ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Feride Özmat

Feride Özmat

17.9.2006 09:57:55

Bu şiirimin çalındığını geçen gün tesadüfen fark ettim ve derhal bu sitenin yönetimine yazdım. Kendimle ilgili bilgileri ve gerek bu, gerekse diğer şiirlerimin hangi sitelerde yayınlandığını, kayıt tarihleriyle ilettim kendilerine. Sağolsunlar, sitemizin yöneticileri şiire ve emeğe gereken saygıyı gösterip çalıntı şiir olayıyla ilgili en doğru tepkiyi gösterdiler ve adalet yerini buldu.

Arkadaşlar, ben gençliğimden beri elimden geldiğince, dilimin döndüğünce şiir yazmaya çalışırım. Bir kitabım basıldı, diğeri ise şu an yayınevinde ve kısmetse yıl sonuna çıkacak. Üçüncü kitabımın ki bu bir öykü kitabı olacak,üzerinde çalışıyorum halen.

Uzun yıllardır bir başka sitede yetkili şairim. Bu sitedeki şiir gruplarında beni tanıyan çoktur. Hatta belki aranızda vardır aynı zamanda o siteye de üye olanlar. Onlar bilirler benim şiire olan sevgimi, saygımı ve şiir yazma tarzımı. Çalınan şiirimi de, diğerlerini de hem kendi sayfamda, hem de üye oldukları gruplarda okumuşlardır yayınladığım anda. Bahsettiğim sitenin dışında iki ayrı yerde daha yayındadır şiirim. Ve her birinin kayıt tarihleri bellidir. Burada site isimleri vermek istemiyorum. Dileyenler özelime yazarak sorabilirler.

Ve bu şiirimi çalan kişi, sayın mçetinasker, bunu nasıl yapabiliyorsunuz ve neden yapıyorsunuz anlayamıyorum. Başka birinin yazdığının iki üç kelimesini değiştirerek altına imza atmanız ya da birinin şiirini alıp kendi adınıza tasdiklettirmeniz o şiiri sizin yazdığınız anlamına gelmez, tam tersine sizi bir şiir hırsızı yapar ki bu da vicdanen olmanın yanında kanunen de ağır bir suçtur.

Sayın mçetinasker, bir sorun vicdanınıza. Rahat mı? Çaldığınız benim duygularımdı, benim düşüncelerimdi, benim kelimelerim, benim kalemimdi... Çaldığınız benim bebeklerimden biriydi. Sizin hiç bebeğiniz çalındı mı? Dilerim bana yaptığınızı bir başkası size yapmaz... Şiire, şaire ve emeğe saygı gösterin lütfen. Ve artık anlayın ki herkes şiir yazmak zorunda değildir. İyi bir şiir okuyucusu olmak da çok güzel ve yüce bir duygudur.

Edebiyat Defteri yönetimine kararlı davranışlarından, şiire ve emeğe duydukları saygıdan dolayı teşekkür ederim.

Çalıntı olaylarını yaşamayacağımız günler dileğiyle...

Hepinize bol şiirli, bol ilhamlı günler olsun...

Işık ve sevgiyle...

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.