Ak karanfiller yaprağına sığınmıştır zaman Yalnız üşümek zorunda olanlar İliştirir yakasına akşam serinliğini Düşünmek içinde kalanlar yaşar bunu yalnız
Saatleri kanırtan bir linçtir çünkü an Kaldırım taşları kar altındadır Kar altındadır bir dostun evi Pencereler, küçük kadınlar kar altındadır; Yetişme duygusu onaylamıştır benliğimi Usulca süzülür şiirimin yanaklarından Ülkeye akan ılık kan..
Abin resminden vuruludur Gülüşü duvarlardan indirilen afiş, Yani yolcusu gittiğin otobüsün diyorum; Şehir kıyamettir ağaçtan duraklarda
Gözlerin bir ilkbahardır Sunam Yıldır geçmişim ilk büyüdüğü bakışının Sana sus diyemem, anlat diyemem Sevdan içimde hatra değer suskunluktur; Yitme duygusu onamıştır; iki canım biteviye Apansız üşür sözüm Al karanfildir ülkem Sıcak kan kokar mezarlar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ak Karanfiller Al Karanfiller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ak Karanfiller Al Karanfiller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerin bir ilkbahardır Sunam Yıldır geçmişim ilk büyüdüğü bakışının Sana sus diyemem, anlat diyemem Sevdan içimde hatra değer suskunluktur; Yitme duygusu onamıştır; iki canım biteviye Apansız üşür sözüm Al karanfildir ülkem Sıcak kan kokar mezarlar..
Kaleminize sağlık üslup ve anlatımıyla güzel bir şiirdi canı gönülden tebrikler..
Ak Karanfiller Al Karanfiller
şiir şiir kokuyor
Çokca beğenim ile
Tebrikler