Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
andelip
@andelip
30 Kasım 2007 Cuma 07:09:30
Ruhlarda sevgi,
Kalplerde sevda,
Vicdanlarda ümit meşalesi
Tutuşur alev alev
En derin köşesinde yüreklerin
Diller sevda türküsünü söyler
Her sabah ağaran ufukta,
Ümit şafağında güneşi bekler,
Kutlu bir sevdayı duyar yürekler

Bin bir güz...

Sevda ruhu sarınca, @acizane
30.11.2007 07:03:37
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 14:47:59

Zamanda yolculuk yaptırdınız bize..
asırlar öncesine gidip geldik..
Tebrikler gönül dostu
çok güzel bir şiirdi..
G/üç, @rftk
29.11.2007 14:12:17
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 14:14:35
Muhteşem olmuş sevgili dost, şiiriniz
Ben böyle serbest çalışmayı bir türlü beceremedim..
Siz çok iyi yazıyorsunuz..
ne kadar anlamlı ve manidar dizeler böyle..
Öğrenirim inşallah birgün..
yüreğin dert görmesin..
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 09:13:49
Kudret rengine boyandık,
Uyuyor idik, uyandık,
Varıp menzile dayandık,
Gel de de, gelelim şimdi !

Yunusun şiirini anımsattı dizeleriniz..
kutlarım..
Gel de, @müberra gönen
29.11.2007 00:02:23
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 09:09:49
Onulmaz bir yaraya parmak basmışınız..

Töre adı altında terördür bunun adı...
olmamalıydı aslında törelerin böyle kötü yadı..
dolar mı bilmem bu kötülüklerin miadı..
Yarın elbet güzellik, elbet mutluluk olmalıdır artık...

şiirinizi okuyunca ...

Töre, @gülbin55
28.11.2007 19:56:06
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 09:03:58
Sevgili gönül dostu kardeşim.
yine kalpsiz bir sevgiliye..
yine ruhsuz bir hayata..
yine gönülsüz bir sevdaya, yelken açmışınız...
içinizdeki bu fırtınaların dinmesi dileğiyle...
Kalpsiz sevgilim, @ceyhunaltunkas
28.11.2007 21:30:26
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 07:50:18
Bu ne sevgi,
bu ne aşk,
bu ne tutku,
bu ne sevdadır böyle...
Hep böyle bir sevmenin,
böyle bir sevdanın hayalini kurmuşumdur..
ama heyhat...
Ben bu sevdadan müteheyyicim ki yoktur ihtimali terennümün..
ağlarım ağlatamam,hissederim söleyemem....

Rüya bitti, @redpencil
26.11.2007 20:59:39
Etkili Yorum
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 07:26:50
Vedaları kim sever sevgili dost...
ayrılıklar,sevdadan kaçışlar...
seviyorum diyerek aldanışlar..
arkadan mahmur mahmur bakışlar..
ve sonunda,dökülen gözyaşları..
hangimiz yaşamadık ki bunları..
sevda varsa,
sevgi varsa
aşk varsa
ayrılık olc...

İsyan gecelerime, @Güler
27.11.2007 22:44:09
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 07:06:33

Şiiriniz baştan sona harika olmuş,
dizelerin sonunda tekrar edilen

Seninle ayrıldık diye, sakın yastayım sanma.
Özlüyorum ikimizi, sözlerime inanma

dizeleri tam oturmuş yerine çok farklı bir güzellik oluşturmuş..
tebrikler
kutlarım sizi..
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 07:00:47
Gerçekten haklısınız
bu kalabalıkta yalnızız..
Dağ başında yalnızlık hissetmez belki insan ama..
Bu koca şehirde yalnızlık hissedebilir..
kutlarım isabet olmuş..
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 06:56:57
Bu ne sevgi,
bu ne aşk
b ne tutku
bu ne sevdadır böyle...
Hep böyle bir sevmenin
böyle bir sevdanın hayalini kurmuşumdur..
ama heyhat...
Ben bu sevdadan müteheyyicim ki yoktur ihtimali terennümün..
ağlarım ağlatamam,hissederim söleyemem..
...

andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 06:42:30
GÖZYAŞLARI
İnsan gözünün huzme huzme nuru
Damla damla huzurudur gözyaşları.
Dilin, duygunun ve gönlün süruru
Çiçekler üzerinde jâledir gözyaşları...
El ele verip, yüz yüze birleşen,
iç içe girip, zamanla çiçekleşen
Cennet hûrileri gibi ...

Gözyaşlarım, @Guldane Dal
28.11.2007 21:09:26
andelip
@andelip
29 Kasım 2007 Perşembe 06:32:17
Yahya Kemal Rintlerin ölümü şiirinde Serin selviler kelimesi için yıllarca beklemiş kıymetli dost..
bazı şeylerin zamana ihtiyacı vardır..
Zaman en büyük müfessirdir.
Yani gönlümüzden nebean eden,
duyguları izah edebilen ve bu duygulara tercüman ...

Ne olsun, @gulun
28.11.2007 19:22:34
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 14:20:10

Çok güzel bir ibretler haritası olmuş..
ders alabilene tabii..
kutlarım
hürmetler..
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 14:19:07
Aradan, uzun yıllar geldi geçti,
Ne adını unuttum ne bakışını,
Kaderim, bana ayrılmayı seçti,
O son bakışını unuttum sanma

kutlarım hocam, yine hüzün dolu bir şiir..
Bakışın, @a.yüksel şanlıer
28.11.2007 11:40:58
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:47:41
Bende diyordum ki
neden patatesi çok seviyorum

Tebrilkler
Çekyatedebiyatı-184, @ufurmelerim
28.11.2007 05:25:52
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:45:47
Çok güzel bir şiirdi tebrikler
Dönüşü olmayan şehir, @mina
28.11.2007 06:02:04
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:41:42
Yunus gibi aşk şarabı içene
Ferhat gibi yüce dağlar delene
Mecnûn gibi yarî için ölene
Allah için sevenlere hayranım.

baştan sona çok güzel bir şiir
akıcı bir dil ve anlaşılır
kutlarım..
Sevenlere hayranım, @Ali ÖZKANLI
28.11.2007 10:40:53
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:37:04
Şiiriniz çok güzel duygu yumağı olmuş..
Herkes bir cevap bulurda!
Bulunmayanlar hep bana düşer..
derken tam yerine oturmuş
kutlarım..
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:22:44
Anlamak çok zor kalbin efkarını..
Bunu şaire sormak lazım aslında..
Bana göre bir handikaplar dizesi olmuş sanki..

hiç bilmediğim senfoninin ritmindeyim
yalnızlık rehberim oldu sürgünlerimde
soğuk ırmakların dudaklarından içtim
kana kana buğu...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.170
Şiir Okunma
309.106
Yazı Okunma
17.623
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL