ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
oktayzerrin

oktayzerrin

19.8.2008 07:03:26

sevgili Buse..bu şiirini geç fark etim..şimdi nasıl bir yorum yapsam acaba..şu kadarını diyeyim ki imam hta yapsa koca cemaat mi suçlu olacak yani ? yani demek istediğim sana bir haksızlık yapıldıysa ki yapılmış peki bunu tüm müslümanlar mı yaptı sana yoksa sadece kendini bilmeyen bir dindar ya da başı veya kıyafeti kapalı olan mı ? tabi ki tü müslüman kardeşlerimizi karalamak hiç doğru olmaz..ben de tabi ki din sömürücülerinin karşısındayım ama islam inancı gereği başını örten kadınlarımıza da saygılı olmak durumundayız..benim eşim de başını eşarpla kapatır ama türban falan takmaz..her başını açan da her başını kapatan da gerçek müslüman olmuş veya olmamış diyemeyiz..bunu sadece Allah bilir...yorumlara baktım çoğu hatır-gönül yorumu yapmış..bu çok yanlış ve haksız bir olay bence..bence doğruyu yazacaksın..dürüst olacaksın...ha başı kapalı olup da ahlaksızlık yapan yok mu ..? var tabi...peki başını örtmeyip de ahlaksız tavırlarda olan yo mu? var elbet...yani her iki gruptan da var böyle tipler...ama her iki gruptan da çok dürüst, ahlaklı ve kişilikli bayanlar da yok değil...bence senin olayın bir kiş iler ilgili yani şahsî bir konu...bunu tüm islam alemine yayıp konuyu ve olayı dağıtmak çok yanlış...ben namaz kılmadığım halde eşim kılar ve ben buna saygı duyarım..niçin? çünkü inançlara saygı duymak durumundayız..yoksa toplumda bir kaos yaşanır ve yaşanıyor da zaman zaman görüyoruz işte..ama devlet dairesinde bayanların başlarını açmaları çok normal zira biz şeriat ülkesi değil, yüce ATATÜRK'ün kurduğu Cumhuriyet çocuklarıyız..ve biz ailece eşimin başı kapalı olduğu halde anıt-kabir2e o şekilde gittik ve gururla da gezdik..birileri yanlış yapmışsa kendine yapar...yoksa bizim inancımızı ve düşüncemizi değiştiremez ama yorum yaparken adil olmaya, muhatap kimse onu dile getirmeye ve tüm insanları suçlamamaya özen göstermeliyiz...
işte u düşüncelerle şiirini kutlarım...sevgi ve saygımla...ATA'mızı da bir kez daha sevgi ve saygıyla, minnetle anıyoruz bu vesileyle...selamlar...

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.