ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Kacakci Asik

Kacakci Asik

17.9.2006 18:20:12

sayin ruyabahcesi...

yorumunuz icin tskler öncelikle...
kusura bakmayin biraz gec oldu cevabim, isim biraz yogundu gelebedim bir türlü buraya...


Su evin duvarlarina baktigimda
Ne kadar yalniz oldugunu görüyorum…

(ilk kitada -örnek-sevgilinin yanliz oldugunu kendi kendime düsünüyorum ve diyorum; Su evin duvarlarina baktigimda
Ne kadar yalniz oldugunu görüyorum…)

Su masada duran telefona baktigimda
Ne kadar aldatici oldugunu görüyorum…

Su duvarda asili olan tabloya baktigimda
Ne kadar hayal dolu oldugunu görüyorum…

(2.ve 3 kitada evimde duran bazi esyalara isyan ediyorum misal...siirde cok net ve acik bir sekilde ifade edilmis sanirim...)
*** *** ***

Su sag elime baktigimda
Ne kadar da hüzün dolu oldugunu görüyorum…

(4. kitada ellim durmadan yazmak istiyor örnek ve hüzünlü kelimeler beynimde sanki siralanmis bir sekilde...ve sag elim hüzünlü diyorum...)

Su aynaya baktigimda
Ne kadar suratimin parcalandigini görüyorum…

(5.kitada örnek insan bir depresiyon geciriyor ve yükaridaki kitalarda okunuldugunda zaten bunlar hepsi insani ister istemez depresiyona sürüklüyor ve aynaya baktigimda ise yüzümün adeta degistigini görüyorum...)

Su kaleme baktigimda
Ne kadar gercek-yalan oldugunu görüyorum…

(6.kitada 4.kitada oldugu gibi örnek masada duran kaleme baktigimda isyan ediyorum ne kadar gercek-yalan oldugunu görüyorum o anda...)

*** *** ***

Su fotografina baktigimda
Ne kadar kendimden NEFRET ettigimi görüyorum…

(ve gelelim 7. kitaya ve son kitaya yükaridaki kialardan cogunda aklimda olan bir sevgiliye isyan ediyorum sanki her yerde o var sanki... ve bu kitada yükarida olup bitenlerden yola cikarak en son olarak herseyden vaz gecip BENDE BIR INSANIM NEDIR BU HALIM diyorum arka planda ve KENDIMDEN NEFRET EDIYORUM bir anlik....)

umarim yeterince acik yazdim ve acikladim...

yinede yorumlar icin tskler ve hep birlikde nice siirlere diyorum

sevgilerimle ve en derin saygilar...

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.