ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
ruyabahcesi

ruyabahcesi

9.11.2006 10:38:25

Yok be,güzelIm...


Yok be,güzelim!!!
Sen hiç,yakamozlarin Ay isiginda,dansini Seyrettin mi?..
Sen,ates böceklerinin Ates basinda,çirpinisini Izledin mi?.. Sen,aksam günesinin Ufukta yanisini,kaybolusunu Yasadin mi?..
Yok be,güzelim! Sen,var olan güzelliklerin Farkinda degilsin...
Sana olan askin Büyüklügünü yasiyamazsin, Devlerin aski,ulu olur Sen,bu ulvilige erisemezsin...
Ben,askimi Bir Hidrellez Gecesi Lavantalarimin dibine gömdüm...
Alem lavantalarimi,kokladikça Askimi,askimizi koklayacak!..
Ben alemin, Tüm meyhanelerini dolastim, Bütün,içki çesitlerinden tattim, Inan,güzelim Hiçbirinde, Sendeki,sarhoslugu yasamadim... Sen,yaylanin Elif'ini Andiricasina bakislarin, Mekiksi gözlerin, Türkümsü sözlerin...
Yok be,güzelim Senin için, Kaf Dagi'nin Canavarlari'na Siirsel saldirilarim...
Bil ki,sana olan sevgimin Yüceligindendir...
Ben,Ümit Yasar'in Dizelerinde tanistim, Bu ulvi yücelige...
Ben Ayten'li saatleri, Markiz'de Ayten'in vurulmasini... Ama,ölmedigini Hep o'ndan ögrendim...
Askima seslenisi, Haykiris tarzimi, Asklarimi,siirlerimi Sevgiliye SEVGI DOLU DIZELERIMI Hep,hocamdan, ÜMIT YASAR OGUZCAN'dan ögrendim...
Yok be,güzelim...
Ne beni sana,getirecek Istanbul,Izmir bileti Ne,beni sana hatirlatacak Sezen'li sarkilar...
SEZEN sevdigini, Sari Odalar'da kaybetti, Ben,seni sari sayfalarda buldum!..
Biraz Ümit,biraz Sezen Iste benim,siir dolu yasantim...
Ibrahim Sadri'ye varamadim, Münir Nurettin'le Dönülmez Aksamin Ufkundayim...
N'olur be güzelim, Bana gelsen, SIIRLERLE kAFIYELERLE DIZELERLE... RÜYA BAHCESI...

Şair =
Ekleyen = Rüya Bahçe
E-maili = [email protected]

Şiirin puan istatistiği



Puan veren sayısı = 13
Ortalama = 6.46

Bu şiire puan ver

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Yorumları oku
Yorum yaz



İşte size ispat...
www.yazgulu.com da henüz internetle yeni tanıştığım 2000 yılında yayımlanan şiirimin içinde geçen sözcükler.
Saygılar.

Şiir Bilgi

ruyabahcesi

ruyabahcesi

Sarhoş!


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.