Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
andelip
@andelip
9 Mayıs 2025 Cuma 00:06:06
Sadece bir şiir değil aynı zamanda,
Kalpten kaleme dökülen bir aile manifestosu gibi olmuş.
Sevgi, bağlılık, zamanın izleri ve kuşaklar arası aktarılan değerler, ustalıkla işlenmiş.
hem duygu yoğunluğu hem de yapısal bütünlüğü açısından oldukça ...

andelip
@andelip
8 Mayıs 2025 Perşembe 23:41:04
Şiiriniizi okuyunca ilk aklıma gelen...

Kerem kıl kesme sultanım keremin bi nevalardan.
Keremkare yakışır mı? Kerem kesmek gedalardan ..

dizeleri oldu..
tebrik ediyorum
saygılar..
Gerek, @Nâfiz BASAN
8.5.2025 12:28:42
Etkili Yorum
andelip
@andelip
8 Mayıs 2025 Perşembe 07:00:20
Milli duygularla yazılmış eseriniz harika olmuş Murat hocam tebrik ediyorum.

Kefensiz ölenler melekle gezer,
Adını bilmezler, gönülde yüzer.
Bir duâ yeterdi, göklerde tozar,
Mazlumun âhında yer tükenmez!

Kahraman yürürken çiğnenmez izzet,
Y...

andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 22:42:35
Şiirin muhatabı kimdir bilmemekle birlikte..
Merhum Necip Fazıl gibi demek lazım,
''Ben ne şairim ne de fıkra muharriri,
Sadece etrafındaki olumsuzluklardan dolayı
beyni zonklayanlardan biriyim.. ''
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 22:34:11
Kıymetli dost.. şiiriniz duygu yoğunluğu olarak gayet güzel, teması ve manası da gayet yerinde.. Lakin.
ifade tarzınız şiirden ziyade biraz nesire kaçmış..
şiirsel ifadelerle ele alabilseniz çok güzel bir şiir ortaya çıkabilirdi..
tebriklerimi sun...

andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 22:29:18
Maalesef herşeye rağmen yine de aldanıyoruz kıymetli hocam..
İlahi gafletten uyar gözümü
Dergahında kara etme yüzümü
Yunus der gelin tutun sözümü
Dünya seven Ahireti bulamaz..
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 22:24:05
Kainatta herşey bir hikmetle yaratılmıştır.
bakmasını bilene tabii..
hikmet dolu şiirinizi tebrik ediyorum celil hocam..
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 17:03:15
Kısa ama öz olmuş şiiriniz kıymetli hocam
Gidiş Mutlak Güç’ e doğru
Hazırlığın var mı ey kul?
Layemuta göçe doğru..
tebrik ediyorum
Göçe doğru, @ordu16
7.5.2025 16:59:00
Etkili Yorum
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 16:35:48
Şiirinizi açıyorum okuyorum kıymetli dost.
yorum yapacağım araya başka bir mesele girdi
yorum yapamadım..
Hak yoluna kurban olsun serimiz bizim lakin
boş yere de akmasın terimiz
Tebrik ediyorum bu güzel şiirinizi..
Biz böyleyiz, @Ahmet Coşkun 1
7.5.2025 14:23:14
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 15:02:14
Duygu dolu güzel bir şeydi kıymetli hocam yorumla birlikte harika olmuş birbirini tamamlamış. Şiiri Şair'in kendi sesinden dinlemek daha güzel oluyor.
Tebrik ediyorum
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 14:58:35
Akgül’üm diyor ki bayım
Dişlilerin çarkındayım
Altmış yedi yaşındayım
İyiliğin farkındayım..
Ak gülüm güzel söylemiş tebrik ediyorum..
Farkındayım, @Kızılelmalım
7.5.2025 10:16:16
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 11:27:27
Susmak her ne kadar, bazen iyi olsa da..
bir kadının susması pek hayra alamet değil diye düşünüyorum kıymetli dost.
Erkek her zaman sustuğu için çok önemli değil
ama kadının susması patlamaya hazır bir bomba gibidir.
Bir dokun bin ah işit misal...

andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 11:06:50
Hoş bir şiir olmuş kıymette hoşoğlu dostum tebrik ediyorum..
Görmeden, @hosoglu
7.5.2025 09:34:10
Etkili Yorum
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 10:25:44
Kul Hasan kulluğun resmini çizmiş adeta,
Bu kulluğa erişebilmek ne güzel bir paye
tebrik ediyorum.
Etkili Yorum
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 10:13:17
Tebrik ediyorum Murat hocam güzel bir şiir yazmışsınız hem duygulu hem manalı günümüze ışık tutan bir şiir olmuş..
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 10:02:51
Rabbim rahmetiyle muamele eylesin inşallah
Esma kardeşim, @Hayrullah
7.5.2025 08:47:52
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 09:17:16
Seher vakti acizimize göklerin açıldığı saatlerdir.
o saatlerde kalkan eller geri çevrilmez diye umuyorum.
Güzel bir seher vakti şiiri tebrik ediyorum
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 09:10:28
Şiiriniz duygu dolu ve manalı çok güzel bir şiir olmuş kıymetli dost.
Lakin sanki ritminde biraz tutukluk var gibi geldi bana...
acaba dedim "sen sen ol" ifadesi yerine başka bir ifade kullanabilir miydik.
Etkili Yorum
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 07:34:53
Yorumla birlikte harika bir şiir olmuş kıymetli hocam tebrik ediyorum.
Etkili Yorum
andelip
@andelip
7 Mayıs 2025 Çarşamba 06:28:31
Biz millet olarak güç sarhoşluğunu çok güzel beceriyoruz kıymetli canım.
gücü eline geçiren gücü yettiğini eziyor ezebildiği kadar maalesef...
hak hukuk adalet dinleyen yok zaten anayasayuda takan yok..
Bilmem ki nereye kadar gidecek bu durum. ...

Heybenin gözü, @halilşakir
7.5.2025 00:04:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.211
Şiir Okunma
309.270
Yazı Okunma
17.629
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL