Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
17 Haziran 2014 Salı 14:30:41
Aşk a sevgiye çağıran güzel şiirinizi ve sizi yürekten kutluyorum.
Gel, @GÜLŞEN ÖZTÜRK
11.6.2014 13:46:51
ferhan
@ferhan
17 Haziran 2014 Salı 14:15:28
Kutluyorum sizi ve güzel şiirinizi.selam ve dua ile..
Can kız, @harun taşdemir
16.6.2014 23:54:55
ferhan
@ferhan
17 Haziran 2014 Salı 14:13:17
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,çok güzel b ir şiir okudum gönül kaleminizden....selam ve dua ile..
" günden beri ", @zkrytsgn
14.6.2014 21:26:57
ferhan
@ferhan
16 Haziran 2014 Pazartesi 11:32:57

KAÇ KERE

Kaç kere yürekte koptu kıyamet.
Bu son, bu son diye avundu gönül.
Suskunluğun sonu sanma selamet.
Nedense hep seni savundu gönül.

Kaç kere kanadı kalpteki yaram.
Duyduğu sözlerden gocundu gönül.
Gündüzler komedi, geceler dram....

Kaç kere, @GARİPYAŞAR
13.6.2014 19:07:01
ferhan
@ferhan
16 Haziran 2014 Pazartesi 11:31:30
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden,selam ve dua ile..
Boşlayın beni, @Mehmet Turgut
11.6.2014 08:51:59
ferhan
@ferhan
16 Haziran 2014 Pazartesi 08:31:24
Az ve öz kutluyorum sizi ve güzel şiirinizi.selam ve dua ile..
Ayna_2_, @kul düşünce
11.6.2014 04:25:14
ferhan
@ferhan
16 Haziran 2014 Pazartesi 08:28:33
Yüreğinize sağlık,güzellikler çirkinlikler hepsi kaderi düzenleyen şeyler insan ibret almalı hayattan sabretmeli fani dünyanın sıkıntılarına,tek yol ahiret hayatını kazanmak olmalı fani dünyada kutluyorum güzel şiirinizi.
Yeniden -1, @BİR GARİP ZEYNEP
13.6.2014 11:33:37
ferhan
@ferhan
16 Haziran 2014 Pazartesi 08:24:07

ANLA

Kayboldum,sensizliğin dehlizinde
Sor beni,sar beni yine gizlice.
Karanlıktır,gündüzüme eş gece
Koyma yalnızlıklara ara ne olur..


Bilmedim ,suçumu.bilmedim daha
Vermedim sırrımı, yazıya ,yabana.
Görmezlikten gel ne oulr bir daha ...

Anla, @BİR GARİP ZEYNEP
12.6.2014 10:41:41
ferhan
@ferhan
16 Haziran 2014 Pazartesi 08:19:31
Yüreğinize sağlık,kutluyorum güzel şiirinizi.selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
12 Haziran 2014 Perşembe 09:25:11
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık.kutluyorum sizi ve depğerli şiirinizi.selam ve dua ile.
Ayna, @Koreli
11.6.2014 09:32:12
ferhan
@ferhan
10 Haziran 2014 Salı 15:16:46
Yüreğinize ve kelamın ıza sağlık,mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden,ayakta alkışlıyorum.haklı ve yerinde dizelerdi.selam ve dua ile.
ferhan
@ferhan
10 Haziran 2014 Salı 15:09:41
Yüreğinize sağlık,çok güzel bir şiir okudum gönül kaleminizden,selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
10 Haziran 2014 Salı 14:58:32
Yüreğinize sağlık,doğruya ve güzele ulaşmak ne güzel bir hoş seda bırakmak ne güzel,selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
10 Haziran 2014 Salı 11:07:41

Yaşamak



Üzümü karartan üzüm,
Karanlık "Gölge" dir gözüm,
"Gündüz-Gece" gönülsüzüm,
Yârimin emri yaşamak.

Gönlün istediği başka,
Her nefes aç-susuz aşka,
Dinimizde yok ya “Keşke”
Ahh! “Bir çift kumru” yaşamak...

Yaşamak, @halimkok
9.6.2014 11:47:48
ferhan
@ferhan
10 Haziran 2014 Salı 11:05:36
Yar'e yürekten seslenişti.kutluyorum..
ferhan
@ferhan
9 Haziran 2014 Pazartesi 14:16:42

NAKIŞ

Düşün ey insan düşün,
Gayeni bulmalısın.
Yor küçücük aklını.
Çetin imtihandasın.

Ara, ara kendini,
Maddede manada ara.
Bulamadıysan eğer,
Sen seni, sende ara.

Bak dönüyor tüm evren.
Mevlam öyle yaratmış.
Rabbim o önder için....

Nakış, @Fikret DUMAN
11.1.2014 11:36:09
ferhan
@ferhan
9 Haziran 2014 Pazartesi 11:38:36
Yüreğinize sağlık kardeşim.selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
6 Haziran 2014 Cuma 15:12:06


hep ayın şavkı düşer gönlümün dehlizine
şems bir lahza gülmedi bahtımın duçarına
yar diye döş aktıkça rastlanmaz ehlisine
ne edip ne eylesek mahkumuz yar arına

bir lokma ekmek için koşarken dağı taşı
içten dağlar o yârin ok gibi gözü kaşı...

ferhan
@ferhan
6 Haziran 2014 Cuma 11:38:40

KOŞ

Kavgayı bırak Barışa koş
Öfkeyi bırak Sabıra koş
Derdi bırak Dermana koş
Gülü bırak Bülbüle koş

Peteği bırak Arıya koş
Dünyayı bırak Hakka koş
Çok yoruldum yeter deme
Dön arkana bir bak hepsi boş
TURGUT ÖZTÜRK


Turgut ÖZTÜR...

Koş, @Turgut Öztürk
6.6.2014 10:50:43
ferhan
@ferhan
6 Haziran 2014 Cuma 11:28:23
Hüzün dolu şiirinizi ve sizi yürekten kutluyorum Cumanız mübarek olsun,selam ve dua ile..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.032
Şiir Okunma
1.725.571
Yazı Okunma
24.647
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL