ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA

ERAY ÖZGÖR SARIKAYA

21.8.2012 14:34:29

Yıl 1994 Kız kardeşimin kocası Namık Kars Şahnalar da jandarma askeri 18 ay yaptı üstelik. İzne geldi ve sohbetimizden bir kesitsize yazacağım.

Eray:Namık Kurban Bayramında gelemedin oradaydın köylüler kestikleri kurbanlardan et vermişlerdir yiyin diye
Namık: Ne eti abla bir yudum su vermiyorlar öl açlıktan susuzluktan dönüp de bakmazlar.
Eray: Orada terör varmıydı.
Namık: Abla ben karako lkomutanın soförüydüm aynı zamanda köyden silah sesleri gelirdi ve ihbar alırdık köye trörist saklanmış diye giderdik köye bir komutan ve bir ben silah seslerini inkar ederlerdi ve bizde kaçak yok derlerdi tröristleri saklarlardı anlayacağın.
Eray: Askere ve orduya bakışları nasıl
Namık. Çocuklara soruyoruz büyünce ne olacaksın çocuk trörist olup bütün askerleri öldüreceğim.
Bir kelimesine dokunmadım ve konuşmalar aynen böyle gerçekleşti

Bütün karslıları tenzih ediyorum

selam ve sevgiler

Şiir Bilgi

sami biberoğulları

sami biberoğulları

YETTİ GAYRI


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.