benim sözüm dostuma değil... benim sözüm... içinde pislik olanlara insanlık nedir bilmeyenlere güçsüze,zayıfa sataşanlara haksızlığa göz yumanlara yetim hakkı yiyenlere toprağıma göz koyanlara atama kötü konuşanlara askerime pusu kuranlara dostunu düşmana satanlara kalleşlere, riyakarlara, fesatlara ve en başta,.....yarası olup kaşınanlara...
Haberler çığ gibi çöktü geceye, Senin ettiklerin millet böldü ha...! Gözlerden kan aktı düştü heceye, Nezaket kuşlarım bir bir öldü ha...!
Hem sırtımdan vurdun hem göğüs gerdin Kudurmus it sanki murada erdin Sen ağzınla şimdi, vur emri verdin Çabucak namluda kurşun olur ha…!
Kanı bozuk nankör, rezil maskara, Gözden düştü alçak etmez beş para iblis olmuş adi, düşman bu ara Yufka yürek böyle deprem olur ha…!
İsyandayım yine, Alçak! dilimde Sözler sayki mermi, silah belimde İbret olsun diye, kalem elimde Yazdığım gam, keder, zulüm olur ha...!
Namert şiirime mazhar olmaz mı..? Gülhan’ın sözleri, mezar kazmaz mı..? Alın yazın bozup, baştan yazmaz mı..? Tarihe geçerde destan olur ha…
Huzurum kaçtı! ilk defa değil bu, Neşe, zevk, eğlence, sefa değil bu insan ol! Hak değil, reva değil bu Alnına yakışan kurşun olur ha...!
Allah’ımdan kork ta, iftira atma Bin bir yalan sözü doğruya katma Şeytana uyup ta ruhunu satma O uzun dilini, kesen olur ha...!
Hile, düzen, dümen, bitmez oyunu Nankör inkar eder, sevmez soyunu Bunun gibisinin tümden topunu Ecdadına kurban eden olur ha…!
Bu çağda işin ne, hocayla cinle Ne alakası var, imanla dinle Sol yanın ne diyor, susta bir dinle Boynuna ip takip, asan olur ha…!
Rabb’im in adıyla yatıp ta kalkar O müslüman- sözde! Ne canlar yakar Ölüm döşeğine, nezle’den yatar Sahtekar hakkından, gelen olur ha...!
Anam bacımsın der gözüyle soyar İman olsa başı secdeye koyar Beslersin kargayı, gözünü oyar Gaddafi sayıpta kıyan olur ha…!
Adam gibi çek git dosta karışma Kıt akla güvenip türkle yarışma Gir hakkın yoluna, kinle barışma Duyulur! derini, yüzen olur ha…!
Kurtlar diyarında kuduz it açmış Namert pazarında zehir ilaçmış Hain nazarında gıybet amaçmış Hesap günü gelir, soran olur ha…!
Rabbim, kimse gelip beni sormaya Dostlar bugün bende bela bulmaya Çılgın sular ruh ta, döndüm zorbaya Sözler ağır gelir küsen olur ha….!
Dinsizin yüzünden kötü bilinsem Ölmüşken dirilip bin yıl sürünsem Elimle kefene kendim bürünsem Hakkı gören, bilen, yazan olur ha...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nankör hak etti, bende yazdım. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nankör hak etti, bende yazdım. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inşaallah rabim bilinen bilinmeyen görünen görünmeyen durumlarda bizi bize bırakmaz şer ve musibete karşı yar ve yardımcımız olmakla birlikte bizleri korur.
Yüreğine sağlık Tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar Selam saygı sevgi ve dua ile A.E.O
iman olsa başı secdeye koyar,
Beslersin kargayı, gözünü oyar,
Gaddafi sayıpta, kıyan olur ha…!
Adam gibi çek git, cana karışma
Kıt akla güvenip, benle yarışma
Hak yolundan çıkma, dosta sataşma
Bir gün o derini, yüzen olur ha…!
Şiirinizi kendime pastelledim.
Tebriklerimi sayfanıza postaladım.
ENFES'ti.