Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

andelip
@andelip
14 Aralık 2007 Cuma 09:40:56
Şiiriniz serbest tarzda yazılmış güzel bir şiir. Yer yer mısralar müphem çizgiler taşısa da mânâsı anlaşıldığında güzide bir ufuk açılıyor insan nazarına. Meselâ
“anlat goncaları bana
dikeni batmayan mı var
bir ben miyim deren gülleri
benden bin...

Dal dediğin nedir ki, @hidayet dal
14.12.2007 00:06:37
andelip
@andelip
14 Aralık 2007 Cuma 09:09:55
Kara bizim ak bizim, değil mi ki adı gün.
Gecenin sonu sabah tutturmuş inadı gün.
Ayrılıklar olsa da , kavuşmanın tadı gün.
Her gün sönmez ışıklar bekle yanar kiminde.
Şiirinizin en çok bu dörtlük hoşuma gitti. Söyleyişiniz tatlı ve akıcı. Mana y...

Etkili Yorum
andelip
@andelip
14 Aralık 2007 Cuma 00:47:08
Serbest tarza güzel bir örnek olan şiiriniz bazı mısralarda muğlâklaşmış.
Her ne kadar “şiirin manası şairin karnındadır” sözü meşhur olsa da
yine su gibi akan bir mana yine ona uygun bir havza boşalmalıdır.
Bir gece yarısı kabusu tasvir edilmi...

andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 19:43:06
Anılar (ı), @Adile Soylu
12.12.2007 13:50:20
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 19:11:56
Çok güzel bir özlem ve hasretin terennümü..
kutlarım..
Özlem duyulan-1-, @hobbit
12.12.2007 13:46:49
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 18:25:46
Bu güzel dizeler için kutlarım sizi..
Seni seviyorum 3, @coolcrazyfreemad
12.12.2007 13:45:59
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 18:13:55

Değecek birileri bulunur elbet..
Değmezmiş..., @Oz-An
12.12.2007 11:30:51
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 18:11:25
Şiirinizi okuyunca, Yunus Emrenin şiirleri aklıma geldi.
tebrikler..
Gurbet, @askiklimi
12.12.2007 17:54:27
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 18:04:20
Konu itibariyle güzeldi ama..
bana şiir gibi gelmedi..
nesir gibi geldi..
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 17:57:37
çok güzel duygulardı tebrik ederim..
Gel, @cenntbeyza
12.12.2007 11:22:05
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 17:38:02
Güzel bir hasret şiiri olmuş..
tebrikler..
Başrolümdeki sevgili, @h-yasam
12.12.2007 15:06:36
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 17:23:02
Allah hayrını versin emi..
Ne güzel hayılardır bunlar ki hayra vesile olmuş..
tebrikler..
Çekyatedebiyatı-214, @ufurmelerim
12.12.2007 11:16:05
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 17:20:43
umudumu yere sereyim…
yorulsun beklemekten
zemheri kussun içimdeki bahar
öfkeyle insin feleğin kamçısı
birbirini anlayamayan
iki dağ arasına sıkışsın aklım
ağlat sazımın boynu bükük tellerini
çek al beni sensizliğin dehşetinden
bir yerlerde v...

andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 17:17:13
Şiiriniz baştan sona mükemmel olmuş..
akıcı ve sürükleyici, insan okumaya doyamıyor..
Yüreğinize sağlık hocam..
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 14:49:00
Milli duygularımızı çok güzel dile getirmişiniz..
kutlarım..
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 14:22:38
Zamana ayak uyduramadım
Yenileyemedim kendimi
Hala eski takıntılarım var
Olduğum gibi görünüyorum
Göründüğüm gibi yaşıyorum
Dostum ne güzel yazmışın böyle..
Hayat serüvenini çok manidar ve ders-i ibret gibi anlatmışınız..
İnşallah bulabilirsi...

İllede zühre, @Nöbetçi Şair
12.12.2007 08:26:16
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 10:33:27
Bir zamanlar bende şöyle demiştim..
Zaman ahir zamandır, nemlidir bulutlar
Bulutlardan süzülen sevgidir yağmurlar
Şiir gibi kokarken aslında çocuklar
Özümü özlemiş özüme dönmüşüm
Gönlüme düşmüş maziden bir izdüşüm

şiiriniz çok güzel duygular...

Zaman, @OLCAY
11.12.2007 09:55:42
andelip
@andelip
12 Aralık 2007 Çarşamba 09:42:45
Ahh bu aşklar ahh..
nerdeler..
zannediyorum çok uzak yerdeler..
Memleketimin aşkları, @cinitas
11.12.2007 21:20:42
andelip
@andelip
11 Aralık 2007 Salı 14:34:25
Çok güzel ve manidar dizelerdi..
kutlarım..
aylardan kasım
hangi yalancı baharı yaşamaktasın
harika..
Yalancı bahar...., @nimesay
11.12.2007 10:31:06
andelip
@andelip
11 Aralık 2007 Salı 14:29:01
İşte derin mi derin bir şiir daha..
insan okumaya doyamıyor adeta..
tebrikler
Sormayın, @Yakuti
11.12.2007 04:44:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.219
Şiir Okunma
309.319
Yazı Okunma
17.630
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL