Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 05:50:13
kısa ve öz olmuş
az kelimelerle
çok şeyler anlatmışınız.
tebrikler..
Icimdeki sen, @Guldane Dal
7.12.2007 00:17:28
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 05:44:14
Yine hicran dolu günleri andım.
Yıllar gözyaşına karışıp gitmiş.

Ey gönül dostu ..
bu sitemin bu melalin nedir..
bimemki bu serzenişler kimedir..

Çok akıcı ve güzel bir edayla sitem dolu bir şiir.
kutlarım sizi..
Unut beni, @yorgun-kalem
9.12.2007 00:26:12
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 05:30:17
Duygulannca ağlar insan..
Hüzünlenir ve dertler bir bir sıralanır adeta..
Ağlamak bir deşarz olmaktır..
Ağlayan insan duygulu ve ince ruhlu demektir.
Yunusun ifadesiyle..
Ağla ey gözlerim gülmezem artık.
Dost iline varıp gelmezem artık.
Ağlama...

Ağlamak, @lisefen
8.12.2007 22:56:11
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 05:25:00
tebrikler
güzel yorumlamışınız istanbulu
İstanbul'a gitmiyorum, @edelin
8.12.2007 22:51:49
Etkili Yorum
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 05:23:18
Yüreğini getiren mavi bir kuşla uçuyordum gökyüzüne
Vahşi ve heyecanlı bir tatla

Sokağa çıkıp yürüyordum sonra
Yürüdükçe yaklaşıyordum
Kapının önünde oynayan çocukluğuma

En anlamlı kelimeleri söylüyordu
Sessizliğim yol boyunca


Buğulu ...

Kaybolarak, @alivewords
8.12.2007 22:50:52
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 05:18:32
Damla koysan almaz,dolu olana
Atlas sersen gelmez,yolu olana
Çilesi vız gelir gülü olana
Bir ömür çekilir nazlar bulunur

Yüreğine sağlık sevgili dost..
bu ne güzel bir şiir..
içten duygularla yazılmış..
kutlarım..
Bulunur, @karçiçeği
8.12.2007 22:31:58
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 05:15:44
Çok güzel tesbit etmişiniz, şairlerin ortak özelliklerini..
Ama... bana kalırsa daha çok vardı ortak özellik..
Aşk gibi..sevda gibi..hasret gibi..
Hicran, çile ve ızdırap gibi..
Kah gül bahçelerinde gezinmek..
Kah bülbül ile sohbet etmek..
Yeri...

___mutluluk___, @mina
9.12.2007 00:03:58
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 03:58:29
tebrikler
çekyat edebiyatını kapmşınız..
güzel olmuşş
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 03:55:13
Dizelerin tekrarı hiçde sıkmadı
tebrikler
Narsist, @rftk
8.12.2007 20:17:20
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 03:53:08
Tebrikler Hocam.
Biraz uzun olmuş dizeler okumakta zorlandım.
Ama mana ve içerik plarak çok güzel..
Yüreğiniz dert görmesin
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 03:45:21
çok haklısınız
Keşke öyle yapılabilse keşke..
Yansıma…, @Canan Onuş
8.12.2007 22:42:22
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 03:43:33
sal gönlünün derinliğine sal gitsin
Yürü yol senin şehrah senin..
Ve endişe etme, gelecekten..

tebrikler
kutlarım güzeldi..
Yeter ki iste, @s.yuruk
9.12.2007 00:01:50
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 03:13:15
Hadiseleri incelikle aktarmanız çok hoş..
kısa cümleler ve derin manalar..
tebrikler...
andelip
@andelip
9 Aralık 2007 Pazar 03:07:28
tebrikler gönül dostu ..
harika dizelerdi
andelip
@andelip
8 Aralık 2007 Cumartesi 13:05:36

Bülbül güle yanar de ki,
Biz gülün ötesindeyiz,
Yanana ateş de ne ki !
Biz közün ötesindeyiz !

Türlü renge girmek için,
Aşk yayını germek için,
Sevgiliyi görmek için,
Biz gözün ötesindeyiz

tebrikler çok harika olmuş gerçekten
kutlarım...

Ötesindeyiz, @müberra gönen
8.12.2007 00:54:35
andelip
@andelip
8 Aralık 2007 Cumartesi 12:51:52
Yavaş yavaş sızı gelir derinden
Kolum sökülüyor sanki dibinden
Göğsüm yarılıyor orta yerinden
Gözlerden boşalan yaşlar gibiyim

çok muhteşemdi teşekkürler
yüreğiniz dert görmesin
Göğsüm yarıldı, @Ali ÖZKANLI
8.12.2007 00:45:39
andelip
@andelip
8 Aralık 2007 Cumartesi 12:49:11
sen gecelerimin yalıçapkını
uçarılıklara koşturan
mavi düşlerimin ışıldayan perisi
şaha kalkmış bir bulutsun göklerde
çiy damlası yapraklarıma konan
aşk hasadı terletirken yüreğimi
bir ezgi, bir serinliksin
bir türkü coşturan tellerimi…

ac...

Mavi ihtiras, @hidayet dal
8.12.2007 00:04:53
andelip
@andelip
8 Aralık 2007 Cumartesi 12:46:37
Ne denir ki buna..
Yüreğine sağlık demekten başka..
tebrikler..
Yaban bağın lâlesi, @s.yuruk
8.12.2007 00:05:37
andelip
@andelip
8 Aralık 2007 Cumartesi 11:39:16
Hoşgeldiniz...
Gönül dostları kervanına katılmanıza çok sevindim.
İlk şiirinizle bunu ispatlamışınız..gönül dostu..
Ama.. bu suskunluğunuzu çok daha güzel şiirlerle bozmanızı bekliyorum..
Gönül dolusu sevgilerle..
Suskunluğumun arefesi, @birumut
8.12.2007 06:10:47
andelip
@andelip
8 Aralık 2007 Cumartesi 10:36:09
Acılardan zevk alan çok garip biriyim.
Dertlerinin rahatlığında çivili Hint fakiriyim…

İlginç ve O kadar da güzel bir şiir olmuş
tebrikler..
Hint fakiri, @cinitas
7.12.2007 11:53:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.247
Şiir Okunma
309.448
Yazı Okunma
17.639
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL