ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Siyasi alanda tutkular ve inanışlar, pek az da düşünceler çarpışır. Gustave Le Bon Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
sır

sır

7.4.2023 01:17:17

Hâbil benim içimde ve Kâbilse, Hâbilin,
Doğumunu düşlerim.. külü kanlı kâtilin.

Bir âteşin görünmez dumanında kördüğüm
Bir hayatı doğurur.. yangın yangın bir ölüm.

Gözümün bebeğinde çoşkusu var niyâzın,
Ve korkusu hep onda.. siyâh ile beyazın.

Küllenir mi ben ölsem.. bir olsam ben ansızın,
Yasımız sonsuz mudur, dinmez mi ki ya sızın?!

Başımı vura vura dayansam bir eşiğe,
Uyansam, gülüp geçip sallanan o beşiğe.

Tâbirinden haberler getirsem şu olanın,
Bitenin âhirinden.. bulanın ve bir ânın.

Toplansa ezel ebed.. evvel âhir yok olsa,
Varlığın hiçliğinde yokluk birde çok olsa.

Bir kâtil dirilse ve küller sürse yüzüne,
Ve bir koç şâhit olsa eskimeyen sözüne.

Şiirin doğurganlığı üzerine zaman zaman düşündükçe belki de en çok çocuğu olanlardan biri de "Hikmet Anne" olsa gerek... Bu minvâlde üzerine daha da düşünülmeye değer ve konuşulup yazılmaya ama zannedersem bu kadarı kifâyet eder... Evet şiir doğurur ve bir kapıyı aralar... Herkes o aynadan bir şeyler görür, bir şeyi emer, bir yere doğru yol alır gider.. bulur ya da kaybolur...

Rûhunuza âfiyetler efendim...

İlhâm oluşunuz ve şiirinize vesîle için teşekkürler ve güzel ömürler, ölümler, dirilişler dileriz...







sır tarafından 4/7/2023 1:17:25 AM zamanında düzenlenmiştir.

sır tarafından 4/7/2023 1:18:42 AM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

Believe_TülAySLAN

Believe_TülAySLAN

Kasva👣


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.