ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Hayat tramvay gibidir... Tam yer bulmuş, oturacakken bir de bakmışsın son durağa gelmişsin. Camillo Sbarbaro Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Gamzelimm

Gamzelimm

29.1.2019 08:47:58

Dün özellikle yorum yazmadım, bu güne bıraktım. Çünkü dün okuduğum en iyi şiir buydu ve güne gelmesini çok istedim. Gördüm ki şiir hak ettiği yerde. Tebrik ederim bir tanem. Başarıların hep daim olsun inşaallah.
Şiir sana yakışıyor ve seni günde görmek de apayrı bir güzellik.

Bazı özlemler yaşam süresince devam eder. Aslında güzeldir de özlemek çünkü yitip giden yoktur aslında.
Benim ölüm konusundaki düşüncelerimi biliyorsun, ölümü seven biriyim. Çünkü ölüm bu dünyadaki sınavımızın bittiğini haber verir bize ve asıl evimize olan gerçek yolculuğumuzu başlatır. Rabb'e kavuşmaktır ki bunun ötesinde başka hiç bir şey bu kadar önemli ve güzel olamaz.

Ve ölüm asla yalan söylemeyen bir hatırlatıcıdır da aynı zamanda. Sık sık hatırlatır kendini insanlara ki kendimize gelmemiz için. Ölmeden önce uyandırmak için bir vesiledir de. Sadıktır. Görevini asla aksatmaz.
Geç kalmaz, erken de gelmez.
Ona ne zaman git denmişse o an gelir.
Okuduğum bir kitapta diyor ki yazar ' Aldığımız her nefesin yarısı yaşam, yarısı ölüm.'
Hiç kimsenin ölmediği bir dünyayı düşünmek korkunç olurdu herhalde.
Allah öyle kusursuz bir işleyişle yaratmış ki her şeyi.

Umut hep yaşar, yaşamalı da. Umudunu kaybeden insan bir çok şeyi de beraberinde kaybeder.
Bir gün bizlerin de ardımızda bırakacağı kişiler olacak.

Güzel olan geride kalanların ebediyete gidenleri güzel ve solmayan bir tebessümle hatırlaması

Şiir çok güzeldi, zaten senin her yazdığını beğeniyorum ben.Anneye olan derin bir özlem ve onun yokluğunda yaşanan ruh halleri harika imgelerle yer ediyor insanın hafızasında.

Tekrar tebrik ederim bir tanem.

Sevgilerimle



Şiir Bilgi

..kuzeyinkızı..

..kuzeyinkızı..

mayıs sancısı


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.