Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 14:57:09
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,Rabbim Müslümanlara birlik ve beraberlik nasip etsin o zaman Adeviye meydanı da özgürlüğe kavuşacak ayasofyada silkinmesi kendine gelmesi lazım tüm inananların.zalimlerden dost olmadığını anlaması lazım.kutluyorum değe...

Adeviye 1, @ahucan merter
13.5.2014 22:36:06
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 14:48:03
Yüreğinize sağlık,Erkek milletine ver yansın etmişsin ama,kadınlardan da erkeğe eza ce cefa çektireni az değildir.Erkek alın teri dökerek gece gündüz çalışır getirir.kadın değer kıymet bilmez savurur,kazandığı lüks harcamasına yetmez sevgi vermez koc...

ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 14:38:33

DÜŞMEYE GÖRSÜN GÖNÜL



Düşmeye görsün gönül merhametsiz birine
Dolaştırır peşinde derdin döner irine
Unutur gider seni, eli sever yerine
Mutluluk artık uzak düşlere karlar yağar
Hüzün döker geceler gözlerim yağmur sağar

Bakma git sen y...

ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 14:36:09
Yüreğinize sağlık kutluyorum..
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 14:32:00
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,bu ne aşk bu ne sevgi ayakta alkışlıyorum böyle sevgileri.şimdilerde böyle sevgilerden eser yok,parası için sever oldu insanlar birbirlerini sizi kutluyorum anlamlı şiirdi..
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 14:25:55
Yüreğinize sağlık keşke insana insan gibi değer verilse çok şey değişecek..
Soma ya, @keklik pınarı
1.6.2014 16:22:06
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 14:24:24
Yüreğinize sağlık hocam dünyayı kirletende insan kendini kirleten de insan,ben çiçekleri ve hayvanları seviyorum..
Büyüme çocuk, @kul düşünce
6.7.2014 09:53:29
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 13:54:02
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,kutluyorum güzel şiirinizi.selam ve dua ile..
Muradım, @Alaaddin Uygun
28.6.2014 11:30:25
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 13:51:05
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık ne güzel dile gelmiş her yörede olması gerekli güzel duygular Anadolu insanı bambaşkadır.milli ve manevi değerlere bağlı.insanlığı özümsemiş.selam ve dua ile..
Zara'nın, @zaralıeren
5.7.2014 10:00:13
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 09:13:53
Yüreğinize sağlık,nice yılların olsun.kutluyorum sizi ve güzel şiirinizi.selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 09:09:09
Yüreğinize sağlık,anlamlı şiir kutluyorum.selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 08:48:36
Yüreğinize sağlık,Rabbim bağışlasın.
Gül yüzlüler, @Kahraman VARDI
7.7.2014 02:09:05
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 08:46:34
Sevgiyi tadan sevgiye ulaşan kalpleri kutluyorum.
Sığmaz olur yüreğe., @Minos
7.7.2014 00:00:03
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 08:40:37
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden,fani dünyada bazısı güler bazısı ağlar,bir imtihan yeridir.bu dünya..selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
7 Temmuz 2014 Pazartesi 08:34:23
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden,gerçekler dile gelmiş,bu dünyanın fani olduğuna inanmayanın derdi dünya oluyor.şeytan ile nefis zincire vuruyor göremiyor kendinden başkasını,ne diyor yüce kitabımız.yüce Kur...

ferhan
@ferhan
4 Temmuz 2014 Cuma 14:57:50
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,inciler dökülmüş gönül kaleminizden,sevgi tavan yapmış.
ferhan
@ferhan
4 Temmuz 2014 Cuma 11:41:38
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden...
Gör beni beni, @(Hayatt)
14.6.2014 21:31:25
ferhan
@ferhan
4 Temmuz 2014 Cuma 11:38:47

O GÜNLER

Sabah selam söylenirdi
Dosta hürmet eylenirdi
Müsâfir e kal denirdi
Yapılır kamazdı sözde

İnsanlar yardıma koşar
Sevgi dolar yürek coşar
Komşular kardeşçe yaşar
Saygı sevgi vardı özde

Bir tabakta yemek yenir
Dualarla â min...

O günler, @osman aksoy
3.7.2014 18:54:54
ferhan
@ferhan
4 Temmuz 2014 Cuma 11:10:55

SENSİZ OLMUYOR


Ortalık dağınık,yakam kirli.
Çorbanın tuzu yok sefil belli.
Bak ayda doğmadı gecem sırlı.
Dön sensiz olmuyor gözler nemli.

Uzanan ellerim boşta kaldı.
Mübarek ramazan huşu buldu.
Sonbahar gelmeden kışım oldu.
Dön sensi...

Sensiz olmuyor, @Kahraman VARDI
3.7.2014 02:09:47
ferhan
@ferhan
4 Temmuz 2014 Cuma 10:59:01
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,kutluyorum sizi ve değerli şiirinizi...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.022
Şiir Okunma
1.725.510
Yazı Okunma
24.646
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL