ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Gizzz

Gizzz

17.12.2008 02:49:25

şiir yazarken yorulmak.........ilginç.........çok ilginç..........çok şaşırdım..........ama sanırım benim öfkelenmem ve bazen gülmekten bihalleşmem ya da içimin içime sığmadığı anlardan olsa gerek........ağladım mı hiç acaba.........ama bu dediklerim yaşantıma o an o şiire götürenlere de kan ter.......acaba daha ilerisini hissedebilmek mi yoksa sadece şiirde içilmek mi............bu sorular çok zordular.........bana öğretmemişlerdi.........sorular da onlar da cevaplar da onlarda kalsınlar..........yaşasınlar iki büklüm.......kıssaa ya (zordur oğlum zordur)........vallahi bu şarkı geldi aklıma kızmayın lütfen.........benim her zaman ki fevriliğim tutmuş yine.........çok sinirliyim belki de üzgünüm hatta üstüne küskünüm.........3 gündür ya islamda küskünlüğün ömrü..........ömrüm tükeniyor..........o bendne uzun ömürlü..........

___________

Kuşlar biliyor sırrını
Bir de mütefekkir,
Afyonlu akşam rüzgarları
Fısıldıyorlar kulağına;
Adını Hüseyn’in adının yanına yazacaklar
Hadi düş, bu uzun ve susuz yola
Kerbela’da sana aşkı anlatacaklar

________________________________________kerbela............demişsiniz..........titredi ellerim..........yüreğimi geçtim o tutuldu........___ara verdim kerbela denince nedir bilmem ama sanırım Hüseyin'e aşığım ben..........bir ilahim var hep dinlediğim 2 senedir.........Buy-i Sibo........aşk kokusu.........şiirinize onunla bakacağım......kerbeladaki aşk......sonsuz bir ilim içmekti ölüme............ölüme kucak açıp yar diye gitmek...koşmak........anlatmak yeter mi .........diller beyinler yürekler yeter mi............:((((((((((((((((((((asla.....................

________________ve devamı küllere yol aldı ruhum.............

_______-
Şimdi söyle alınyazım
Söyle kül dökmezim
Söyle ömür törpüm
Serçe yüreklim
Can yoldaşım
Kan sırdaşım
Gözünde gül saklım

Söyle;
Kaç kanat çırpımı bu gökyüzü
Hangi yağmur bizden daha mavi
Şehrin meydanına İsa gibi
Gönlümüzden çakan kim bizi

Söyle;
Böğrümüzden akan denizlere
Bu adam yüzyıldır susuz de..
Yalnızca Serçe’lere yetecek kadar uyku istiyordu
Gözüne sürecek kadar da mavi de...

Söyle;
Onun için adını Hüseyn’in yanına yazacaklar
Kerbela’da ona aşkı anlatacaklar

_________________________________________________bir muhattap olsa...........sorulan biri olsa karşıda...........konuşacak nefes olsa........olsa olsa olsa...........keşke keşke pazarım dillenmeseydi bu gece.............keşkeye kaç sehpa derdim idam tipliye yolundan..........kaçına cehennemler açtım fırtınalara yağmalanıp...........kaçına cennet derdim bir evet diyen olsa...........dünyadan çeker ........toplar tasımı tarağımı...........def olur giderdim..........ve bu şiire girdiğimd ekarşımda bir şey/ biri olsaydı.............ilk ve son keşkem olsun............

keşke nefes alıp ve bir nefes verenle olsaydım...........bu şiir yaşasaydı keşke..........keşke yaşasaydı.......

_____________

uyanmam gerekti ama ben hala şiirdeyim ..........uyumak istiyorum.............

bezdim........bezdirildim gerçeksizlerde.............

daim olsun kaleminiz keşkesizliklerle...........
sevgimle..............

Gizzz tarafından 12/17/2008 2:50:50 AM zamanında düzenlenmiştir.


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.