Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:45:47
Çok güzel bir şiirdi tebrikler
Dönüşü olmayan şehir, @mina
28.11.2007 06:02:04
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:41:42
Yunus gibi aşk şarabı içene
Ferhat gibi yüce dağlar delene
Mecnûn gibi yarî için ölene
Allah için sevenlere hayranım.

baştan sona çok güzel bir şiir
akıcı bir dil ve anlaşılır
kutlarım..
Sevenlere hayranım, @Ali ÖZKANLI
28.11.2007 10:40:53
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:37:04
Şiiriniz çok güzel duygu yumağı olmuş..
Herkes bir cevap bulurda!
Bulunmayanlar hep bana düşer..
derken tam yerine oturmuş
kutlarım..
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:22:44
Anlamak çok zor kalbin efkarını..
Bunu şaire sormak lazım aslında..
Bana göre bir handikaplar dizesi olmuş sanki..

hiç bilmediğim senfoninin ritmindeyim
yalnızlık rehberim oldu sürgünlerimde
soğuk ırmakların dudaklarından içtim
kana kana buğu...

andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:11:53
Tebrikler
güzel anlamlı ve akıcı bir şiir..
Beraber olalım, @RABATLI
28.11.2007 08:36:02
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 12:56:42

Herşey rüyalar gibi yalın temiz ve riyasız olsa ne kadar güzel olur değil mi?
ama malesef bu tatlı rüyadan er geç uyanacağız.
O nedenle gerçek hayatı güzelleştirmenin çaresine bakmalıdır..

Çok güzel bir rûyaydı bu sonsuza kadar uyuyayım
Gerçe...

Rüya/m, @cinitas
28.11.2007 08:14:35
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 12:14:39
Teşekkürler
çok güzel bir şiir okudum
kutlarım
Üşümem artık, @s.yuruk
28.11.2007 00:24:23
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:39:34
Dil söylemesede..duygular dile gelmiş ve konuşmuş..
Dil konuşmasada gözler konuşur daim..
Dil yalan söyler ama gözler asla yalan söylemez.

Siz söylemesenizde biz anladık sevgili dost..
teşekkürler
Söyleyemedim, @gulun
27.11.2007 22:02:59
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:36:27
İnsanın içindeki nefsi anlatmışınız bir nev'i
Herkes birşeyler koparma peşinde..
çok haklısınız..
tebrikler
İnsan nerde, @ayşekant
27.11.2007 22:02:51
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:34:20
Ahh.. Şimdi zaman ayrılığın ertesi
İçimde patlayacak yanardağlar var
Yangınım kül olup gitse de birgün
Ateşlere atacak gönlümü HATIRALAR…

duygulu ve içten bir şiir
teşekkürler..
Hatıralar.., @görkem
27.11.2007 22:00:48
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:22:56
Ne kadar güzel olmuş şiiriniz..
okurken Yahya Kemeal'in,
Meçhule giden Bir gemi kalkar bu limandan..
dizeleri aklıma geldi..
tebrikler...
''mechule giden sevgi'', @alarasu
27.11.2007 21:54:34
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:19:50
Varlığına, sarılı bir hırkadır beden.
Tokluğuna, bir dilim somun yeter.
Yokluğuna, bir kara toprak düşer.

Başka söze ne hacet...
anlatıyor anlatmak istediği herşeyi..
teşekkürler
Üç nasihat..., @aysunsay
27.11.2007 21:51:52
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:17:36
tebrikler bir güzel şiir daha..
kutlarım..
Ayrılığın oyunu, @HATICE AYDIN
27.11.2007 21:51:33
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:09:32
Herkes biliyor seni ne kadar cok sevdigimi,
Bir sana anlatamadim bendeki seni,
Ama biliyorum anlatacak sendeki beni,
Dinlersen eger kalbindeki sesi.........

Kutlarım kısa ve öz olmuş.. ama..
sanki bir beşinci mısra gerekiyormuş gibi geldi bana...

Kalbindeki ses, @Guldane Dal
27.11.2007 21:48:47
andelip
@andelip
28 Kasım 2007 Çarşamba 09:00:22
Aşk insanı titretir..
Aşk insana ne yapmaz ki..
bu başlık yeter, sevgili gönül dostu.
tebrikler
andelip
@andelip
26 Kasım 2007 Pazartesi 12:48:37

Hüzün, hicran ve sitem dolu şiirinizde...
Aşk artık ebediyyen küskündür demişiniz..
inşallah küskün olmaz..
Aşkı ebediyetlere kadar devam edecek bir ebedi aşkı bulmanız dileğiyle..
yüreğine ve kalemine sağlık
sevgili gönül dostu...
andelip
@andelip
25 Kasım 2007 Pazar 08:54:36
Gülü seven dikenine katlanır demişler Atalarımız..
Aşık olan onun zorluklarına katlanmalıdır.
Hasret olmasaydı.hüzün olmasaydı,çile olmasaydı, olurmuydu aşk..
Ayrılık olmasaydı,kavuşma olmasaydı, olurmuydu aşk
tebrikler..
Aşk emek ister, @edelin
24.11.2007 23:33:55
andelip
@andelip
25 Kasım 2007 Pazar 08:43:23
Şiiriniz muhteva açısından çok güzel olmuş..
tebrikler.
Ancak teknik yönden, cümlelerin düzgünlüğü ve uyumu yönünden, biraz nesiri andırmış.
Hikaye anlatır gibi olmuş..daha güzel olacağı kanaatindeyim
umarım beni anlayışla karşılarsınız..
Size b...

andelip
@andelip
25 Kasım 2007 Pazar 08:38:25
Keman sesi gerçekten çok dokunaklı bir sestir..
Sanki kAlbin bam teline dokunuyor gibi insanı etkiler..
ama ben KAnun sesini daha çok severim..
Beni adeta alıyor başka diyarlara götürüyor..
Şiiriniz muhteva açısından çok güzel,
tebrikler..
Keman sesi, @GÜLNARECAN
24.11.2007 23:14:22
Etkili Yorum
andelip
@andelip
25 Kasım 2007 Pazar 08:33:24
Ne senden öncesi var şimdi;
Ne de senden kalan birşey geride!
Nerede o aşk nerede sevgin gülün nerede?
Bir buruk acı kaldı kanar yürekte,
Nerede o gözler o bakışlar o mana nerede?

Yaşanmaz sanırdım sensiz olursa günler;
Ölüm gelse aklıma yokl...

Nerede?, @diasagüzel
24.11.2007 23:03:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.213
Şiir Okunma
309.270
Yazı Okunma
17.629
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL