ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
hazan444

hazan444

7.7.2015 14:02:41

Tüm direnmelerin boşuna
Gördün işe yaramadı tehditlerin
Zaman mutlaka hükmünü verir;
Gerçeği anlamayana çok acı gelir tadı.
Korku ve dehşet saçtınız!...
Her zaman kutsallığına sığındığınız
Yaratan dinini bir silah gibi kuşanarak
Kendinize güç ve rant silahı yaptınız.

Bazen nutku tutulur basireti bağlanır kulun
Nafile bayılırsınız hayallerin sevincine
Her şeyi bilip gözetleyeni görmezden gelseniz de;
Her ikbalin, saltanatında bir sonu vardır.
Anlamaz görünseniz de bu iki yüzlülüğü;
Her zaman bir bilen, bir gören de vardır
Direnemeyen, gücü yetmeyen kullarının
Hak ve hukukunu Yaratan sende bırakmayacaktır.


Tüm yapılan haksızlıkların hesabını vereceklerdir elbet. Kimsenin yaptığı, kimsenin yanına kalmaz..Milletin hakkını yiyenin yanına kar kalır mı.Burunlarından gelir fitil fitil.Her iki cihanda sorulur hesabı.Dini alet ederek bir yerlere gelmenin de sonu yok.Elbet gaflet uykusundan uyananlar olacaktır, elbet farkındasız insanlarda da farkındalıklar oluşacaktır.Eninde sonunda...Tebrik ederim duyarlı yüreğinizi, aydınlıklar veren, farkındalıklar sağlayan birikimleriniz çok önemli .Sağlıkla, uzun ömürlerle nice eserlerinizde dilerim değerli şair Kemal Bey..Saygılar, selamlarımla..



Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.