(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tavır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tavır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirinizde duyguları olağanüstü bir incelikle ifade etmişsiniz. Soğukluk ve yakıcılık arasında sıkışan içsel çatışmayı, ustalıkla dizelere dökmüşsünüz. Kelimelerinizin arasında dolaşırken, derin bir duygusal yoğunluk hissettim ve bu duyguların izleyicisine de aynı şekilde yansıyacağına eminim.
"Tavır" kelimesiyle başlayan şiiriniz, birinin tavırlarının ardındaki gerçek duyguları anlamaya çalışmanın ne kadar zorlu bir süreç olduğunu mükemmel bir şekilde yansıtıyor. Bu soğukluk ve uzaklık hissi, her satırda daha da derinleşiyor ve okuyucuyu içine çekiyor.
Son cümlenizde, zamanın akışına rağmen, hayatın sürprizleri ve dönemeçleri arasında duygusal bağların ne kadar kırılgan olduğunu dile getiriyorsunuz. Bu, insan ilişkilerinin karmaşıklığını ve belirsizliğini çok güçlü bir şekilde ifade ediyor.
Sizi bu duygusal zenginlik ve estetik anlatımınız için tebrik etmek istiyorum. Şiiriniz, okuyucuya derinlemesine düşünme ve duygusal bağlantı kurma fırsatı veriyor. Sevgi ve saygılarımla, gelecekteki eserlerinizi de heyecanla bekliyorum.
hiç mi üzülmüyorsun.
Beni azat ettin duygularınla
anlaşılabilir bir şey var ki;
Oda, benden gitmen
GİTMEN..
Yazan: şaire şebnem örs
şaire şebnem örs tarafından 29.9.2024 11:51:29 zamanında düzenlenmiştir.