ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Saadet Ün

Saadet Ün

10.3.2009 02:42:30

Başka Refikalar...

Evet mutlaka başka Refikalar da gelecektir. Hancı hep bunu ister zaten, ki yolu düşen yolcu da gelir elbet...

Siz bunu kim bilir belki de çok önceleri farketmiştiniz, ondan dolayı artık gitmeli diye karar verdiniz, zor olsa da...
İnsan şahit olmazsa da duymazsa da bunu hissedibiliyor. Yani hancının hep yolcu beklediğini ve belki de siz o handa otururken de onun gözü başka yolculardaydı... Geç de olsa bunu hissetmek ve doğru yolu bulmak Rabbimizin insana bir armağanıdır. Herşeyde bir hayır vardır...

Ben buna sağlam karar diyorum hele de devran bu devransa... Belki acı çekeceksiniz ama unutmayın ki her acı bir tecrübenin ürünüdür ve tecrübe de bizlere gereklidir ta hayatımızın sonuna kadar...


Bir şiir okudum neler neler yazdım... Hani utanmazsam her halde bu konu üzerine sayfalarca yazarım. Filozofluğum tutmuş olmalı :)

Şiir de resim de birbirine uyumlu. Resmi de çok sevdim. Kalbinizi elinize almış gidiyorsunuz. Gidin ama bu gidiş umutsuz bir gidiş olmasın... Çünkü sizi yarınlar bekliyor... hem de çok mutlu olacağınız yarınlar... belki de elinizin tersiyle ittiğiniz mutluluklar vardı, ve belki de o mutluluklara geç kalmamışsınızdır henüz...Ve siz mutlu yarınlara erdiğiniz zaman geriye dönüp baktığınızda güleceksiniz... Ben neden üzülmüşüm ki diyeceksiniz... Değer miydi?... diyeceksiniz...

Yarınlar ve güzellikler sizinle olsun, ki olacaktır "YARIN BU GÜNDEN GÜZEL OLACAK" inanın... Ben inanıyorum.
Ve yüreğiniz dert görmesin...

Tebrik ve sevgi ile







Saadet Ün tarafından 3/10/2009 3:00:29 AM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.