ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
CEntilmenCE

CEntilmenCE

2.9.2010 16:03:30

gizli özne yalnızlığı şahlanmış içimde
arka sokaklara sığınmış dizelerdir sana yazılan
.................

bir cümlenin nesnesi bile olamayışın kahreden şahlanışı kaplamış uzun bir romanın ilk bölümünün sıradan bir paragrfında..

iki özneli bir cümleye fazla gelen üçüncü bir öznenin perde arkasındaki sessiz hıçkırıkları düşüyor romanın cümlelerine...

iki özne cümleyi yüklenirken gizli özneye acıları yüklenmek kalıyor sadece.. ve şehrin arka sokaklarında yaşanan yitik yaşamlardan kendi payına düşen acıları sağaltıyor cümlenin yüklemine bile tutunamayan gözli özne..

ne çok susuyor
ve susuşlarıyla aslında ne çok şey söylüyor

fonda eski bir romantik şarkı

"aynalar kırık şimdi..aynalar kırık şimdi"

her tarafı aynalarla kaplı bir labirentten çıkış arıyor dizeler...

çıkışı olmayan yerden tek çıkış cümleden düşmek midir?
yoksa cümlelere gizlenip, kendi yarasını deşmek midir?


eyyy aşk

açlık kol geziyor..

ya bu labirentten bir çıkış ver
ya da cümleyi yeni baştan yazı ver

......................
heybesinde körebe oynarken takvim yaprakları
"illegal bir aşk" filmi iziliyorum gözlerim kapalı

..........

TEBRİKLER/TEŞEKKÜRLER ŞAİR

:):):):):


Şiir Bilgi

ilkben

ilkben

İllegal aşk


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.