ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Siyasi alanda tutkular ve inanışlar, pek az da düşünceler çarpışır. Gustave Le Bon Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
halimkok

halimkok

26.10.2017 18:20:50

Kelimeler kifayetsiz kalmakta… Kalbinizde bir kapı aramakta kelam olarak doğmak için nice manâlar.
Bu nedenle, görünenin/okunanın ötesinde okunamayan nice nice dizeleri yüklenmiş şiir.
Bu öylesine belirgin göründü ki gönlüme dizlerinizde dolaşırken gözlerim, gönlüm…

Denebilir ki belki; Tüm gönül yükünü taşıyabilen bir şiir yazabilse şair, ömrünce almaz eline kalemi bir daha! Lâkin! Ne gönül her daim aynı demde kalır ne de kelâm.

Şiiri okuyan başka bir şiir sever için durumun çok farklı olması da muhtemel ve doğaldır.

Mütercim, müelliftir” der Muhyiddin-î Arabî.

Her birimiz kendi hayat deneyimlerimizle tecrübe ve tercüme ederiz hangi kelimenin ne manaya geldiğini…
“Anne” kelimesi anne için başkadır evlat için başka.
Veya aynı kelime sevgiyle büyütülen bir evlat için başkadır eza-cefayla-şiddetle büyütülen bir evlat için başka.
Bu nedenle hiçbir kelimenin kalpteki tesirinin başka bir kalptekiyle aynı olma imkânı yoktur.
Benzer olabilir veya benzer oldukları sanılır.

Velhasılı Değerli Şairem, isminizle müsemma bir gönül taşımaktasınız gönlümce…
Hicran; Hicret’ tir… Ayrılıktır… Ve bu nedenle çekilen hasret acısıdır.
Aydın ; Işık alan, ışıklı, aydınlık. - Kültürlü, okumuş, görgülü, ileri düşünceli (kimse), münevver

korkularım var benim itiraf ediyorum
ve peşimde
adımları susturulmuş bir gölge
yüzümü güneşe çevirdikçe
Yüzünüz de özünüz de her daim Güneş’e dönük olsun…
Saygılar, selamlar…

Şiir Bilgi

Hicran Aydın Akçakaya

Hicran Aydın Akçakaya

ZAMANA SIĞMAYAN


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.