ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Uyanık bir tek adam, uyuyan binlerce kişiden daha güçlüdür. S. Carnot Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Meyzem

Meyzem

22.7.2012 13:47:50

Yürüdüğümüz, tozlu yollar anlatıyor,
Akşam; üstü
Birlikte geçtiğimiz kaldırımdan geçiyorum.
Ruhum! Yanıyor
Her yanan sanki odun alevi,
Dile gelip anlatsa çektiklerimizi.
Aynı sevdayı yaşamıştık,
Aynı duyguda ağlayıp, aynı duyguda kahkaha atmıştık
Sen! Sırtında sevdalarına şiir taşıdın,
Ben çileyi.
Sen; kaleminde aşka vezin’ler yazarken,
Benim yüreğimde fırtınalar kopardı.
Aklar düşmüş saçlarımdan terler akar.
Şimdi Sen
Şiirlerinle okuyanları mest ederken,
Ben
Tozlu yolların hatıralarıyla avunuyorum.
Sen acemi şairsen eğer,
Ben o tozlu yolların zerresiyim.
“ Biz her gün yudum, yudum şiir iceriz

Şiiri defalarca okudum iyice idrak edebilmek için..
Çok beğendim çok manalı çok nezih ince detayları ince sırları olan bir şiirdi..
Ben usta değilim..Çırak hiç değilim ki daha düzgün yazamıyorum..çırak nasıl olabilirim..
sadece duygularını kaleme almaya çalışan bir duygu insanıyım tabiri hoş olucak sanırım..
Yazan her kaleme her değere saygım var..
Çünkü herkes konuşabilir ama yazamaz.
Her yazanda oldum..dememeli..şiirin ucu bucağı yok..eleştiriye açık olmalı insanlar..
Eleştiri ve olumlu tenkitler insanı olgunlaştırır diye düşünüyorum..
Hocam gerçekten çok güzel bir şiirdi diyerek noktalamak istiyorum..saygılar sunarım..

Şiir Bilgi

Zerrem

Zerrem

ACEMİ ŞAİR


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.