(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaten Herşey Anlamsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaten Herşey Anlamsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hııı durabilirsen bi dene bakalım hiç yazmadan. Okunan ve feyz alınan yazının şekli değil muhtevasıdır. nasıl yazarsan yaz fark eder mi? Yani italik yazsan kafamızı yana büküp okuyacağımızı mı zannediyorsun? Kalın yazsan daha iyi anlarız mı acaba? Bold yazsan açık olan kelimelere önem vermeden geçer miyiz yanlarından zannediyorsun. Ayağını denk al. Kafamızı bozma. İçerde adamlarımız var. Sonra fena olucak. Bir his olarak belirteyim "kötü şeyleeeeerr ooolluucakkkkk". Biz seni okumak istiyoruz. İtalik veya hazırolda. Altı çizgili veya değil. Farketmez. Sen bizi şiirsiz bırakma.. Zaten " iş görüşmesine gitcek olanlar" da var. Seni mi bekliyicez yaa... Selam ve sevgi ile uçuk+kaçık+4*22=? (Lütfen soruyu çözmek için şifrenizi giriniz) =yazar.
Valla...ne yalan söliim... başında şapka vardı göremedim ki.. alallallaaaa.. bi bakıyım bi daa.. başında ne vardı.???? Ya hAaaa tamammm. Başı yoktu zaten.. ,Tamam ..Hah yoktu. sadece 3
Sakın ha...asla vazgeçmeyin yazmaktan. Yoksa biz çalışma hayatının, veya gündelik yaşam koşuşturmasının getirdiği stresleri atmak için hangi sayfada bulabileceğiz ki böyle güçlü espriler ve anlamlar içeren insanı sıkmayan., imgelerle vs. lerle boğulmamış, taptaze ve dupduru şiirleri ? Vazgeçmeyin yazmaktan ve bizi mahrum bırakmayın güzel şiirlerinizden. Zaten ben şahsen şiirin bir kurgu olduğunu ve şiire farklı anlamlar katabilmek adına yapılan yok/ kesme işaretiydi, yok bold -kalın yazmaktı, yok satır aralarını çok açmaktı, yok tire - işaretiydi, yok*** noktaydı ,yok şuydu, yok buydu diye farklı yazım çeşitlerine karşı belki de bir eleştiriydi şiir.
ama çok güzeldi.
Tebrikler. selam ve saygılar...
fotoğraf seçiminin çok isabetli olduğunu, harika bir fotoğraf olduğunu yazmadan yorumu bitirdiğimden yeniden bu konuyu yazmak için geldim...muhteşem bir poz...şiirdeki anlam ve anlamsızlık kavramlarına harika göndermeler var çocuğun duruşunda, ufka bakışında...
rıfati tarafından 5/6/2011 8:59:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
:)))) Şiirlerde değil ama fotolarda iddialıyım. :) Bulmak için çok çaba sarfediyorum. :) Bu çabamın farkedilmesi hoşuma gitti. Teşekkürler Sayın Yazarım.
anlamsızlıklara anlam yüklemek için bold mu yazsam italic mi altı çizgili mi yazsam nasıl yapsam zaten herşey anlamsız yoksa hiç yazmasam mı...
Kim hasret şarkılarını benden daha iyi dinleye bilirki.kimin yüzüne seni düşündükçe bir tebessüm gelîrki kim gökteki yıldızları senin gözlerinmiş gibî göre bilirki kim seni benim gözlerimin gördügü gibi bu dünyada eşsiz kılabilirki..
sayın hocam bence şimdiye kadar olumlu dediklerimizi yazdıkta ne geçti elimize....anlamlılara can verdikte ne oldu..bence bundan sonra anlamsız olanları yazalım ki..anlamlı olanlar deperimizi bilsin..kutlarım tebrikler.
sen yazmasan ben yazmasam birileri yazar
sen kızmazsan ben kızmazsam birileri kızar
sen bozmazsan ben bozmazsam birileri oyunu bozar
her zaman böle olmamışmı kalem sayın yazarım..
selam ile.