seni gömdüğüm yerdi döndüğün, karabasan gecelerinin sondan bir öncesiydi rayından çıkan tren gibi tiz bir çığlık sardı bedenimi sensizliğimde ezildim, uçurumundan atladım orta yerine hayatın bir başımalığıma çakıldım…
geldin , ölü bir sevda yazıyordu aşkın kefeninde… kazıdım düşlerin toprağını yüzünden avuçlarımda çürümüş geçmişin izleri tırnak diplerimde unutulmuş sızılar... dokundum yüzüne gülümsedin, parmak uclarımdan döküldü tenin tenimden sen, sonra titredi sessizlik düştü ellerim…
gözlerin yine sıcak yine sarılma kıvamındaydı öylesine özlem birikmiş ki yokluğunun açtığı çukura uzandım, gölgelerimize düştük yan yana…
bir nefes mi bin nefret mi yüreğin müebbetine derin gömdüğüm… içim de sen içim hep sen… sen, öldüğüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVUÇLARıMDA TOPRAĞıN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVUÇLARıMDA TOPRAĞıN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öylesine özlem birikmiş ki
yokluğunun açtığı çukura
uzandım,
gölgelerimize düştük
yan yana…
her bir dizesi siirdi .. cok sevdim..
tebrikler YildizIM ... sevgimle........