ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Sevgi insanı birliğe, bencillik de yalnızlığa götürür. Schiller Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
evrensel

evrensel

5.10.2007 05:05:13

sevgili Fikret bey şiirinizi teknik değerlendirmek istedim, elimden geldiğince çözümleyeceğim.

tamamen sevgiliye sesleniş olmuş...
öncelikle cevapları okura bırakılan güzel betimlemelerle, tanımlamalarla bezenmış, dize içlerinde uyum söz konusu ve baştan sona anlatmaya çalışılanları okurun yakalayabilmesi kolaylaştırılmış, akıcı ve anlaşılır dizeler var...
şairin varmak istediği nokta da ölüm ve aşkın nasıl yaşandığı ve nasıl bir ölüm olduğu, ölüm dediğinin gerçek ölüm olmadığı
aşkın şahikalara uçurduğu, küçük anlarda yaşanan büyük bir aşk öyküsü...
yer yer çok güzel betimlemeler görülmekle beraber sade bir dil kullanılmış, yormadan final yapılabilen bir şiir...
cümlelerin kuruluşu, dizilmesi ve işleniş tarzı ile nasıl bir şiirin ortaya çıktığını görüyoruz
sair bir yıldızı öpüyor, bir dehlizi...
şimdi bir gitarın tellerine gelişigüzel vuruyorum, çıkan seslerde sevgiliyi arıyorum...sahur vakti aldığım haz anlatılmaz..ne güzel bir gece yaşattı şiiriniz, içinde kendini bulmak isteyen herkese yer var...

yüreğinizin coşkusu bitmesin ....



Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.