ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Arzu Altınçiçek

Arzu Altınçiçek

14.10.2006 12:00:02

Bir sen anlamadın beni... bir de düşlerim !

Fazla yorum yapan biri değilim aslında haddimi aşacağım ya da yazanın kırılıcağını düşünme açısından ama şiirinize dokunmak istedim izninizle.

İlk girişte ;
Paramparçaydı hatıralar,
Kırılmış,
Tuz buz olmuş ( Oldukça parçalama var zaten hala ifade açlığında kalem biraz daha aşağıda da var kırılmak ! tek ifade de iki dizeyle anlatılabilir bence)

Hayallerimi dolduran bembeyaz yarınlar ( yarınlarımdaki bembeyaz hayaller- zaten doluluk ifadesi)

Bazen bir hercai menekşe,
Bazen mahzun,boynunu büken bir papatya

(bazen hercai menekşe, bazen mahzun papatya / mahzunluk zaten im gereği boynu bükük bir anlatım)

Bana göre "kardelen misali,
.............................yalnızlığı koynuma verdin.."Bir sen anlamadın. (Final dizesi keşke bu olsaydı)

gözümde,
...................................................sağanak olup yağarak (gözümde sağanak- deseniz de bunun durgun olması imkansız zaten yağar. )

Bir ? Tek ? ikisi de aynı mana değil mi ? Bir sen / Tek sen ikisinden biri olmalıydı tercihiniz.

Bir busende yakınlaşırdı aradaki uzaklıklar ( Bir busende yok olurdu uzaklıklar)

Efkarla dolmuş,yalnız kadehlerimde,(efkarlı kadehlerimde)

bence fazlalıktan arındırılırsa daha hoş bir şiir olabilir.

sevgilerimle














Altincicek tarafından 10/14/2006 12:03:11 PM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

Çınar GÖLE

Çınar GÖLE

.


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.