Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Rabia Asya Öztürk
Rabia Asya Öztürk

YILLAR

Yorum

YILLAR

( 5 kişi )

5

Yorum

7

Beğeni

5,0

Puan

47

Okunma

YILLAR

Ömrümü yıllar çalıpta geçti
Yinede vefasız dostlardan vefa beklemedim
Hep gözümde yaş oldular
Dolanırım sahte kalabalıklar içinde
Umudum kalmadı sahte yüzlerden
Vefa aradım durdum kuru sözlerden
Ömrümün üstünden geçti yıllarım
Ne bir dost ne bir yar eli uzandı

Yüreğimin kuytu yerinde
Kapanmaz yaralar acıldı
Dert bağrımda kor olup yandı
Hasret yüreğime delipte geçti

Gurbet ellerinde kaldım bir başıma
Kimse sormasın
Bir selamı çok gören dostlar için
Dökmem artık gözümün yaşını

Güvenip sırtımı verdiğim dağlar
Birer birer yıkılıp gitti
Dost bildiğim eller çekildi
Yalnızlığım bana yar oldu şimdi

Ömür dediğin bir demmiş meğer
Gam yükünü omzuma vurdunuz yıllar
Gözlerimde bireken yılların hüznüyle
Saçlarım bir günde ağarıpta döküldü

Bırakın beni bana sormayın halimi artık
Dertlerimle yoşdaş olup yürüdüm
Bir ömür vefa diye beklediğim kapılar
Yüzüme sessizce kapandı
Yüzümdeki beliren çizgiler yılların yükü
Ömrüm gelip geçti
Baharımda açan çiçeklerim Hep boynunu büktü

Asya öztürk

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (5)

5.0

100% (5)

Yıllar Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Yıllar şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
erbensalim
erbensalim, @erbensalim
26.6.2026 01:34:10
5 puan verdi
Vefa Arayışı ve İnsan Doğası
"Şiiriniz, insanın en temel ihtiyaçlarından biri olan 'vefa' kavramı üzerine kurulmuş bir ağıt gibi. 'Sahte kalabalıklar' ile 'yalnızlık' arasındaki o keskin zıtlığı, hayatın elinizden çaldığı yıllarla birleştirmeniz çok derin bir duygusal zemin oluşturmuş. Vefasızlığın getirdiği o içsel boşluk, şiirin her dizesinde bir yankı buluyor."
ASIKLUZUMSUZ
ASIKLUZUMSUZ, @asikluzumsuz
26.6.2026 00:24:24
5 puan verdi
Tat ve demini almış, güzel bir şiir
Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz yürekten, yalansız ve riyasız
Gönlüne, ömrüne bereket
Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
AHMET ACAR
AHMET ACAR, @ahmetacar
26.6.2026 00:09:15
5 puan verdi
Güzel kaleminizi yürekten kutluyorum.
Her şey gönlünüzce olsun.
Huzurlu mutlu aydınlık yarınlar diliyorum.
Selamlar dualarımla.
mesakin
mesakin, @mesakin
26.6.2026 00:06:59
5 puan verdi
Güzel, anlamlı bir şiir okudum tebrik ederim başarılarının devamını dilerim selam ve saygılarımla
Mehmet Salih Demirsoy
Mehmet Salih Demirsoy, @olumunesevenler
26.6.2026 00:06:51
5 puan verdi
Tebrikler değerli dost kalem
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL