ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Gizzz

Gizzz

15.12.2008 01:27:33

az önce sigara içiyordum vallahi yalanım yok buraya yorum da pişiriyordum.........baya marifetliyim ben......ne yapıyorum derken dedim ki evet gelmiş şair abim ve mum kokulu şiirim........ben umuda hasretim.......o yola dümenler seçer eker biçerim..........nerden bu halim bilmiyorum..........ama bugün çok gezdim........Allah'ıma bir şöför vardı çaktı çakacak.......dedim eyvah geliyor ikinci hafızasızlığımın davetiyesi kazanın düğününden de bişi olmadı.........diyorum ne bu şiddet bu celal sinirin direksiyona mı.......bu benim araba sürüşüm değil ki...........ben böyle etmem dedi..........böyle değil sürüşüm........dedim heee biliyom sen araba değil uçak sürersin...........dağ gibi babam misafir gibi tutunuyordu arabasının koltuğundan........onlada bi güzel güle güle hallerim halsizliklerime gittiler.........

________

Hasretine sensizliğe gölgeler ektim.
Bırakıp gittin ızdırap içinde tektim.
Hayatla kavgada hırçın dimdikken sektim.
Umuda yolculuk dostlar vakit geçmeden.

__________________________________________aynen işte dedimya bu hızım umuda aman ha vaktim az.......öbür tarafta bekliyorlar..........acaba var mıdır baklava orda bizimkiler bitti........bayram sonrası nasılsa...........

__________________

Parçalanmış kalbim anılardan davalı.
Herkesi küçük görmeler burnu havalı.
Yaylaya çıktım elime aldım kavalı.
Umuda yolculuk dostlar tren kalkmadan.

__________________________________________anıların canına minnet........hiç memnuniyetsizlikleri yok tiplerinden ya da benim tipsizliğimden..........bugün sürme çekmedim.......yayla........ooooyyyyyyy anam oooyyyyyyyy..........ne zaman gidicem bir daha ben yaylama.........ama kaval çalmayı bilmem ki..........kuzu keçi sevmem çünkü...........inekler de kavaldan anlamıyorlar diye dedem de yoktu...........tren...........ben binmeden sıkıysa.........göreyim.........kalksın hele.........

__________________-

Ellerin sözlerinden bozulur aralar.
Virane gönlüm yalnız sinemi yaralar.
Bırak gitsin vesasızbağlama karalar.
Umuda yolculuk dostlar ömür bitmeden.

________________________________________eller kadir kıymet bilmiyyor annemmm........bana ne ellerden.........kendimi kendi sözlerimi hallettim de ele kaldı haksızlığım.........gitsin........demiyorum gitmesin.........yolu açık olsun...........ömrüce bana varmasın .............umut.........evet ömrün sonuna az kala...........

_______________

Mahşeri hatırlatır bizlere mezarlar.
Güzelliğin destandır değmezmi nazarlar.
Büyük aşkı kaleme alacak yazarlar.
Umuda yolculuk dostlar vakit geçmeden.

________________________________________yaşlı bir ninenin ellerini öptüm bu gece koydum alnıma.........bana ne dualar etti........neler neler.........hayırlı kısmetler........sağlıklı günler.........çiçekli sevgiler.........ooooooo.............sonra dedim ki.........abut o mu yakın mezara sen mi.........umut........vakit geçmesin.........

________________

Acıları azaltırmı faydasız gurur.
Hayat insanı sırtından haince vurur.
Binlerce canlıdan hüzün seloyu bulur.
Umuda yolculuk dostlar tren kalkmadan.

______________________________________________gurur..........bir gün yakalarsam.........harbi sevicem onu..........gurur olsaydı bende düşmezdim bu hale..........sırttan vuru elbet nerde o yürek Allah'sızlarda gel de alnımdan vur...........vallahi öbür tarafta hep dua ederim...........geçen bana bıçak çekmişti birisi.........yalvardım yap kurtulurum diye ama beceremedi beceriksiz................selo abim hüznüne kurban.........sen böyle hüzünle oohooooooo kaç nefes süzdürürsün süzgeçten...........
tren.........tren sürenlere ne denirdi acaba.........söyle beklesin beni ben gelmeden .........gitmesin.........

__________________

teşekkür ediyorum abim bu belalı geceme ışık olan şiirin için.........


Gizzz tarafından 12/15/2008 1:38:43 AM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

şairselo

şairselo

UMUDA YOLCULUK...


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.