MENÃœLER

Ä°letiÅŸim

gezelim görelim
AYSE 09

gönül dostlarým yýllar önce gittiðim gezdiðim yerleri yine sizlerle tekrar gezmek istedim
ne dersiniz beraber gezermiyiz hayýrlý yolculuk olsun diyorum saygý sevgilerimle
üç gece ve dört gün beraberiz

GEZELÝM GÖRELÝM YOLCULUK DEVAM EDÝYOR

Doðubayazýt’ta oðlum askerdi yanýna gitmeye karar verdik.
Kýzýma yalvardým gel gidelim diye gönlünü yapamadým.
Korktu yollar dan. Biz gittik yeðenlerim gelinim torunum,
Önce oðlumu gördük sonra vurduk Kara denize güzel bir gezi oldu önceden gidip geldiðim yerlerdi bu gördüklerim olsun du yeniden görmek se ayrý güzeldi.
Ama içimde ukte olmuþtu ben gidip gördüðüm yerleri sevdiklerimin’de görmesini isterim bir gün bir öðretmen arkadaþ gelmiþti tur düzenlemiþler gelir misin deyince tabi dedim eþime kýzýma sorayým ben gittim gördüm ama olsun kýzýmý götüreyim dinlensin biraz dedim.
Ýlk önce kýzým kabul etti yazýldýk üç günlük Çanakkale Edirne bozca ada gezisiydi.
Gün gelince kýzým yan çizdi yok ben gitmiyorum diye yo dedim dönmeye hakkýn yok gidiyorsun akþama dek iþ yerinden kaç kere aradý vaz geçirmeye çalýþtý yok dedim gideceksin çaren yok yollardan yýllar önce gittiðim gezdiðim yerler korkuyordu oysa çok yolculuk yapmýþtý ama arabayý kullanan babasýydý þimdi ise kocaman otobüsten korkuyordu koca kýz ama tabi ki bana sözü geçmedi çok ta güzel oldu.
Güzel bir yolculuk ve tatil yaptýk inþallah bu yolculuða sizlerle de çýkacaðýz.
Evet bir otobüs insan güle oynaya koyulduk yollara,
Neþe dolu þarkýlý türkü lü. Nasýl zaman geçti anlamadan Ýzmir de ulaþtýk denize.Karþýyaka dan çiðliden geçip yol aldýk
Karþý yaka deyince içim bir hoþ olur iki numaralý oðlum burada askerlik yapmýþtý onu ziyarete geliþimi hiç unutamýyorum.
Isparta’da eðitim görüpte binbaþý sý özel koruma gurubuna ayýrmýþ Ýzmir karþý yakaya gelmiþti, oradan bembeyaz gelmiþti oðlum gün görmemiþ talim yapmamýþ yazýcýlýkla geçmiþti günleri ama burada acýsý çýkmýþtý, ilk günlerdi yanýna ziyarete gelmiþtik, Ýzmir yakýndý komþu gibiydi bize, sarýlmak istedim oðlum diye anam dur dedi çok sarýlma anlamadým ne olduðunu iyi geçti günümüz mutlu ayrýldýk yanýndan yine çok sarýlamadým kuzuma, yolda sordum babasýna nesi vardý bunun? Niye sarýlmadým oðluma
Gülerek cevap verdi sorma çýplak mucurda eðitim yapýyorlarmýþ sýrtlarý birazcýk yara olmuþ, deyince içim eridi tabi geçti o günler özel korumasý oldu Paþanýn oðlum ne zaman geçsek Karþýyaka dan o gün gelir aklýma içim acýr. Hay Allah nereden nereye geldik.
Bazen güzel þehirlerden, bazen kasabalardan, kimi deniz kenarýnda ve daðlar dan.gurup çok neþeliydi þarký söyleyen oynayanlar çoktu,
Ayvalýk Edremit derken oldukça yol aldýk
Akçay dan sonra Küçük kuyu ilk zeytin yað fabrikasýný gezdik.
Eskiden, insanlarýn zeytin, yaðýný nasýl çýkardýklarýný, gördük ve dinledik. Alýþ veriþ yapanlar oldu zeytin yað sabunlarýndan
Koca taþlarýn arasýndan sýzan yaðlarý düþledik þimdi her þey o kadar kolay ki. Fabrikalarda makine lar yapýyor.
Rehberimiz Recep bey bize Athena ile Zeus’un hikayesini anlattý þimdi oraya gideceðiz.
Athena tapýnaðý Ashosu Behram kale köyünün yukarýsýnda imiþ.
Bu köy Osmanlýlar zamanýnda kurulmuþ bir köy.
DEVAM EDECEK
Sosyal Medyada Paylaşın:

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.