ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
*Hüzün*

*Hüzün*

16.4.2009 02:48:23


Dogum günü cocugu zaten,

yüreginde binbir hissi barindiran güzel insan..Kim sevmezki ?

Dobraligi ile cekinmeden savasan,Yüregini ortaya koyan,karanliklarda kalsada bazen yüregi

aldirmayan,dogru bildiginden sasmayan,,

Tüm sözcükler agzinda ama büyük duygulari yüreginde büyüten bir yürek

Herseyi hakeder fazlasiyla zaten

Iyiki dogdun dagimizin ,neseli,duygulu,yürekten gülüüü..

Allah yüregin gibi bir gelecek nasip etsin sana diliyorum...

yüregimden ,yüregine binlerce sevgi yolladim (cicek yollamadim cünkü sen zaten gül` degilmisin )

~*~
..ve sevgili esmer efsane

yürek güzel olsada görmekte onun kadar yürek ister.

Cünkü,biz ne kadar olumlu olsakta..yüregimiz güzel olsada,

gören gözler,iyi görmek istemezlerse göremezlerde..

Senin yüreginde bu kadar güzelki,bu güzel yüregi görüp,biseyler yapmissin..

Kutluyorum güzel yüreginizi..

Sevgiler hep karsilikli olsun..Degersiz ellerin eline düsmesin

Sevgilerimle

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.