kutsal kent hikâyeleri yazılmaz öyle ha demeyle olur mu hiç Mişon rantsız bir zekâyla hele tüm ormanı yakamazsın bir kerede! her okuyan sahiplenmeli diye! inanmak çocuk işidir inandırmak gerekir popüliteyi hayli ve zaman ister her gebelik ya tecâvüz olmalı, ya çocuk bir yerinde!
ne güzel anlatır katliamları zorâki sevdirir sana masabaşı antik coğrafya kitapları yazarları katıla katıla katılır okurken kendi çocukları kahpe bir rugby topudur dünya ve üç ateş hakkın vardır sürekli üç koyunun bir adam etmediği yöne doğru oynanır hep "bir koyup üç almanın " üç ihlâs bir fatiha bilindiği amma meraklısın be çocuk kendi kendini katletmenin müslümancasıdır sabretmek dedikleri!
hep alkolsüz düşünce savlarıyla yıkarken en çok da onlar sürer rus ruletine çocuklarını fikirsiz zikirden çıkar umarlar habire ve çok yakın durur Tanrı onlara korkmayın sizinleyim boyayın cenneti bildiğinizce ette yanar nasılsa kemikte!
...
çürürken dalgın dudaklarda sâkin dalga beklentisi ve vicdan ve insan sesi yığın yığın terbiyeli çocuklar tepeleme misket yığınları gibi yanyana oynuyorlar öyle! kavgasız, gürültüsüz, çıt yok! uyuyorlar melek gibi! tepesinden boğulmuş sanki kakhahaları kururken damaklarda insanlık treni / kunut hep başkası ölen aşk ezberi umut!
ve siz şecaat sofralarında bebelerine zorâki lokma telâşıyla kendi -oh olsun- doğrularını başka cesetlerle gömen at gözlüklü insanlar topluluğu insanlık ve umut çöplüğü silkinin insanlıktan ri(ü)yâdan kurtulun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâ Masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâ Masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Etkili, sert ve sarsıcı söylemleriniz dikkati çekiyor. Siyasi görüşünüz ne olursa olsun şiirinizi iyi ve ortak insanlık düşüncemiz var. Dini, yalnızca bir savaş ve siyaset olarak görmek, dindarları beynini işletmeyen kuru kalabalıklar olarak görmek, onları üç kulhü kolaylığıyla yaşayan hele çocuklarını bile fada eden militaristler olarak görmek yanlış. Bunu söylediğinizi demiyorum elbet. Din aslında sevgi ve şefkattir, özveridir, bağışlamadır. Doğrudur da toplumda, hayatlarımızda öyle midir tartışılır. Cehaletin kol gezdiği, okunmayan bir ülkede din ne kadar doğru anlaşılabilir. Selamlarımla..
kendi kendini katletmenin müslümancası değildir sabretmek serhat bey,dünya kahpe bir rugby topu değildir iki,üç ihlas bir fatiha değildir bir koyup üç almanın adı.şiirinizi beğenmedim bu yüzden dinle diyanetle aranızın iyi olmadığı belli serhat bey böyle olsa da bu size ayetlerle ve insanların inançlarıyla alay etme keyfiyetini vermez şiirinizi ve düşüncelerinizi bir kez daha gözden geçirin bence umarım yanlışlarınızı sizde farkedersiniz.
hangi âyetmiş o dalga geçilen ve birinin dinini diyânetini ölçmek size mi bahşedilmiş bilmem ama saat 04.17 de teheccüd namazını bozup! bir şiire yorum yazmak sanırım direk cennete götürür adamı !
ve siz şecaat sofralarında bebelerine zorâki lokma telâşıyla kendi -oh olsun- doğrularını başka cesetlerle gömen at gözlüklü insanlar topluluğu insanlık ve umut çöplüğü silkinin insanlıktan ri(ü)yâdan kurtulun
atın gözlükleri ve unutun!
Okunası şiirdi beğeni ile okudum ____________________________________________________Yüreği kalemi alkışlıyorum sayfılar
Sizi okumayı çok özlemişim öncelikle sonra mevzu derin yara ve anlattım üslup çok cesur ve hakikatli olunca helal olsun dememek elde değil kutlarım çok saygımla ve haylığımla...
Tanrı elbet bir gün nefesi et kokan o acuzeleri görecek bu coğrafyada ve ölü bakışlı çocukların yüreğine bahar çiçekleri ekecek lanet olsun insana ve en acısı bebeklere kıyan bu zihniyete bu düzene....
"ya tecâvüz olmalı ya, çocuk bir yerinde!" Üst dizeyle birleştirdim defaaten öyle okudum, virgüle riayet ederek okudum, virgülsüz okudum, vallahi çözemedim Serhat... :) Açıklarsan memnun olur bu cahil adam. :)