Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Mâzi bir kuştur uçar görünmez:Ebedî hâtıra Kalb den silinmez !
yön

yön

@yon Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Temmuz 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:34:52
yazan yüreği kutluyorum yüreginize saglik sevgili elif saygımla.......
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:29:14
yazan yüreği kutluyorum yüreginize saglik sevgili hocam saygımla.......
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:25:30
beğeni ile okuyorum çok güzeldi Tebrik ederim değerli şaire.Saygılarımla.
Vefasız, @mavi gözyaşları
27.8.2010 00:44:35
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:24:03
Yazan yürek var olsın.beğeni ile okuyorum çok güzeldi Tebrik ederim değerli şaire.Saygılarımla.
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:20:34
Yazan yürek var olsın.çok güzeldi Tebrik ederim değerli şaire.Saygılarımla.
Zafer türküsü, @GÜLDESTE
27.8.2010 00:24:44
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:18:32
Hocam güzel bir şiirdi.Tebrik ederim.Saygılarımla.
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:17:05
Hocam güzel bir şiirdi.Tebrik ederim değerli şaireme.Saygılarımla.
Kısa bir mesafe, @siyahgecem
26.8.2010 23:47:22
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:15:17
çok güzeldi Hocam güzel bir şiirdi.Tebrik ederim değerli şair.Saygılarımla.
yön
@yon
29 Ağustos 2010 Pazar 19:12:22
harika ve güzel bir şiirdi.Tebrik ederim değerli şair.Saygılarımla.
Kıskanç, @cinitas
28.8.2010 21:34:01
yön
@yon
5 Ağustos 2010 Perşembe 09:23:35
mükemmeldi üzel şiirini kutlarım şair. Tebrikler. Saygılarımla
Kurban olduğum, @aşık komani
5.8.2010 04:38:23
yön
@yon
5 Ağustos 2010 Perşembe 09:20:54
anlamlı üzel şiirini kutlarım şair. Tebrikler. Saygılarımla
Besbelli, @Şükran AY
4.8.2010 09:14:14
yön
@yon
5 Ağustos 2010 Perşembe 09:18:29
Yüreğine sağlık hocam her zaman ki gibi güzel ve anlamlı bir şiir daha kutlarım yüreğini,sevgilerimle........
yön
@yon
5 Ağustos 2010 Perşembe 09:17:00
Yüreğine sağlık her zaman ki gibi güzel bir şiir daha kutlarım yüreğini,sevgilerimle..
Umutsuz olma, @sevdapınarı
4.8.2010 19:01:07
yön
@yon
5 Ağustos 2010 Perşembe 09:15:46
Yüreğine sağlık hocam her zaman ki gibi güzel ve manali bir şiir daha kutlarım yüreğini,sevgilerimle..
Kirli çizme, @bekirce
4.8.2010 15:12:53
yön
@yon
5 Ağustos 2010 Perşembe 09:11:28
Her zaman ki gibi güzel bir şiirdi kutlarım yüreğini,sevgilerimle..
yön
@yon
3 Ağustos 2010 Salı 09:12:51
yüreğine kalemine sağlık tebrikler şair. Saygılarımla
yön
@yon
3 Ağustos 2010 Salı 09:08:30
yüreğine kalemine sağlık tebrikler şaire. Saygılarımla
yön
@yon
3 Ağustos 2010 Salı 09:07:17
tebrikler şaire.kemin dam sun Saygılarımla
Aşksa, @özlem(şiir böcüsü)
2.8.2010 23:06:43
yön
@yon
3 Ağustos 2010 Salı 09:06:04
çok anlamlı ve güzel bir şiirdi selamlar,sevgiler
Hani gittin ya.., @blue_white
3.8.2010 00:04:48
yön
@yon
3 Ağustos 2010 Salı 09:04:52
Harika dizeler..Kutluyorum sizi..Saygılarımla..
Sevgiliye mektup, @dudu
3.8.2010 00:04:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
91.974
Şiir Okunma
522.758
Yazı Okunma
51.184
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL