Kötülük etmeden pişman olmanın en iyi şekli, iyilik etmektir. bretonne
sami biberoğulları
sami biberoğulları

EY SAMİ HOCA. HER OTU B.KU YAZIYORSUN DA IRMAK BEBEK OLAYINI NİÇİN YAZMIYORSUN?

Yorum

EY SAMİ HOCA. HER OTU B.KU YAZIYORSUN DA IRMAK BEBEK OLAYINI NİÇİN YAZMIYORSUN?

14

Yorum

3

Beğeni

0,0

Puan

2132

Okunma

EY SAMİ  HOCA.  HER  OTU  B.KU  YAZIYORSUN  DA  IRMAK  BEBEK  OLAYINI  NİÇİN  YAZMIYORSUN?

EY SAMİ HOCA. HER OTU B.KU YAZIYORSUN DA IRMAK BEBEK OLAYINI NİÇİN YAZMIYORSUN?

Yine ünlem işaretlerini (!) okuyucuya bıraktım.

----------------------------------------------------------------------

Evet aslında doğru bir soru. Öyle ya bu sitede yaklaşık 1000 e yakın yazı yazmışım ve bu yazılar içinde çoğu mizah olmakla birlikte siyasetten dine, spordan aktüaliteye her şey var ama gel gör ki daha iki gün önce komşusu olacak bir sapık tarafından önce tecavüz edilip ardından hunharca öldürülen 3,5 yaşındaki Irmak Bebeğin ( Irmak Kupal) katledilişine dair herhangi bir yazım yok.

Biliyorsunuz çok değişik konularda yazı yazmaktan aciz bir insan değilim. Bu konuda da elbette yazarım ama yazmıyorum. Çünkü şöyle yazılanlara, konuşulanlara baktığımda bu konuda yazanlar ve konuşanlar meseleyi çözmüşler. Yani bu ülkede Irmak bebekler niçin tecavüze uğruyor, niçin ülkemiz ve tabii ki tüm İslam ülkeleri pedofili olayları bakımından dünyanın ilk sıralarında hepsi açıklanmış değerli uzman vatandaşlar tarafından. Hatta sadece sebepleri değil, bu olaylara nasıl son vereceğimiz de gayet net bir şekilde açıklanmış.

Kısaca bana sadece ve sadece ‘’ Allah tüm böyle sapıkları kahretsin. Elleri ayakları kurusun, nesilleri yok olsun. Cehennemde cayır cayır yansınlar’’ Gibi beddua kısımları bırakılmış. Ya da pek çok vatandaş gibi ben de ‘’ Kur bakalım dar ağacını, sallandır şerefsizi, hatta öyle hemen öldürme, işkenceler altında inim inim inlet ki bir daha tecavüze yanaşmasın’’ Diyebilir, Irmak bebeğin katili olacak herife bir bayan yazarımızın da dediği ‘’ G.tveren’’ derim…Pardon ben diyemem. Ben dersem çok terbiyesiz bir ifade olur. Çünkü koskoca bir öğretmenim. O bakımdan aynı sapığa i.ne, o. çocuğu, filan da diyemem öyle herkes gibi rahat rahat.. Hatta böyle genel ahlaka mugayir ifadeler kullanırsam yazım silinebilir bile.

‘’Tebbet yeda’’ ( Elleri kurusun) diyebilirim ama zamanında bir başka böyle olay için demiştim, Kur’andan bir ayet olduğu için pek hoş karşılanmadı. Çünkü bu sapıklar hep dindar kesimden geliyorlardı. Aynen Irmak Bebeğin katili Hikmet Aktürk gibi.

Eee? Bu çirkin olayın sebebi ortaya konmuşsa,nasıl baş edeceğimiz de gayet açık bir şekilde biliniyorsa ve dahi ben şöyle rahat rahat küfür dahi edemiyorsam başka ne yapabilirim?

Bakın mesela en yetkili ve etkili bir ağızdan bu çirkin olaya konan teşhis ve daha sonra tedavi metotları neler:

CHP Milletvekili Fatma Kaplan Hürriyet, mecliste yaptığı konuşmada sözlerine şöyle başlamış.

‘’Melek yüzlü çocuklarımızı kurban eden zihniyet etrafımızı sardı’’

Önce bu sözden başlayalım.

Zihniyet: ( Türk Dil Kurumu sözlüğüne göre) : Bir toplumdaki ya da topluluktaki bireylerde, görüş ve inanış etmenlerinin etkisiyle oluşan düşünme yolu, düşünüş biçimi.

Yani toplumuzdaki inanç ve görüş etmenlerinin etkisiyle minicik bebeklere tecavüz edilebileceği ve öldürülebileceği yönünde bir düşünüş yolu, düşünüş biçimi oluşmuş. Toplumumuzun tamamında olmasa bile ‘’Etrafımızı sardı’’ğına göre toplumdaki bireylerin oldukça önemli bir kesimi pedofili ve çocuk katliamının gayet normal bir şey olduğunu düşünüyor.

Sayın milletvekili devam etmiş:

“Televizyon tarihinin en iğrenç anlarına tanıklık ettik. İnsanlığımızdan utandık. Hangi zihniyet 3 buçuk yaşındaki bir bebeğe değil dokunmak, yan gözle bakabilir. ‘’

20 Ekim 2016 da televizyon tarihinin en iğrenç anlarına tanıklık ettik mi?

İşin doğrusu yılını hatırlamamakla beraber 1990 lı yıllarda yanı kız çocuğum Tuba henüz bir buçuk yaşındayken ( Demek ki 1995 ya da 1996 da) onun yaşlarında bir bebeğe yani bir buçuk yaşında bir bebeğe tecavüz edilip öldürülmüştü ve bizler bunu televizyonlarda göz yaşları içinde seyretmiştik. Kısacası Irmak bebek olayı ilk değildi. Ama sanırım ilk olan şey sapığın bunu bir tv programında itiraf etmesi, ağlayıp sızlaması, kendince mazeretler ve sebepler ileri sürmesiydi bu sapıklığa.

Utandık mı peki?

İnsan isek insan olduğumuz için utandık. Böyle biri ile aynı tür bir varlık olduğumuzdan utandık. ( İNSAN İSEK TABİİ Kİ )

Ve soru: ‘’Hangi zihniyet üç yaşındaki bir bebeğe değil dokunmak, yan gözle bakabilir?’’

Zihniyet yani düşünce sahibi bir varlık üç yaşındaki bir bebeğe yan gözle bile bakmaz.

Milletvekilimiz devam etmiş:

‘’Ülkemizde çocuğu korumaya dayalı bütüncül bir çocuk politikası bir an önce hayata geçirilmek zorunda”

Doğru mu? Elbette kesinlikle doğru. Böyle bir politika bir an önce mutlaka hayata geçirilmeli. İyi de bu politikayı hayata ben geçiremeyeceğime göre?

O halde milletvekilimi takip etmeliyim bakalım bu politika nasıl hayata geçecek?

Merakla ve sabırsızlıkla millet vekilimi dinlemeye devam ediyorum ve diyor ki devamında:

’Bebek ve tecavüz kelimelerinin aynı cümlede geçmesine dur demek gerekiyor’’

Amenna…Kim hayır diyebilir ki. Elbette bebek ve tecavüz kelimeleri aynı cümle içinde kullanılmamalı. Hatta canlı varlık ve tecavüz kelimeleri de aynı cümle içinde kullanılmamalı.

E haydi ama çözüm önerilerini sırala daaaa.

Devam ediyor:

‘’Bu gün kahrolarak görüyoruz ki, bu tür, aklımızın almayacağı bebek-çocuk tacizi olayları son bulmuyor’’

Maalesef o da bilmediğimiz bir konu değil. Sokaktaki en sıradan vatandaş da bebek-çocuk tacizi olaylarının son bulmadığını söyleyebilir.

Millet vekilim devam ediyor:

‘’ “İnanç sistemi ve eğitim sistemindeki gericilikler nedeniyle sürekli baskı altında tutulan çocuklar bu çarpık sistemin kurbanı oluyor.’’

Allahınızı severseniz siz bu cümleden ne anladınız yazın bana yorum olarak. Çünkü benim anladığım aynen şu:

İnanç sistemimizdeki eğitim sistemimizdeki çarpıklılar sebebiyle sürekli baskı altında yetiştirilen çocuklarımız ( mesela üç yaşındaki Irmak bebek) işte bu çarpık sistemin kurbanı oluyorlar ( Yani onlara tecavüz ediliyor ve öldürülüyor)

Bu durumda demek ki Irmak bebekler çarpık bir inanç ve eğitim sistemi içinde sürekli baskı altında yetiştirilmemiş olsalar böyle kurban olmayacaklar?????

Gördüğünüz gibi ben bu konularda yazı yazma salahiyetine sahip bir insan değilim. Çünkü algılama sorunum var her şeyden önce. Sayın milletvekilim ne konuşuyor( işte orayı anlamıyorum) ben ne anlıyorum. Yani herhalde sapık için ‘’Kurban’’ kelimesini kullanmış olamaz değil mi? Çünkü kurban olan o değil. Kurban masumiyeti ifade eder bildiğim kadarıyla. Masum olan da Irmak Bebek…

Milletimin vekili devam ediyor:

‘’ Bu gün Diyanet bir babanın öz kızına şehvet duyması haram değil diyorsa, Bir cemaatin lideri yedi yaşındaki kız çocuğunu erkek hoca okutamaz veya üç yaşındaki kız çocuğu amcasının yanına külotla çıkmamalı diyorsa, eğer üç yaşındaki bebeğin ölümüne neden olacak harekette bulunanlar cezalandırılıyorsa, bu lafları eden çarpık zihniyete sahip insanların da sesinin kesilmesi gerekiyor. ‘’

İşte bu…Meselenin hem sebebini hem de nasıl halledileceğini anlattı nihayet.

Meselenin yani Irmak bebeğe tecavüz edilip öldürülmesinin ana sebebi sapığın bir pedofili hastası sapık olması, daha önce kendi öz yeğenini de taciz etmiş ve bu yüzden 1,5 sene ceza görmüş olması, kendi ifadesiyle parayla bile kadın bulmakta zorlanması ve sair sebepler değilmiş. Ya neymiş? Sıralayalım:

1- Hikmet Aktürk adlı bu sapık Diyanetten fetvayı almış. Diyanet daha önce babanın kız çocuğuna şehvet duyması haram değildir demiş ya. Himmet Aktürk de ‘’ Ulan babaya haram değilse bana hiç haram değil’’ Diye mantık yürütmüş ve gitmiş üç yaşındaki Irmak bebeğe tecavüz etmiş sonra da öldürmüş.

2- Bir Cemaatin Lideri ( Aslında hiçbir cemaatin lideri olmayan Nurettin Yıldız kast ediliyor) ‘’Altı yaşındaki kız çocuğu ile evlenilebilir’’ demiş. Sapık Hikmet Aktürk de ‘’ Ulan altı yaşındaki ile evlenilir de üç yaşındakiyle evlenilemez mi?’’ diye mantık yürütmüş ve üç yaşındaki Irmak bebek ile kendi mantığınca evlenmiş.

3- Aynı cemaatin lideri(!) ‘’Yedi yaşındaki kız çocukları erkek hocaların okutması caiz değildir’’ demiş. Sapık da üç yaşındaki Irmak bebeği niçin bir erkek hocada okudu diye cezalandırmış.

4- Aynı cemaat lideri(!) ‘’ Üç yaşındaki kız amcasının yanına külotla çıkmamalı’’ Demiş. Ve sapık, üç yaşındaki Irmak bebeği amcasının karşısına külotla çıktığı için öldürmüş.

[Diyanetin öyle bir fetvası var mı yok mu, bahsi geçen cemaat lideri(!) tam olarak ne demiş, o konulara hiç girmiyorum. Girmeyi de gerekli görmüyorum zaten. Aynen aldık kabul eyledik. Zira Avustralya’da öz kızına 24 sene boyunca tecavüz eden Josef Flitzl de fetvayı bizim Diyanetten ve Nurettin Yıldız’dan alıyor. Hatta Vatikandaki pedofili vaklarının sebebi de işte bu ve buna benzer bizim sarıklılarımız... Taa oraları bile karıştırmışız.]

Yani Irmak Bebek olayında katil bir tane değil. Hikmet Aktürk denilen sapığın yanında Diyanet İşleri Başkanlığı da suçlu. Ve tabii ki Nurettin Yıldız da.Veee tabii ki asıl suçlu devlet. Yani aslında Hikmet Aktürk suçlu bile sayılmaz. Her türlü pislik devletin başı altından çıkıyor.

Eee. Teşhis tamam. Tedavi nasıl olacak peki?

Milletimin vekili onu da açıklamış:

‘’Eğer üç yaşındaki bebeğin ölümüne neden olacak harekette bulunanlar cezalandırılıyorsa, bu lafları eden çarpık zihniyete sahip insanların da sesinin kesilmesi gerekiyor. ‘’

Yani ‘’Arkadaş, madem üç yaşındaki bebeğin ölümüne neden olan harekette bulunanları cezalandırıyorsunuz o halde bu yukarıda belirttiğim lafları eden Diyanet İşlerini de cezalandırın. Nurettin Yıldız’ı da cezalandırın. Hatta temelli seslerini kesin.

Gördüğünüz üzere kesin etkili sonuç da verilmiş. Mehmet Bardakçı ve ekibi ile Nurettin Yıldız’ı sallandırdık mı bu ülkede bak bakalım bir daha çocuk tecavüzü, çocuk katliamı oluyor mu? Hatta Vatikan’daki pedofili olayları bile şak diye kesilir de onlar da sayemizde rahata huzura kavuşurlar.

‘’Yahu sallandırmak da nereden çıktı? Milletvekili öyle bir şey dememiş’’ denebilir elbette.

İyi de bu konuda sadece milletimin vekili konuşmuyor ki. Mesela çok büyük bir düşünürümüz: ‘’ Sen o hapse gir, kader mahkumu, namus cinayeti işleyen ağabeylerimiz umarım verirler senin cezanı’’
Diyerek adalet için etkili yolu gösterdikten sonra hani her ihtimale karşı hapiste bu sapığın cezasını o ağabeylerin verememesi durumunda yapılması gereken de özetlemiş kısaca: ‘’ Bana kalırsa asın gitsin’’

Velhasılıkelam gördüğünüz üzere benim bir şey yazmama gerek kalmamış. Herkes her şeyi yazmış ve neler yapılması gerektiğini gayet net bir şekilde açıklamış.

Şimdi elimizde bunca veri varken benim çıkıp da

Bana emmi diyen dilber
Emmin seni heyheylesin
Yaşı küçük boy münasip
Emmin seni heyheylesin


DADALOĞLU

Diye şiir yazan birinin halk kahramanı ilan edildiği bir ülkede bu çocuk tecavüzlerinin ve tacizlerinin sonu gelmeyecektir’’ Dememin bir alemi var mı?

Paylaş:
3 Beğeni
(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Yazının izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazıyı Değerlendirin
 
Ey sami hoca. her otu b.ku yazıyorsun da ırmak bebek olayını niçin yazmıyorsun? Yazısına Yorum Yap
Okuduğunuz Ey sami hoca. her otu b.ku yazıyorsun da ırmak bebek olayını niçin yazmıyorsun? yazı ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY SAMİ HOCA. HER OTU B.KU YAZIYORSUN DA IRMAK BEBEK OLAYINI NİÇİN YAZMIYORSUN? yazısına yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Billur T. Phelps
Billur T. Phelps, @billurt-phelps
24.10.2016 19:18:57
Hani idam geri gelsin mi gelmesin mi tartışılıyor ya.
Kesinlikle karşı olanlardanım. Kimsenin yaşam hakkının elinden alınmasına rızam olmaz.
Ama bu tarz insanlığı beceremiyen caniler hariç... Ailelerinin yaşadığı ızdırap aklıma
gelince, düşünmekle bile nefesim kesiliyor adeta...

:(

hotamisli
hotamisli, @hotamisli
24.10.2016 17:42:13
Hocam,

progami biri you tube'dan gosterince gordum. Tuylerim diken diken oldu... O kadar kisinin onunde rahat rahat sapikligi, pisligi, rezaleti itiraf edebilecek ama biri kalkip bir tokat bile atamayacak? Pes dogrusu!
Etkili Yorum
Sinan  ATİK
Sinan ATİK, @sinanatik1
24.10.2016 15:49:04
Sami hocam böylesine önemli bir meseleyi sayfaya taşıdığınız için çok teşekkür ederim zira hepimizin çoluğu çocuğu yakını var...
Sinan  ATİK
Sinan ATİK, @sinanatik1
24.10.2016 14:37:57
şahsi düşüncemdir;
şu şunu demiş bu bunu demişten meseleyi bir üst boyuta taşıyarak birileri acilen toplumun ruh sağlığını mercek altına almaları gerekir diye düşünüyorum.Toplumun ruh sağlığını bozan nedenlere ve etkenlere bilim adamlarımızın acilen odaklanmaları gerekmektedir. Psikologlar genetik bilimciler sosyologlar gıda mühendisleri vb. toplumun tamamını taramadan geçirerek bu vakıaların artış sebebini araştırmalılar ve çare üretmeliler anlaşılan bu işin eğitim düzeyi inanç seviyesi gibi etkenlerle yakın bir bağı yok her meslek grubundan veya eğitim düzeyli insanımızdan bu tür sapıklıkları görür olduk. Toplumumuzun mayasını ne bozuyor bunu bulmaları ve acilen milletimize alınacak önlemler noktasında öneriler sunmalılar yoksa bütün olarak çürümenin eşiğindeyiz gün geçtikçe bu durum karşısında kanun adamlarımız hangi cezai müeyyideyi uygularlarsa uygulasınlar toplumun düzeltilmesi noktasında yetersiz kalabileceklerine inanıyorum çünkü bu vahim durum tek başına kanun adamlarının veya yasa koyucuların gayretleriyle düzelecek gibi görünmüyor saygılarımla
Yekta Attila
Yekta Attila, @yekta-attila
24.10.2016 14:17:12
Değerli hocam, konu çok acı ve çok yönlü...
Siz öncelikle bunun rahat rahat gözardı edilmesinden, fırsatçılığa bahane bulunmasından ve tabii ki de kendisinden etraflı bir analiz ve algı beklediklerinizin kolaya kaçmasından, yani yargısız infaza götürülmesinden yakınmışsınız...

Madem öyle, biz de aynı yöntemle hareket edelim...
1. Söz konusu sapıkta Allah korkusunun olmadığı belliyken, hangi mantıkla durumun içinde Müslümanlığın olduğu ileri sürülebiliyor?
2. Bugüne kadar kaç sapığın böyle kategorize edilebilceğine ait bir argüman, istatistik verisi var?...
3. Din eğitimi alanların, almayanlara oranla sapıklıklara daha meyilli olduğunu gösteren ne gibi bir veriye sahibiz? Mesela, İmam-Hatipliler, İmam-hatipli olmayanlara göre daha mı çok sapıkça davranıyorlar?
4. Söz konusu beyanların ait oldukları bütünlükten soyutlanmalarının, yani cımbızlama yöntemiyle alınıp, bütünlüğünü yargısız infaza götürmenin de neresi sapıklık değil?...
5. Bu kadar gay, travesti, transeksüel, lezbiyen, yani cinsel sapmaları meşrulaştıran, hatta elitleştiren ünlülerin hangileri din eğitimi almış, Müslümanlık örneği olarak bilinir?
6. İnternetteki sapık hikayeleri yazanlar, filmleri çekenler, yani meyilli beyinleri algı bombardumanına tutanlar Müslüman mıdırlar?
7..........................
8..........................

Anlaşılıyor ki, söz konusu olabilecek olan ya gerizekalılık ya da düpedüz kötü niyet, ahlaksızlık, hatta hainliktir...

Türk Milletini kaosa sürüklemek, parçalamak, istikrarsızlıklarını derinleştirip, sürekli hale getirmek, yani kendisine yöneltilen emperyalist politikalar karşısında birlik ve bütünlükten yoksun bırakmak isteyen odaklar, artık kötü kızılderililer-kahraman kovboylar filmleriyle yetinmiyorlar...

Değerli hocam, kişinin midesini bulandıran, sapıklık kadar söz konusu algı seviyesidir...

Selam ve saygılarımla.
Den(iz)
Den(iz), @den-iz
24.10.2016 12:59:39
En radikalinden asalım gitsin.Yahu bunları bizler üretmiyor muyuz ? Hatta son yıllarda seri üretimdeyiz.Taciz et , tecavüz et serbest kal.. Zerzavat üzerine konferans gibi haklı sebepler öne sür... O yaşında çocuk istemiş tecavüz edilmeyi.Rızası vardır şerhi koy... Koy gitsin yaaa topunun canı cehenneme .Çocuk zaten önemsiz bir sürü var.Kadın zaten bi *ok değil... Bence insanlık idam edilsin hocam.

Biz arsız arsız buraya yazalım da yazalım.. Sokaklar boş arkadaşlar... Biz klavye başında isyanlarda.. harikayız toplu halde duyarlıyız biz.. En çok da kendimi takdir ediyorum. en cesur undan yazıyorum isyanlarımı... Madalyam nerede ki... .??

Köşe başında bekleyen pislik fikirler .. Camiden çıksa ne olur ateistin koynundan çıksa ne olur... Hepsi aynı karanlık. Biz hala tacizi tecavüzü değilde kimin yaptığını sorguluyoruz. Ölenlerin bizden mi sizden sorusu gibi bir şey bu...

Yazdık şimdi hepimiz gidip birer kahve içelim üstüne ölmüşe olmuşa ne çare....

Saygı ve sevgilerimle....

Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU, @aysegul-akdag-barutcu
24.10.2016 11:09:19
İnsan ne diyeceğiniz şaşırıyor Hocam.
Bana göre din suçlu değil. Suçlu olan kişinin ailesi ve kendisidir.
Yanlış yetiştirilmiş, yanlış öğretilmiş, eksik eğitilmiş...
Eğitim okulda başlamıyor ailede başlıyor.
Aile çok önemli...
chaotica
chaotica, @chaotica
24.10.2016 09:56:28
Nurettin Yıldız gibi provokatif seslerin kısılmamasının nedeni bu gibi zevatın ağızlarından dışkıladıkları cümlevi yığınların misak-ı milli dahilini ziyadesiyle meşgul etmesi, bu noktada erkten mutlak destek almalarıdır. Sosyal medyaya ne vakit bir sapkınlığın haberi düşse, güzel ülkemin aydın! gençliği lince hazır ve nazır vaziyette beklediklerinden, derhal saldırıya geçiyorlar.

Elbette ki altı-dokuz yaşındaki ile evlenilir diyen Nurettin Yıldız asılmalı, elbette ki alevi ile evlenilemez diyenler asılmalı, elbette ki devletin herhangi bir kurumunda devleti temsil yetkisi olan ya da yığınları harekete geçirebilecek titre sahip olanlar toplumda kasti infial uyandıracak provokatif manipülatif eylemlere soyunuyorlar ise derhal meydanlarda sallandırılmalı. Bu tarz çıkışlar toplum yaşantısında ajan etki gösterip yapı bozumuna neden olmaktadır. Devletin devamlılığı noktasında ise toplumun ahlaki dirliği ve birliğinden daha önemli bir faktör yoktur, olamaz.




chaotica tarafından 10/24/2016 10:28:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sezai KAYA DeliGarip
Sezai KAYA DeliGarip, @sezai-kaya-deligarip
24.10.2016 09:15:14
10 puan verdi
Konuyu başka yönden ele alırsak ''' İslam dininde bütün mahlukata saygı, sevgi beslemeliyiz''' kaldı ki ''' Yaratılanı severiz, yaratandan dolayı''' sözünü biz yanlış anlayıp, bu nimetleri bize Allah u Teala bahşetti diyerek, her türlü kullanmaya açığız!!!
Ağabey her ne hikmet ise özellikle bizim ülkemizde böyle bir konu olunca hemen İslam dinine atfedilir ve belli bir kesim saldırıya geçer. Yahu bu sapık kişiliğin veya ruh halinin İslamla, ateizmle ne alakası var??? Amaç başka türlü ise siz önce kendi donunuzu temizleyin de ondan sonra başkalarının apış aralarıyla ilgilenin!!!
Ağabey böylesi konulardan örnekler yaşamış ve müdahele etmiş birisi olarak fazla söze gerek duymuyorum. İğrençlikler ne din dinler nede dinsizlik!!! Ülke vatandaşına bu sapıklığı da düzgün anlatmalı. Ayrıca bu gibi sapıklıklar inanıyorum ki bizim Ülkemizde daha az oluyor.
Neyse ağabey ellerin dert görmesin.
Yazın yine güzeldi.
Selam ve saygılarımla.
Ayhan Sarıkaya
Ayhan Sarıkaya, @ayhansarikaya1
24.10.2016 02:14:12
10 puan verdi
Bu nasıl ruh hali anlamış değilim. Psikolog olmadığım için katil hakkında nasıl bir yorum yapacağımı bilemiyorum ama hepimizin çoluğu çocuğu var...Düşünmek bile ürkütücü... Allah ıslah etsin ne diyem başka.
Selam ve saygılar öğretmenim.
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz, @aynurengindeniz
24.10.2016 02:05:06
"sazımız var sözümüz var
bu sabide gözümüz var"

Çocukların bu şekilde öldürüldüğünü, acı çektiğini her görüşümde imanımı korumak için insanüstü çaba sarf ediyorum. Hep o ana takılıp kalıyorum: Öldürülürken son gördüğü neydi? Hani o masumların, günahsızların görebildiği güzel yüzlü melek ona da göründü mü? Mesela bu çocuk; boğazı kemerle sıkılırken o meleği gördü mü? Canının yanmadığına, o güzel meleği gördüğüne inanmak istiyorum. Himmetin kudurmuş gözlerine baka baka ölmüş olmasın ne olur Allah'ım... Ne söylense boş. Adına ister doğal seleksiyon densin, ister takdir-i ilahi densin insan olan insanın tahammül edebileceği şeyler değil bunlar.

..............
Yaşanmamış Aşkların Şairi
Yaşanmamış Aşkların Şairi, @ya-anmam-ca-klar-nc-airi
24.10.2016 01:46:31
Dadaloğlu ile ilgili internette yaptığım araştırmada, söz konusu mısraları okumakla birlikte, çağını da düşünecek olursak, sözlü halk edebiyatı kayıt altına yazılı olarak ele alınmadığından bu mısraların sonradan uydurulmuş olabileceği sonucu bende hasıl oldu ve konuya şüpheyle baktım. Çünkü buna benzer başka şiirlerine rastlamadım.Facemde de söz konusu mısraları paylaşmıştım, bazı arkadaşlarım uyarınca, bu şüphemden dolayı paylaşımımı sildim. Öğrenmek de isterim ağabey; gerçekten de Dadaloğlu'na mı aittir? O çağda yazılı kaynakların az olması ve halk ağzında dillerde dolaşması ne derece doğru kılar, bilemiyorum.. saygılar.
-IspartaGülü-
-IspartaGülü-, @-ispartagulu-
24.10.2016 01:36:32
10 puan verdi
evetr hocam yorumda aciz kaldımmm.yazam desen sayfalar yetmiyecek ve aglıyarak dehşetle.seyrettim..tv den izlerken bunları sallandırcenki dar agacında bakbakalım br daha böyle tecavüz olayları oluyormu..selam ve dualarımla kaleminde gönlünde var olsun
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL