Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

andelip
@andelip
10 Kasım 2007 Cumartesi 14:58:23
Bitecek diyipte büyüttüğüm sevgini
Dilime gelipte söyleyemediğim ismini
Bin ressamla çizemediğim resmini
Nebiliyim işte seviyorum yinede seni

Hasret kalmışlığın, sevginin,sevdanın
ve ayrılığın resmini çizmişiniz.
tebrikler...
Sevdim, @kartanesı
10.11.2007 11:36:49
andelip
@andelip
10 Kasım 2007 Cumartesi 12:35:46
Bir anlatsam
Aklı karışır aklının
Hâlâ
Anlaşılamadığımızda saklı durur
Bir sürü suçsuz mahkûmluk
Biri de ben
Ben sana mahkûm...

çok güzel ve uyumlu ifadeler kullanmışınız
teşekkürler
Ben sana mahkûm, @s.yuruk
10.11.2007 01:04:00
andelip
@andelip
9 Kasım 2007 Cuma 23:09:56
farklı bir şiir ama güzel olmuş
tebrikler
Mariana, @kardanadam
9.11.2007 22:31:22
andelip
@andelip
9 Kasım 2007 Cuma 05:57:51
tebrikler.
Yürek kederde, @ceyhunaltunkas
8.11.2007 19:01:39
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 22:59:30
Şiiriniz bana Nurullah Gencin şiirlerini hatırlattı
Hele başlarken kullandığınız
adımız hüzün bizim dizesi yetmiş doğrusu..
çok güzel olmuş
tebrikler..
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 22:39:46
tebrikler
ne de güzel ifade etmişiniz.
Hayat yolunun zorluğunu..
Serencamım, @acizane
8.11.2007 22:18:16
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 22:36:25
Maske takıp kendime yad olamıyorum
Şerleri bilince hayıra yoramıyorum
Yara bellide ahh merhemi saramıyorum
Kalem lâl oldu da mutluluğu yazamadım

Aslında, insanın içinde olupta, ifade edilemeyen bazı şeyleri
ne kadarda güzel ifade etmişiniz.
...

andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 13:31:13
Hasret kalmışlık ancak böyle ifade edilebilir.teşekkürler.
Gelecekmisin?, @KURMAYOĞLU
8.11.2007 11:15:42
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 13:29:34
Bir hadise ancak böyle anlatılabilir
tebrikler
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 13:27:13
Şimdi yaşanan sevdalardan
ne bir iz kaldı ne de duygular,
sadece dillerdeki yorumlar..
tebrik ederim
Sevdalar vardı, @OLCAY
8.11.2007 10:08:08
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 13:25:06
İşte bu yaaa, işte buu..
tebrikler
yüreğiniz dert görmesin
benimde duygularıma tercüman oldunuz..
Duygularım, @Resul Karahan
8.11.2007 09:46:18
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 13:19:57
Hissiyle dağları söker yerinden.
Umutlu bir bakış bekler birinden,
Sevdalı yüreği derinden, derinden
Çeker yıllar boyu. Gönül bu!
yürağine sağlık çok güzel dizeler
Gönül, @Halil Gülşen
8.11.2007 12:47:30
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 13:00:59
Dizeleri korkmuş şiirlerim
Umarsız kalır,
Utanır Gece’den.
Harfleri kendinden ırak
Bir yavan kağıda barınmış
Çöl kumundan sıcak.

tebrikler çok güzel olmuş.
hele
Harfleri kendinden ırak
Bir yavan kağıda barınmış
Çöl kumundan sıcak.
bu di...

Gece, @mardac87
8.11.2007 12:33:06
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 12:15:02
Sevdim seni korkmadan, ateşe yürür gibi,
Kıpkızıl alevlerde, cenneti görür gibi,
Zemheride, ayazda, bedeni bürür gibi,
Gönüller yakan har’ın, külleri gibi sevdim.

Bu nasıl sevme, bu nasıl aşk böyle...
insan sevince böyle sevmeli..
tebrikler.....

andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 12:07:49
Damla damla aktı içimden kanım
Seninle çürüdü,eridi canım
Şimdi yalnızlıkla,geçer her anım
Bu aşk çoktan bitti boşa uğraşma

Bir sitemin, bir yalnızlığın feryadını
çok güzel dile getirmişiniz.
Tebrikler..
Boşa uğraşma, @ceyhunaltunkas
8.11.2007 10:39:33
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 05:32:56
içtenlikle söylemişiniz söylediklerini..
hele şü dizeler varya..
maviye çalan bakışlarım uzanır
uçsuz bucaksız ufukların ötesine...
hasret kalmışlığı ne kadar güzel anlatıyor.
tebrik ederim sizi..
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 05:32:54
içtenlikle söylemişiniz söylediklerini..
hele şü dizeler varya..
maviye çalan bakışlarım uzanır
uçsuz bucaksız ufukların ötesine...
hasret kalmışlığı ne kadar güzel anlatıyor.
tebrik ederim sizi..
andelip
@andelip
8 Kasım 2007 Perşembe 05:23:16
çok harika olmuş şiiriniz
iyi ki okumuşum gecenin sessizliğinde.
teşekkürler.
andelip
@andelip
7 Kasım 2007 Çarşamba 14:49:24
tebrikler
çok güzel olmuş şiiriniz.
Sevgiler tükenmez, @Ali ÖZKANLI
7.11.2007 14:21:55
andelip
@andelip
7 Kasım 2007 Çarşamba 14:33:40
Hem Ölçülü, hem kafiyeli yazılmış bir şiir,
çok güzeldi
tebrik ederim.
Şiirlerinizin takipçisi olacağım..
Başarılar...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.113
Şiir Okunma
308.750
Yazı Okunma
17.606
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL