Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazar Leyla KÖROĞLU
Yazar Leyla KÖROĞLU

NEYSE

Yorum

NEYSE

0

Yorum

1

Beğeni

0,0

Puan

37

Okunma

NEYSE


Ya ben vakitsiz geldim, ya sen geç kaldın bana..!
Başkasına yazılmış şiirlerin arasında,
bana ait mısralar aramışım..
Ağacın kökü sağlam değilmiş meğer;
Uykusuz sabaha uyuyan gözlerim,
Sesinden bin bir gece masalları türetmiş..

Sevdalanmanın süresi olmazmış sevdiğim.
Bir ayda yanan kalbin ateşi, bir anda sönermiş işte.
Bin ay külleriyle eşinirmiş insan,
Kanatsız kuşlar gibi çırpınırmış serçe yürekler..
Sevdiğine varmak için, uzaklar yakın olurmuş bir vakit.
Kulakta patlayan bombalardan gül destesi çıkmazmış.
Ellerine diken koyan yârin,
Gözlerinde ışık aramak yollardan da yorucuymuş...

Farklı değilim elbet sevdiğim,
Tanrı; kendinden minik bir dokunuş kondurmuş kalbime,
hepsi bu..
Aşkı şehvetle karıştırdığım da senin hüsnükuruntun.
Ama yaptığın kahveler aşk kokuyordu inan..
Keşke bir kahve kadar hatırı olsaydı gönlümün.
Başka sevdaların yükü binmiş ya omuzlarına,
Deniz kenarında içilen çaylar kadar,
Yerim olsaydı bîtap yüreciğinde.
Ağız dolusu kahkahalarda sabah vakti,
Gülüşümden yakalasaydın keşke..
Mum ışığında;
Yüzüne aksi vuran şaraba kanımı süzmüşsün.
Donuk bakan gözlerinde;
Öfkeden kudurmuş celladın fermanı vardı..

Sabaha dek kirli ayakların tepindiği yerleri ovarken ben,
Yanağıma bir buse konduraydın;
Paslı kalplerin kiri, topuklarımı çatlatmazdı o vakit..
Tırnaklarımda yarım kalmış kırmızı ojeler,
senin atıkların olmasaydı.
Ellerimi alıp avuçlarına,
Pembeler, hatta kırlardan yeşiller süreydin..
O vakit; geride bırakabilirdin belki
Geçmiş sevdaların kırıntılarını..
Önüne oturtup saçlarıma gömseydin burnunu,
Başka pahalı parfümleri sürmezdin bileğime inan..

Ne çok isterdim kollarında doyasıya uyumamayı.
Velev ki; ne yapsam hep uzaktaydım, hep ırak.
Muhabbetten besleniyor ya gönlüm,
Ruhu revan eylemek için,
Kuru kelamlardan hoş seda çıkmaz imiş..


Varsın dostça muhabbete de hâsıl olmasın gönlümüz,
Başkasına yanan ateş bize tütmüyormuş.
Dünyayı yakacak odunum varken,
Ne yazık ki tutuşturamadım donuk kalbini..

Neyse sevdiğim, neyse..
Lafın sonu gelmez bu naçar gönlün.
Minik kalbimi koyduğun zarfı,
Tutku dolu gecelerle yapıştırsaydın da aralık kalmasaydı.
Ben, aşina olduğum yalnızlığıma dönerken başım geride,
Uğurlamaya lüzum görmeyen yüreğinde kaldım.
Zakkumlara da uzandıysa zehir zemberek dilin,
Ya ben vakitsiz geldim, ya da sen geç kaldın..!

Paylaş:
1 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 
Neyse Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Neyse şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Bu şiire henüz yorum yazılmamış.
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL