ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Yalnız kendi nefsini düşünerek dost arayan, hizmetçi arıyor demektir. CENAP ŞAHABETT Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Gizzz

Gizzz

17.12.2008 00:37:26

güvenebileceğim bir kalemin sayfasında olmak ne güzel bir duygu.......son zamanlarda bazı duyumlarım boşa kürek çekmelere benzetiyor uğraşları.........hayatta iyi birşeyler için uğraşıyoruz bazen.......sevdiklerimizi memnun etme çabaları kendimizi sevme çabaları vs vs vs.......hani ufacık bir aksaklık peslere iter yüzümüzü.......avuç arasına başlar alınır........sonra düşün düşün çoktur işin.........

şiir okurken kendimi çok mu kaptırıyorum acaba diyorum.........benim için her şiir hayattan öte hayatlar taşır........bir de kendi şiirlerim her dize hemen hemen bir hayattır........bazen şiir yazmak için şiir yazmak nasıldır acaba merak eder durur oldum........vallahi sıkılmaya başlıyorum sanırım bazı şeylerden.......okurken bazen çok üzülüyorum ya da mutlu oluyorum..........ama sonra şiirin kurgudan ibaret olduğunu öğreniyorum.......vallahi üzülüyorum.........ben senarist değilim ki.........ya da öyle mi olunmalı...........kendi yaşadıklarımın ya da hayatta izlediklerimden edindiklerimin dışında bir şeyler yazma yeteneğim sıfır..........düşüneyim bir adam beni nasıl sevmiş bunu tasarlayayım sonra beni nasıl aldatmış sonra üstüne benden nasıl ayrılmış..........hey maşallah.........ince işşşşş...........bu kadarı yeter.........şiire baktım güzeldi........iç geçirdim...........ama hocam siz de kurgucu olamazsınız..........kesinlikle ihtimal vermiyorum...........yıllarınızın birikimi vardır eminim..........hergün aşık olmuyorsunuzdur elbet ama..........yaşamadıklarınızı da yazmıyorsunuzdur herhalde...........

_____________

Bu aşkı üç damla yaşa harcamam
Mecnun’un çölünde bir gezen gibi
Aldığım nefesi boşa harcamam
Üflerim sevgiyi bir neyzen gibi...
__________________________________nerde Mecnun nerde aşk nerde sevgi..........vallahi aşk artık benim için baya küçük bişi benim yaşım geldi geçiyor.........bari sevgiler hesapsız olsunlar..........bari sevmeyi bilelim.......yaw hadi bunları da beceremedik bari saygıyla yaşamayı bilelim.......nefesi öyle bir harcama yoluna düşmüşler var ki........bozuk para sanki........

____________

Kadere inancım, sevgim, saygım var
Yine de hayattan biraz kaygım var
Seven bir yüreğim hem de duygum var
Bir ben var içimde bir de sen gibi...

________________________________________hem seven yürek hem de duygu..........hımmmmmmm............siz çok zenginsiniz sanırım.............bunlar öyle ucuz şeyler değiller bildiğim kadarıyla........aman Allah artıra.........

________________

Yıldızlar ağlıyor gökler katında
Bir sır var eşyanın tabiatında
Yaşadım sevdayı bahar tadında
Kelebek, kelebek bir desen gibi...

_______________________________________yıldız....gök....sır....tabiat......şu dördü bir düşünülse bir şeyler sorulsa da cevap aransa.........vallahi insan yeniden doğdum der........asıl sır bunlarda..........sevdayı bahar tadında yaşamakta olmasın gözler olsun da kış olsun ama sevda olsun........saniye demesin zamanına ömür desin............kelebek ömrü taşımasın........ama tipi benzese hiç fena olmaz...........

_____________

bu akşam biraz efkarlıyım sanırım.........hüzün kokuyor mürekkebim..........şiirler okuyacağım........bakalım hangi kurgulara misafir olacağım..........sevda zor iş.........kendine sevdalı olunca insan daha da zor......benim işim çok zor.........

kutlarım Hocam ..........kaleminiz daim olsun kurgusuz...........

Şiir Bilgi

oktayzerrin

oktayzerrin

-Başlıksız-


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.