ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Uyanık bir tek adam, uyuyan binlerce kişiden daha güçlüdür. S. Carnot Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
sera.

sera.

7.6.2011 12:18:04

Siteye geldiğimde güne düşmüş şiirlerin ardından, uğur böceği almış şiirlere bakıp sonra etkili yoruma düşmüş olanlara dönerim. Bu sayede ilk kez okudum 'Şiir'inizi.

Hayıflandım geç kalmışlığıma. Ve... Hayret nasıl g/özümden kaçmış dupduru, imgelere boğulmadan, bir o kadar da kurgusuz, yalın yazan bu kalem diye...

Daha sonrasında gün içinde yayınlanmış bir çok şiiri okurum. Yorum yaz(a)masam da. Dalınca satırlara, satır-aralarına düşmüş yüreğe ve o yüreğin hissedip/hissetmediklerine kolayına çıkamıyorum. Bu sebeple uzun oluyor yorumlarım...

"Gittin.. Bir okyanusun ortasında, tek küreği kaybolmuş sandalda dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi.
bil ki sevmekten vazgeçmedim seni, bil ki seninle birlikte, sevdanı da taşıyacağım yüreğimde, bil ki seni asla unutmayacağım

Belki! Belki de aslında sen hiç bir zaman gelmedin bana. Duymuyorsun! Duy anla, gör yüreğimi. Nasıl da senle çarptığını. Nefes olup c/anda-can olduğunu. Bak çığlıklarım boğuluyor gecenin karanlığında. Deliyor sessizlği sesim. Dinle... Gece sessiz, gece yalnız... Yalnızım. Yorgunum. Yüreğim ruhum yorgun. Hadi sevdiğim hadi sevdam yorma daha da yorgun yüreğimi...

Ey sevgili! Sesim kısılıyor nefes alamıyorum...
Bilir misin! gidişin bitişi olacak yüreğimdeki heyecanın, gidişin sönüşü olacak gözlerimdeki ateşin.
Beni,yüreğimdeki sevgiyi, gözlerimdeki bitmek bilmeyen umudu yok etme! Gidişin dinderemez bu fırtınayı. Bir fırtınanın uğultusuyla sesleniyorum işte sana;
Gitme!
Gitme de bana...

Gidersen/Gidersem bir kez bendeki senin benden gitmesinden korkuyorum. Anla... İşte bundan kal gitme de bana. Ne sen bensizlikte, ben ben sensizlikte kalmayalım. Biz bitmeyelim sevgili. Biz bizden gitmeden ahh keşke demeden kal de bana...

Çünkü.. Daha söylenmemiş ne çok sözüm var bir bilsen. Yarım kalınmışlıklarda olmayalım. Hasret çekemeyecek kadar yorgunum.
Çünkü gidersem bir kez, kalbimin ortadan ikiye bölündüğünü, nefes alamadığımı hissetsen de, bilsem de dönmemekten korkuyorum.

Hadi kal gitme de bana. Daha vakit varken kal de bana." der gibiydi sevdalı yüreğin çığlığı.

Buruk, hüzünlü bir sevda öyküsünü izler gibiydim. Lakin buruklukla olsa da keyifti okumak.
Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz 'Şair'.
Saygımla....

sera. tarafından 6/7/2011 12:24:10 PM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

ferromuratti

ferromuratti

KAL / DE


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.