Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
26 Mayıs 2014 Pazartesi 09:15:24
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,dertli olmayan yok ki,Râbbim kendisive gerçekten kuL,O'nun sevgili Resülüne Ümmet eylesin,Miraç kandiliniz mübarek olsun,Selam ve dua ile..
Dertli, @CemalettinGÜRPINAR
25.5.2014 17:54:42
ferhan
@ferhan
26 Mayıs 2014 Pazartesi 09:05:20
Yüreğinize sağlık,sevda bu kovmakla gitmez,mükemmel şiir kutluyorum...
ferhan
@ferhan
26 Mayıs 2014 Pazartesi 09:01:26
Yüreğinize ve kaleminize sağlık hemşerim kutluyorum sizi ve bu mükemmel sevda şiirinizi,o manzarada yaşamak isterim...selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
26 Mayıs 2014 Pazartesi 08:58:10
Yüreğinize sağlık,sevgi sel olmuş akmış,kutluyorum sizi ve bu güzel şiirinizi...selam ve dua ile...
ferhan
@ferhan
26 Mayıs 2014 Pazartesi 08:46:29
Yüreğinize sağlık,mekanları Cennet olsun,Rabbim günahları hasanete çevirsin.güzel şiirinizi ve sizi yürekten kutluyorum...
Somada, @Murat Çakır (şeker29)
17.5.2014 16:05:23
ferhan
@ferhan
26 Mayıs 2014 Pazartesi 08:41:52
Gerçek sevdanın tadına doyum olmaz....yüreğinize sağlık...
ferhan
@ferhan
23 Mayıs 2014 Cuma 14:36:34

SEN GELİRSİN AKLIMA


Ne zaman gökte uçan, beyaz güvercin görsem
Beni sevdaya salan, sen gelirsin aklıma.
Baharın şen bağrında, kır çiçekleri dersem
Saçına güller takan, sen gelirsin aklıma.


Sahi nerden esmiştin, birden gönül bağıma
Ok...

Sen gelirsin aklıma, @Ahmet Moran
23.5.2014 00:07:45
ferhan
@ferhan
23 Mayıs 2014 Cuma 14:13:47
Kutluyorum sizi ve güzel şiirinizi...
ferhan
@ferhan
23 Mayıs 2014 Cuma 09:22:51
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık gerçekten sevmek sırılsıklam ne güzel bir ömür boyu,çıkmaz akıldan tavan yapan sevgiler.selam ve dua ile..
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2014 Çarşamba 15:05:29
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık hocam "Adalet hakkın temelidir"ama nerde adalet herkes keşke vijdani sorumluluğa bakıp empati yaparak karar verse nice suçsuz kader mahkümları var ülkemizde,yüksek yardının başı bir kaç sene önce demeç vermişti zihnime...

Ayva ağacı., @türkmendağlı
12.5.2014 22:15:48
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2014 Çarşamba 10:25:34


Üç beş kuzu sürdüm önüne güdemedin,
Kır bekçiliğine, atadım beğenmedin,
Pes yani dost, bende eşek başı değilim,
Körmüsün, imkanları değerlendirseydin,
Öküz olacağına, bir çoban olsaydın.


Kul düşünce



Yüreğinize sağlık,haklı dizeler...

Öküz, @kul düşünce
11.5.2014 05:22:07
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 14:09:14

Düşlerimi seriyorum soğuk bir mermer taşın başına
Üzerine yazıyorum kimsesiz kimliğimi
Yağmur sonrası üşüyorum
Ve
Sabrım seninle sınanıyor biliyorum
Saçlarım düşüyor avuçlarıma tutam tutam
Pembe düşleri yıkıyorum fersiz gözlerimle


Soğuk...

ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 09:48:21
Yüreğinize sağlık,gönülden sevenler için elveda zor bir kelime..
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 09:45:02

YAKARIŞ

Dertlerin,sarhoşuyum
Kaderin ,berduşuyum
Hicranın,yoldaşıyım
Acı bana,kaderim...


Sevmek ister ,yüreğim
Dudaklarımda,tebessüm
Kim sever ki;Bileyim
Acı bana, kaderim..


Karanlıktır günlerim.
Aydınlığa,çıkamadığım
Yok mu? ...

Yakarış, @BİR GARİP ZEYNEP
13.5.2014 16:20:37
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 09:34:02
Yüreğinize sağlık,bize zor gelen şeyler hakkımızda hayırlı olabilir.biz bilmeyiz Rabbimiz bilir selam ve dua ile..
Diyemedim, @BİR GARİP ZEYNEP
9.5.2014 11:16:02
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 09:29:45
Yüreğinize sağlık,zaman herşeyin ilacı,"Mevlam görelim neyler,neyler se güzel eyler."
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 09:26:07
Yüreğinize sağlık,aslında sevgi her hastalığın ilacıdır.yerinde ve zamanında kullanırsan...
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 09:24:25
Yüreğinize sağlık çok güzel bir şiir okudum,şu söz aklıma geldi."Gül gül güle,gül gül dedi,gül gülmedi gitti,gül gül güle,gül bülbüle yar olmadı gitti."
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2014 Salı 09:16:28
Yüreğinize sağlık,kutluyorum...
ferhan
@ferhan
2 Mayıs 2014 Cuma 10:40:06
Yüreğinize sağlık,çok güzel bir şiir okudum kutluyorum sizi ve şiirinizi..
Nazlı yârim, @ms-solmaz
26.4.2014 16:18:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.092
Şiir Okunma
1.725.987
Yazı Okunma
24.660
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL