ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Uyanık bir tek adam, uyuyan binlerce kişiden daha güçlüdür. S. Carnot Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
yediirenk

yediirenk

6.8.2008 10:50:04

Peki bizde bir dekolte,mayolu ya da bikinili bir bayan fotosu koyarak vur abalıya tepkisiyle ahada bunlar laik yobazlardır desek ne kadar rahatsız olurdunuz? Birileri bizleri öteki yapmak için elinden geleni ardına bırakmıyor.Ergenekonda gördüğümüz gibi laikler ve dindarlar blokları oluşturarak insanlarımızı birbirine yedirtmeye çalışıyolar..Durduk yerde düğün değil bayram değilken sevgili buse nin bi şekilde canı yanmış olmalı ki bu denli hakaretlere varan şiir adını verdiği dizeleri sıralamış...Ben kesinlikle bu dizelere adına şiir desenizde şiir olmayan saçma sapan duygularınıza katılmıyorum... Siz saldırdığınız sürece size de saldıranlar çıkacaktır.Siz elinizi uzattığınızda sizin elinizi sıkacaklar olacaktır... Vaveyla ile devasa ve korkunç dindar avına çıkan mason kulüplerinin emrinde çalışan DOĞAN MEDYA türü buralara kadar dindarlık avına çıkışınızı şiddetle kınıyorum.... Kimin gerçek kimin sahte müslüman olduğuna siz karar veremezsiniz. Yobazlığın cismi adı yok ki şu an en büyük yobazlığın LAİK YOBAZLAR olduğunu düşünüyorum... Orasını burasını açmakla hergün kafa çekmekle laik ve medeni olunmaz.. Nasılki örtü ve kıyafet hiç bir şey ifade etmiyorsa açılmak saçılmakta bişi ifade etmez... Bırakın örtünen örtünsün açılan açılsın nasılsa ahirette hesabını ben vermiycem siz vermiyceksiniz herkes kendi hesabını verecek... Ancak bu tür saldırı polemikleriyle konuya yaklaşırsanız uzlaşı ve ortak paydalar oluşturamayız...Siz çok bilmiş olun her türlü konuya ipotek koyun biz seyredelim bu afrikada yok...Despotizmle ve devrimlerle insanlar köşeye sıkıştırılamaz ve asla inançlarından duygularından vaz geçiremezsiniz... Eğer Allahın kurallarını anlatmak aktarmak istiyorsanız çok yorulmayın bir kez açın KUR'AN-ı okuyun okutun yeterli buradan fetva vermeye ne gerek var...Herkes ne anlarsa ALLAH'ın kuralları KUR'AN'da mevcut yorulmayın derim gerisi laf-ü güzaf ve angarya...Ayrıca şefkatle yaklaşın ki insanlar da size el uzatsınlar elinizdeki sopalarla dostluktan ve kardeşlikten söz edemezsiniz.. Ülkede açık kapalı ayrımı ve bölücülüğü yoktu ta ki CHP nin militarist deniz baykalı ortaya ulu orta gerekli gereksiz attığı yaygaralarla gerici yobaz terimleri dolaşır oldu ortalıkta... Zaten adam gençliğinde militarist bir kolluk kuvvetinde yetişmiş bu normal..Ancak bize ne oluyo ki durduk yerde örtülüye saldırcaksın açık olan insanlarımıza saldıracağız.Artık aklımızı başımıza alıp mozaik kültürün insanları olmaktan gurur duymanın zamanı gelmiştir...Çok renkli olmak zenginliktir..Bu durumdan kimse rahatsız olmasın... Benim açık kapalı sosyalist, kürt,ülkücü ve CHP li arkadaşlarım var ve hiç bir zaman rahatsız olmuyorum onlardan..Yeterki insanca yaklaşıp insanca konuşabilelim..Lütfen bu tür gereksiz konuları ve tartışmaları daha fazla uzatmayın ve bu tür konuları da şiir adı altında gündeme taşımayın...Yöneticilerden ricam bu tür bölücü yaklaşımlara izin verilmemesi...Çünkü herkesin başka görüşü başka düşüncesi olabilir yeterki saygı duymasını bilelim saygı bekliyorsak...

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.