Giderken bırakmıştın, bir yürek yıkıntısı Çay bardağındaki, kalan dudak payımda Sayılı gün dediğim, geçmek bilmiyorsa İstemem başka ışık, ne güneşte ne ay da Güldüğümü görürsen, sakın ola inanma Binlerce gözyaşı var, attığım kahkahada…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTEMEM BAŞKA IŞIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTEMEM BAŞKA IŞIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Giderken bırakmıştın, bir yürek yıkıntısı Çay bardağındaki, kalan dudak payımda Sayılı gün dediğim, geçmek bilmiyorsa İstemem başka ışık, ne güneşte ne ay da Güldüğümü görürsen, sakın ola inanma Binlerce gözyaşı var, attığım kahkahada…
Şairlerin yüzü gülerken yürekleri (kan) ağlar... Bilseniz bir damla göz yaşına dayanmaz yıkılır dağlar... Lâkin bunu kim görür (yürekten) kim anlar... Şairin ömrünü tüketir yürekten ahlar, vahlar... ************************ Tebrikler Gülsüm Hanım yüreğinize ve dizelerinize... Bir kaç satır da ben yazmaktan alamadım kendimi... Çünkü yüreğinizdeki ve şiirinizdeki sese kulak/yürek vermeden edemedim... SELÂM, SEVGİ VE SAYGILARIMLA... -------------------- İsmail GÖKTAŞ
Giderken bırakmıştın, bir yürek yıkıntısı Çay bardağındaki, kalan dudak payımda Sayılı gün dediğim, geçmek bilmiyorsa İstemem başka ışık, ne güneşte ne ay da Güldüğümü görürsen, sakın ola inanma Binlerce gözyaşı var, attığım kahkahada…
buruk bir hasretlik sezdim dizelerinde güzel di saygılarımla her daim
Duvarı nem insanı gam yıkar derler Bazan kabullenemediğimiz bir çok olgu bizi gerçeğimizle başbaşa bırakır. Gözü yaşlı bırakan yürekler acılarla geçen dünümüzü bilemezler dopdolu bir yaşanmışlık özlü bir anlatımdı kutlarım şaire dostumu saygılarımla
Aslında çoğu zaman acılarımızı,dertlerimizi kalbimizin derinliklerine gömeriz.Yüzümüz gülerken,acılarımızı içe atarız.Ama dünyaya gülen yüzle bakmak veya bakmaya çalışmak doğru olanı...Yüreğinize sağlık.Saygı ve selamlarımla...
Çevremizi olumsuz etkilememek adına içimizdeki fırtınaları gırtlağımızda perdeleriz çoğu zaman.O şarkının da dediği gibi;''içerim yanıyor, dışım havai...'' ... Tebrik ederim Gülsüm hanım.Gönül dolusu selamlarımla...