ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Siyasi alanda tutkular ve inanışlar, pek az da düşünceler çarpışır. Gustave Le Bon Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Gizzz

Gizzz

18.12.2008 13:59:53

dillerin lal olmasına bazen deniyor ki insanın kendisi sebeptir....he diyorum bence de öyledir....

tüm acılarıma ihanet.......tüm yaşanmışlıklarıma....tüm gözyaşlarıma....tüm istdiklerime ve isteyemediklerime......kendime ihanet dercesine he dilimiz yok kendi kendimize konuşuruz.......konuşmayı bilemeyiz daha doğrusu biz alfabeden anlamayız ki mahreçlerden bir şeyler çakamayız ki....biz cahiliz işte....ondandır nerde bilmediğimiz varsa onu kullanırız....böyle konuşanlara göre parmağın kanadı mı ağlarsın komikler döndü mü etrafında gülersin kahkahadan dizlerinin bağları çözülür.....belki bi bakıma böyle.........ama öyle zihniyetler ki canı çıktığında kefenler gözlerine daldığında gülmek nedir bilememek bu olsa gerek.......ya biz ağlamaya ya da gülmeye ya da hayattan çekip kendimizi kendimizle olmaya korkarız ya da dediklerimin düşünmeye saniyeleri bile fazla gelir ermez akıllar bazen işte ................


minicik bir çit çiçeğiyim
çiyden askerlerim dizilir her sabah
talim yaptırırım
ışıktan düdüğüm

____________________________________burdan da bakıldığında hiç bir şey anlaşılmıyor....demeye çalıştığım buydu halbuki kalem ne anlattaı belki kimbilir neler var neleri dizdi gözlere de göz demek sağlık demek görmek demek değildir....aslında gözün gördüğüyle hayat olmuyor yaşanmıyor bana çok sıkıcı geliyor bazen........ama yine de kendinden bir şeyler verebilmiş .........minicik bir çit çiçeğiyim.........ve ışıktan düdüğüm...........burda kalemin içini okumak zor mudur acaba........olana doğru demem her zaman olanların doğruluğu da pek umrumda olmaz.......sadece olamayanlara yanan gönüller.........yanan saniyelerin toplamı ömürler.......yüreğine sağlık çiçeğim................

_____________

çek koca ellerini üstümden
kapanmasın güneşim
sönmüş firezlere
dönmesin yüzüm

_____________________________çek koca ellerini üstümden.......zaten şimdinin şu saniyesinde katle uğramış hayallerimle eziğim bir de şurdan aldıklarıma daldım............20 dakikadır bakıyorum okuyup okuyup direnişine çit çiçeğinin.........hiç bir şey olsa bile belki diken olabilmek de evet bu içliği vermese de özgür tellerde dokunabilmek gerçeğin resmine............sönmüş frezleri istiyor..........doğanın koynunda.......ne olursa olsun dokunan oralar en güzel yerler........bahtı karalı diyarlar......nefesim ....nefesim orda benim.........

_____________

gök yağmurlarıyla sulandıkça
emelim sarmak tüm çitleri
her yaprağım
ütülenmiş tiril tiril bir kumaş
fışkırır dirim dirim

______________________________________güzele daha çok....daha da çoğalmak....ayaklarımı yere vurup ağlıcam şimdi..........nedir diyorum derdim siyahlarla............ve kendi bedenine böylesine aşk.........kendi ruhuna böylesine aşk........kendine böylesine sevda............diyorsun ki önce aynaya bak(ın)...........

______________

dur
dokunma
uzaktan sev
yeter ki solmasın güneşim
emelime yetişeğim

___________________________aynı şey hepsinde her yerinde..........uslu olmak belki de olmamak her daim kanadında dünyanın...........o söküp alacak zaten........gözümün yettiğine olsa da isyanım önce kendime...........dedimya önce kendisine ........olsun kalbin.........

___________

hüznüm eşildi yerinden .........dondum kaldım şiirinde.........çok uzaklardan konuşuyor kalemin.......sadece kendine değebiliyor ya ruhu ne mutlu ona ki çooookkk isteyip de beceremeyen var.........iyi ki var kalemin.........vallahi şiir diye gelmiyorum senin sayfana..........içindeki sır ne bu sefer..........hangisini fısıldayacak yüreğime diye bakıyorum..............seviyorum bunu......... asaleti titrek yüreğinde sarmalayan çiçeğim..........

daim olsun kalemin...........


Gizzz tarafından 12/18/2008 2:02:52 PM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

gönül gençyılmaz

gönül gençyılmaz

çit çiçeği


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.