ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
sedaefruz

sedaefruz

15.6.2014 01:24:26

Kendime gelebildim sonunda,defalarca okuyarak/ dinleyerek şiiri...

Bugün kederliydim biraz, biraz sessiz hıçkırıklarımı duyuyordum, biraz nemliydi gözlerim

sonra bu şiiri okudum, ilk önce gün boyunca biriktirdiğim hıçkırıklarımı azat ettim, aktılar yanak çukurlarıma hızla... Sonra hep gülümsedim. Her dizesi bendim... Ve dedim ki kendime hayatımla ilgili çoğu "dostum" dediğim insanın çözemediği şifreleri Irmak biliyor ve düşündüm, şiir öyle etkili bir duygu aktarımı ki, yüz yüze gelmeye gerek duymaksızın birleştiriyor yürekleri, dostça.

Yalnızlık...

Kutsanmış geceler biriktiriyor bende her gün ve bugün de öyle başladım güne, kendimi yalnız hissederek... Bitmedi bu yalnızlık, döşedik zamana ağır işçiler gibi...

Uykumda rüzgarları savuruyorum, çocukluğumdan kalma bir telaş sarıyor ruhumu sonra bakıyorum her yerde fırtına sessizliği... Sonra "keşkek" döven kadınların, anamın, nenemin gamlı bakışları yerleşiyor yüreğime. Memleketimi özledim Irmak, her şeyi ve sen beni oralara götürdün yine, sana ne desem az...

Yalnızlığı kutsamıyorum artık, çünkü benim dostlarım var. Şiir yürekli nadir insanlar, var olun hep şiirlerde, var olun hep yüreğimde dostlukla...

Doğum günüme Teoman'ın "Paramparça" şarkısıyla başlayıp umutsuzluğa yelken açmıştım ve günü "İki Kumral Balık"la sonlandırdım. Güneş acıyla doğmuştu günüme ama mutlulukla battı, ilk kez bir geceyi böylesine çok sevdim...

Haksız terkisinde bir zamanın bıraksam da "baba sevgisini" ve gözlerimin uçurumlarına hapsetsem de özlemi, biliyorum ki an gelir, yıkılır duvarlar ve saçılır heybedeki anılar...

Ve tükenir sözcükler, bir yudum sevgi dökerek ellerinize...

Irmak, seni tanıdığım güne binlerce şükürler olsun dostum.

Sevgiyle kal ve hep mutlulukla...








Şiir Bilgi

Irmak Eriş

Irmak Eriş

İki Kumral Balık


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.