ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
kubano

kubano

31.12.2009 02:43:49

Sevgili arkadaşım, biliyorsun adalet hanım çok sabırlıdır. O bıçaklansa da, tecavüze uğrasa da o'na bir şey olmaz.. Yalnız o'na zulmedenlerde birgün adalet hanıma ihtiyaç duyacaklar.. Er ya da geç...

Bu dünya ne zalimler gördü...Kimi kendini dünya'nın sahibi sandı, kimileri hiç yenilmez sandılar kendilerini, kimiyse bu devran hep böyle dönecek sanıyor, ama dönmez, dönmedi, dönmeyecek...Ben daha şimdiden adım gibi biliyorum'ki; bir gün gelecek, bugün adalet hanıma tecavüze yeltenenler elleri kelepçeli adalet hanımın karşısına çıkacaklar, ağlamaklı, kafaları yerde...Ama bugün, ama yarın..Ve o gün arkalarında Sam amcalarıda olmayacak..Çünkü adalet hanımın karşısına çıktıkları an'dan itibaren amcaları onları sıkılmış bir limon posası gibi çöpe atmış olacak...

Tarih tekerrürden ibarettir.. Bir zamanlar 'odunu aday göstersem mebus seçtiririm' diyen, göbeğimizi ABD'ye ilk bağlayan Amerikan uşağının ağlamaklı fotoğraflarını nasıl gördüysek, bunlarıda mutlaka göreceğiz...
O fotoğraf karesini inan görüyorum şimdiden...

Onun için sıkma canını diyorum...Zamanı belki yavaşlatabilirler, ama geri çevirmeye kimsenin gücü yetmez. Bunlarında yetmeyecek...5 kilo prince, bulgura oy'unu satan vatandaş bile birgün anlayacak, onursuzca oy'unu satmaktansa onuru ile açlıktan ölmenin yüceliğini...

Engin tut gönlünü... Bak yeni bir yıla giriyoruz...Umutlarımız, daha yaşanılası bir dünya için biraz daha yeşersin, daha da kuvvetlensin...

Yeni yılın sana ve sevdiklerine savaşların olmadığı, insanlık onurunun en yüce bir değer olarak görüldüğü, barışçıl bir dünya sunması dileklerimle, sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice yıllar temenni ediyorum...En içten selamlarımla..

Sevgiler, saygılar...

Şiir Bilgi

melahat çetinkaya

melahat çetinkaya

ADALET HANIM


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.