Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

andelip
@andelip
13 Kasım 2007 Salı 00:15:28
kısa ve öz.
çok derin manalar gördüm ben.
tebrikler..
..., @mardac87
12.11.2007 20:53:49
andelip
@andelip
13 Kasım 2007 Salı 00:05:06
Gel bana yüreğinin zincirini kırda gel
Uykuların kaçtığı geceleri bil de gel
Bu dudaklara kötü söz hiç yakışır mı?
Dostlar sahte gülücüklerle bakışır mı?
Can evimize alevler salmayın artık
Sinelere sözlerle ok atmayın artık

Şiirinize bu dize...

Sessiz feryatlar, @acizane
12.11.2007 23:55:04
Etkili Yorum
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 23:40:25
değişik bir haz aldım.
tebrikler...
Ey yar, @ahirzamanmelegi
11.11.2007 20:37:58
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 23:34:37
tebrikler..Efendim çok güzeldi..
Gelemezsin, @a.yüksel şanlıer
12.11.2007 12:12:58
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 23:31:52
Tebrikler sevgili kardeşim..
Ama dost olmakta iyidir..
düşman olmayalımda..
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 23:28:45
gerçekten güzel olmuş mektuplaşma
tebrikler..
Mektuplaşma, @kardanadam
12.11.2007 18:37:00
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 23:26:05
Bu ne hasret bu ne hüzün bu ne sevda böyle..
ne taşa sarılıp yatılır artık ne toprağa..
insan alır başını gider karlı dağa..
Bana değişik duygılar yaşattın...
tebrikler..
Serçeler ağladı, @serap hoca
12.11.2007 22:05:27
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 23:21:34
Az ve öz olmuş makst anlaşıldı
tebrikler..
Üzgünüm, @Nazenin_nazenin
12.11.2007 22:23:42
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 23:17:44
Bak ağlıyor dizeler, şiirler bile üzgün,
Hayalsiz gece gibi, gönül hüsrana sürgün,
Seni seven şu kalbi, olmaz ya, hani bir gün,
Gerçekten unutsan da, sen hala gönlümdesin.

Çok güzel bir hasret ve hüzün senfonisi oluşturmuşunuz
tebrikler...
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 13:36:43
Kurulan tuzaktır bakanı avlar
Duygulu anlarda damlalar akar
Gözler konuşunca dilimiz susar
Ateşli gözlere bakıp yanarım.


TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM.
İnce ve deriin manalar gördüm.
Aslında şiiri en iyi şiiri yazan anlarmış. ama..
herkes kendisi...

Ateşli gözler, @Ali ÖZKANLI
12.11.2007 13:26:33
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 12:10:45
Çok hüzünlü bir aşk hikeyesiydi bu..
Umarım hiç bir aşıkın sonu böyle olmaz.
tebrikler..
Yüreğine sağlık
De!...., @EZOCAN
10.11.2007 21:53:35
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 11:41:04
Ayaza kesmiş hava,
Buz tutmuş ellerim,
İçimde sen ve hazin kederim.
Gece sessiz, gece acımasız
Derin bir düşünce girdabı
Ne yapsam, nasıl etsem hali
Bir ayrılık borcum vardı ya sana
Hep ertelediğim

Ne güzel ifade etmişin. sevgili kardeşim...

andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 11:36:10
Suskunluğunuz, bir özlem, bir sevda yüküyle bozulmuş gibi sanki..
Kutlarım sizi ..
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 11:32:55
Şiirinizin adı bile yetti okumama..
çok güzel bir arayış, insan aradığını samimi bir gönülle ararsa,
ergeç mutlaka aradığını bulacaktır.
Hani eskilerin bir afadesi vardır.
''men talebe vecedde vecede'' Yani ciddi ve ısrarla birşeyi talep eden bu ...

Ya muhammed(s.a.v), @mahmutcan
12.11.2007 10:20:29
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 11:27:14
Özenirdim gökyüzünde yıldıza
Öyle hasretim ki bir güzel söze
Selam veren ele, bir gülen yüze
Bir gülücük atar kaçar SESSİZLİK.

Sessizlik, sessiz bir çığlık olmuş adeta..
etrafta yankılarcasına, böyle sessizliğe neler verilmez ki...
tebrikler....

Sessizlik, @RABATLI
12.11.2007 08:36:37
andelip
@andelip
12 Kasım 2007 Pazartesi 09:06:21
Çok güzel bir şiir Hemde ölçülü olmuş
Teşekkürler
Ver ellerini, @ceyhunaltunkas
11.11.2007 21:32:21
andelip
@andelip
10 Kasım 2007 Cumartesi 15:50:05
Yüzümde o acayip hüzün
Ateşi solmamış daha közün
Bir şeyler mırıldanıyorum usulca
Acı-tatlı bir sızı can damarımda
Öylede olsa üzülme
Bu ne hasret
Bu ne hüzün
Bu ne sevda
Bu ne ayrılık böyle..

Dilhun ettin beni doğrusu,
teşekkürler.
andelip
@andelip
10 Kasım 2007 Cumartesi 15:44:42
Bu ne hasret
Bu ne hüzün
Bu ne sevda
Bu ne ayrılık böyle..

Dilhun ettin beni,
sevgili şeyda..
teşekkürler.
Geliyorum, @şeyda
10.11.2007 14:56:32
andelip
@andelip
10 Kasım 2007 Cumartesi 15:27:56
Firari gecelerde yoksul gözyaşlarım
Islak caddelerde sensiz adımlarım
Belki bu hazan mevsimiydi
Son baharımızın
Sen baharımı alıpta gittin
Hüzün gözlüm
Bana senden hatıra kaldı bu gözyaşlarım

Hüzün ve hasret şairin bir nevi ilham kaynağııdır...

Hüzün gözlüm, @tayfun
10.11.2007 13:18:57
andelip
@andelip
10 Kasım 2007 Cumartesi 15:09:57

Sevenler seyrana gidiyor gurup gurup...
Lütfet de gidelim beraber gurup kurup!..
İşte yaklaşıyor, ömrü savurup, gurûp.
Ağlarım sineme yumruğu vurup vurup

Çok güzel bir senfoni oluşturmuş.
Yüreğinize sağlık
kutlarım sizi..
Mutluluk durağı, @ekremsama
10.11.2007 13:27:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.124
Şiir Okunma
308.889
Yazı Okunma
17.608
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL