Para, gübre gibi etrafa yayılmazsa işe yaramaz. baco
hazan444
hazan444

AYNA ELİNDE...

Yorum

AYNA ELİNDE...

( 35 kişi )

57

Yorum

6

Beğeni

5,0

Puan

3647

Okunma

AYNA ELİNDE...

AYNA ELİNDE...

ŞİİR DUYGUDUR, HİSTİR ,RUHTUR. SEVİYELİCE OLMALI ÖLÇÜLER DE. GENÇ NESİLLERE ÖRNEK OLMALI KESİNLİKLE. DÜŞÜNCELER DE, İFADELER DE.SÖZÜM MÜSTEHÇEN ŞİİRLER YAZANLARA SADECE...

Hüzünler, kederler, sevinçler bir bütündür önce
Zaman zaman teknik hatalar olsa bile
İçselliğin kendini dizelerle anlatmasıdır öncelikle
Seviye olmalı her şekilde şiirlerde
En pak hissiyatın dahilinde



Gözü kara her fikrin rüzgarına kapılmalı mı sizce ?
Asude duyguları yerlerde süründürmek mi, niye ?
Dökülüyor yaprakları güllerin, sıradan darbelerle
Tayfunlar başımıza indiriyor çatıyı
Bastığımız topraklar çöküyor her bir milimde



Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce



Ne kaldı şimdi elde,mahremiyet nerde ?
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk, sevgi, tümceler, dejenere



Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....


HAZAN
2010

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (35)

5.0

100% (35)

Ayna elinde... Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Ayna elinde... şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNA ELİNDE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
serapertence
serapertence, @serapertence
24.2.2010 08:01:11
Ne kaldı şimdi elde ,mahremiyet nerde
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk ,sevgi ,tümceler, dejenere

Çok anlamlı,çok gerçeği yansıtan dizeleri kutlarım.
Yüreğinize emeğinize sağlık,sevgi ve selamlarla Serap Ertence
atina_77
atina_77, @atina-77
16.2.2010 22:32:15
Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....
............................................o aynaya hep gerçek anlamda bakıyoruz
............................................birde mecazi anlamda bakabilsek
..............................uzun zaman oldu , saygılar arkadaşım emeğine yüreğine sağlık
ANI
ANI, @ani
15.2.2010 23:17:27
Çok haklı çok doğru bir şiir.Ama şiir de şiir.Çok sevgimle öpüyorum Hazan'cığım.Yüreğine sağlık.
Türkü
Türkü, @turku
15.2.2010 16:34:54
5 puan verdi
Hazan,çok güzeldi kutlarım kalemini

bu kadar güzel yazılırdı anca katılıyorum aynı duygularla

sevgilerimi ilettim..

Aşık Çağlari
Aşık Çağlari, @asikcaglari
14.2.2010 23:52:57
__________*¦n¦*___________*¦n¦* __________
_____*¦n¦*___*¦n¦*____*¦n¦*___ *¦n¦*_____
___*¦n¦*______*¦n¦*_*¦n¦*___ _____*¦n¦*___
__*¦n¦*__________*¦n¦*___________*¦n¦*__
__*¦n¦*____NE GÜZEL BİR ŞİİR __*¦n¦*__
___*¦n¦*____ DUYGU SELİNİZ __*¦n¦*___
____*¦n¦*____HEP ÇAĞLAYA___* ¦n¦*____
______*¦n¦*___ İNŞALLAH___*¦n¦*______
________*¦n¦*___HOCAM___*¦n¦*________
__________*¦n¦*_________*¦n¦*__________
_____*¦n¦*___*¦n¦*____*¦n¦*___*¦n¦*_____
_ __*¦n¦*______*¦n¦*_*¦n¦*______*¦n¦*___
__*¦n¦*__________*¦n¦*______ ____*¦n¦*__
__*¦n¦*_________________________*¦n¦*__
___*¦n¦*_____ ( TEBRİKLER) _____ *¦n¦*___
____*¦n¦*______KALEMİNİZ_____*¦n¦*____
______*¦n¦*__VAR ÖMRÜNÜZ_*¦n¦*______
________*¦n¦*___NUR OLA__*¦n¦*________
__________*¦n¦*__DOST__*¦n¦*__________
____________*¦n¦*____*¦n¦*___________
______________*¦n¦*_*¦n¦*____________
_________________*¦n¦*_____


MMehlika Sultan
MMehlika Sultan, @mmehlika-sultan
14.2.2010 14:58:52
5 puan verdi
ANNEM ADI ŞİİR İŞTE YATTIĞINI KALKTIĞINI ŞİİRDİYE YAZIYORLAR
PSİKOLOJİK BOŞLUK DUYGU KİRLENMESİ ADI SEVDA SÖZDE
ANLAMLI VE ÇOK GÜZELDİ
SAYGILAR ANNEME...
Nar-ı Çiçek
Nar-ı Çiçek, @nar-icicek
13.2.2010 11:45:10
5 puan verdi
Elbette özgürlük degil,
kabaligin adi özgürlükse bizler tutsak yasayalim derim.

Sevgimle,
saygil sevgi/li nice güzelliklere.
sahbeyit
sahbeyit, @sahbeyit
13.2.2010 10:51:00
:) güzeldi...

47nihal
47nihal, @47nihal
13.2.2010 01:13:03
5 puan verdi
Yüreğine sağlık çok güzel bir şiirsaygı ve sevgilerimle...
türkmendağlı
türkmendağlı, @turkmendagli
12.2.2010 22:35:08
Anlamlı ve güzel bir şiir birazda hiciv ve taşlama anlayanlara tabiki şairi ve şiiri kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
ayvalıklı
ayvalıklı, @ayvalikli
12.2.2010 20:33:34
5 puan verdi
TAM PUANLA TEBRİKLER
yön
yön, @yon
12.2.2010 16:30:28
yüreğinize sağlık çok güzel şiiriniz kaleminiz kavi olsun Saygi ve sevgilerimle ..........
tamer106
tamer106, @tamer106
12.2.2010 13:43:31
Şiirde dile getirdiklerinize tümüyle katılıyorum oldukça güzeldi selam ve sayfılar..TAMER
Müjgan Akyüz
Müjgan Akyüz, @mujganakyuz
12.2.2010 00:19:37
5 puan verdi
Hak vermemek mümkün mü, afedersin,özel odalardaki sohbeti şiir diye sunanlar,özelde konuşacak ne buluyorlar acaba diyeceğim.
Sevgilerimle canım...
sevgi34
sevgi34, @sevgi34
12.2.2010 00:14:28
5 puan verdi
Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....

anlamlı harika bir anlatım tebrikler ...sevgim sonsuz...
Esmize - Perihan Kılıç
Esmize - Perihan Kılıç, @esmize-perihankilic
11.2.2010 22:17:46
5 puan verdi
canım benim ayna elinde ama bakabilene..biliyorsun bazı aynalar görüntüyü büyütür tümsek aynadır,kimi küçültür çukur aynadır..işte elindeki aynanın türünü bilemeyene en güzel cevapta şiirin olmalı diyorum..aynı konu etrafında bende "edep ya hu " adlı bir şiir yazmıştım..şiir dili latif olmalı seçkin olmalı bazen elbette sert usluplar yöresel söylemler veya sürekli kullanılan deyimler tat renk verir...ama belden aşağı vurmamalı..ağzımıza alıp söyleyemediğimiz sözcükler yer almamalı
kutlarım güzel eserini sonsuz sevgilerimle
YARALI_34
YARALI_34, @yarali-34
11.2.2010 22:15:41
5 puan verdi
Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce



Ne kaldı şimdi elde,mahremiyet nerde ?
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk, sevgi, tümceler, dejenere



Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....

YÜREGINE SAGLIK HARIKA ANLAMLI DIZELERDI KUTLARIM...SAYGILAR...SLM:LAR
romanci28
romanci28, @romanci28
11.2.2010 20:43:49
Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....


Güzel dizelerinizi gönülden kutluyorum..
Yüreğinize sağlık..
Sevgiyle kalınız.
Ben bir hiçim
Ben bir hiçim, @benbirhicim
11.2.2010 19:35:05
Güzel şiirinizi tebrik eder, yürekten kutlarım.
Hiçbir şeyin eskisi gibi olmadığını söyler saygılarımı iletirim.
BELGELİ...
Hıdır CANALAN
Hıdır CANALAN, @hidir-canalan
11.2.2010 17:09:18
okudum başarılar dilerim.[beğenimi ise mesajla atacam]nice şiirlere umuduyla.
Etkili Yorum
kempol
kempol, @kempol
11.2.2010 14:56:30
5 puan verdi
AYNA ELİNDE...
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

ŞİİR DUYGUDUR, HİSTİR ,RUHTUR. SEVİYELİCE OLMALI ÖLÇÜLER DE. GENÇ NESİLLERE ÖRNEK OLMALI KESİNLİKLE. DÜŞÜNCELER DE, İFADELER DE.SÖZÜM MÜSTEHÇEN ŞİİRLER YAZANLARA SADECE...


Hüzünler, kederler, sevinçler bir bütündür önce
Zaman zaman teknik hatalar olsa bile
İçselliğin kendini dizelerle anlatmasıdır öncelikle
Seviye olmalı her şekilde şiirlerde
En pak hissiyatın dahilinde



Gözü kara her fikrin rüzgarına kapılmalı mı sizce ?
Asude duyguları yerlerde süründürmek mi, niye ?
Dökülüyor yaprakları güllerin, sıradan darbelerle
Tayfunlar başımıza indiriyor çatıyı
Bastığımız topraklar çöküyor her bir milimde



Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce



Ne kaldı şimdi elde,mahremiyet nerde ?
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk, sevgi, tümceler, dejenere



Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....


HAZAN
2010
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yine harika güzellikte, anlamlı mesajlarıyla, uyandıran düşündüren, zengin bir içerikle düşmüş sayfalara, bu şiirinizde Hazan hoca hanım. Bu akşam nedense verimli ve hızlı çalışmaya hiç imkan vermedi site sunmları. Onun için defalarca okudum şiirinizi, yorum yazma olanağını ancak şu anlarda bulabildim.
Varlığınız ve şiirleriniz geçlerimizin motivasyonunda, uyarılmalarında çok etkili oluyor, bunu açık yüreklilikle belirtmek hem görev, hem sorululuk, hem de; ustalığa bir hakkın teslimiyetidir.

Kuşkusuz pek çok gencimiz, başta aşk ve sevgi konusu olmak üzere, pek çok toplumsal davranışlardan yoksun geliştirilip yetiştiriliyorlar. Bunların en başında tüketim çılgınlığını ve sorumsuz davranışları çok yoğun biçimde görüyoruz. Bu olumsuzluklar, genç kızlarımızda dehşet verici özentiler biçiminde görülüyor, her gün biraz daha toplum katlarına dalga, dalga yayılıyor. Özentiler, hakkedilmeyene sahiplenme duygusu ve isteği; genç kız ve erkelerimizi çok olumsuz girişimlere itiyor. Bunlar açıkça görülmesine rağmen, bir takım anlamsız ve anlık cinsel dürtüler " Aşk ve sevgi coşkunluğu" olarak yansıtılıyor toplum katlarına. Yansıtılmakla kalmıyor, adet ve ananelere, toplumsal kurallara, düzeyli aşk ve sevgi temalarına hiç uymayan aykırılıkların onaylanması, hoş görülmesi de isteniyor, bazı kimselerce. Önce ki gün;
"Esmize" Perihan hoca hanımın da çığlık şeklinde, feryat eden bir şiirini okudum. "esmize" nin feryadı da son derece anlamlı cesurca, açıkça bir meydan okumaydı," belden aşağı" vurularak yazılanlara karşı.

Çok kötü örnekleri, anlamsız özentileri, kural dışı davranışları görmezden gelip eleştirmekten çekindiğimiz maalesef bir gerçek olmaya yönelmiş. Herkes susar, çirkinlikler, yanlışlıklar eleştirilmez, görmezden gelinirse. Bu toplum gerçeği nasıl öğrenecek.? Düzgün ve özlenen bilinçli toplum yapısı nasıl sağlanacak? En önemlisi de bilinçli,sağlıklı, düzeyli, inanmış cesur insanlar nasıl yetişecek?

Bilinçli, inançlı, yüksek düzeyli sizler gibi aydınlarımız, değerli dostlarımız elbette vardır. Bunlar çoğunlukla öncü rollerini oynamalıdırlar. Genç neslimizin yanlışlıklara, özenti ve onun getirdiği kötü sonuçlara kurban edilmeleri önlemelidirler.
Bu roller benimsenip oynanmadığı taktirde, çocuklarımız, torunlarımız da dahil, tüm geleceğimiz onaylanmaz verimsizlerin, korkunç tehlikelerin içersine atılmış olacaklardır.

Bu eşsiz çalışmanızı, inanmış öncülük rolünüzü, içtenlikle tebrik ve taktirlerimle kutluyor, selam saygı ve esenlik dileklerimi sunuyorum size, değerli dostum Hazan hanım.

Kemal Polat

zaralıeren
zaralıeren, @zaralieren
11.2.2010 13:27:12
5 puan verdi
sayfanızda yine muhteşem bir şiir okudum

tebrik ediyorum

saygı ve selamlarımla
kaderimol
kaderimol, @kaderimol
11.2.2010 12:57:13
5 puan verdi

Yazan yüreğine sağlık kutlarım kalemin daim yüreğin mutluluk dolsun sevgilerle esen kal
N.ALTIN
N.ALTIN, @n-altin
11.2.2010 09:23:36
5 puan verdi
Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....

___________Bu kadar anlamlı mesaj ince ince nasihat düzgün harika bir anlatımla,,kutlarım

Çok teşekkürler ben payıma düşeni aldım selam olsun yazan yüreğinize şairem,

Sevgilerimi gönderdim,
selime10
selime10, @selime10
11.2.2010 09:19:08
anlamlı güzel dizelerini kutluyorum tebrıkler
Asker Omur
Asker Omur, @askeromur
11.2.2010 09:15:25
5 puan verdi
Gözü kara her fikrin rüzgarına kapılmalı mı sizce ?
Asude duyguları yerlerde süründürmek mi, niye ?
Dökülüyor yaprakları güllerin, sıradan darbelerle
Tayfunlar başımıza indiriyor çatıyı
Bastığımız topraklar çöküyor her bir milimde



Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce

GÖNLÜNE SAĞLIK KUTLARIM GÜZEL OLMÜŞ OKUDUM ŞEN VE ESEN KALIN
memosta_73
memosta_73, @memosta-73
11.2.2010 09:11:46
5 puan verdi
Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce



Ne kaldı şimdi elde,mahremiyet nerde ?
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk, sevgi, tümceler, dejenere



Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....

YÜREĞİNE SAĞLIK HEP HARİKALAR YARATMAYA DEVAM
YÜREĞİMİZ HEP SENLE CAN DOST SİZ VE ŞİİRLERİNİZ HER ZAMAN TAKDİRE ŞAHANDIR

KUTLARIM

sayfanıza sevgi ve saygılarımı bırakıp ayrılıyorum
sonsuz selamlar......
AHMET ACAR
AHMET ACAR, @ahmetacar
11.2.2010 08:38:59
5 puan verdi
Gözü kara her fikrin rüzgarına kapılmalı mı sizce ?
Asude duyguları yerlerde süründürmek mi, niye ?
Dökülüyor yaprakları güllerin, sıradan darbelerle
Tayfunlar başımıza indiriyor çatıyı
Bastığımız topraklar çöküyor her bir milimde

MÜKEMMEL BİR İFADE TEBRİK EDİYORUM KALEMİNE SAĞLIK SAYGILAR PUANIM 5
kemalist1957
kemalist1957, @kemalist1957
11.2.2010 08:24:59
5 puan verdi
Hüzünler, kederler, sevinçler bir bütündür önce
Zaman zaman teknik hatalar olsa bile
İçselliğin kendini dizelerle anlatmasıdır öncelikle
Seviye olmalı her şekilde şiirlerde
En pak hissiyatın dahilinde

Öğretmenim,çok güzel iletiler vermişsiniz,katılıyorum her harfine.Yürekten kutluyorum.Saygılarımla
güşe
güşe, @guse
11.2.2010 07:22:23
5 puan verdi
Çok yaşayın sevgili şairem.Bu konuda aynı düşünüyor olmamıza sevindim.Zira ''sanat özgürdür'' diyerek müstehcenlik sunumlarına oldum olası nahoş bakmışımdır.Ve inanıyorum ki gerçek sanatçı sevmek ,sevilmek,hasret.vuslat vs gibi olağan bir hissiyatın türlü sunumlarını da edebince adabınca yapacaktır ,yapmalıdır.
Kutluyorum değerli yüreğinizi efendim.Selam ve saygılarımı da kabul buyurun lütfen.
SEN BENSIZ BEN SENSIZ
SEN BENSIZ BEN SENSIZ, @senbensizbensensiz35
11.2.2010 01:18:16
5 puan verdi
yine msjlar iceren dersler alinmasi gereken bir calisma kutluyorum duyarli yüreginizi canimsin herseyin tadi tuzu bozuldu artik özel diye bir sey kalmadi hersey acik secik ortada,,,ALLAH sonumuzu hayir etsin,,,,,,sevgiler yolluyorum kucak dolusu,,,,,
ASMEROZ-62(Gülşen Polat)
ASMEROZ-62(Gülşen Polat), @asmeroz-62-gulsenpolat-
11.2.2010 00:58:53
5 puan verdi
Anlamlı ve mesaj içerikli yürek sesinizi kutlarım, tüm yüreğimle noktasına kadar sizlere katılıyorum ne ar kalmış nede edep herşey ayan beyan olmuş insanların özeli diye bişey kalmamış...


UMUT ve DOSTCA
Kahraman VARDI
Kahraman VARDI, @kahramanvardi
10.2.2010 23:46:22
Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....

Güzel düşünülmüş şiir yazanların iki düşünüp bir yazmalarını tafsiye eden dizelerinizi ve yüreğinizi kutluyorum.Selamlar
Se
Seheryeli_1, @seheryeli-1
10.2.2010 23:43:14
gönlüne sağlık değerli şaire tebrikler sevgiler
gülsümgülmez-6870
gülsümgülmez-6870, @gulsumgulmez-6870
10.2.2010 23:34:38
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ HAZAN..KUTLARIM...SAYGILARIMLA
HATAYLI
HATAYLI, @hatayli
10.2.2010 23:31:28
Gözü kara her fikrin rüzgarına kapılmalı mı sizce ?
Asude duyguları yerlerde süründürmek mi, niye ?
Dökülüyor yaprakları güllerin, sıradan darbelerle
Tayfunlar başımıza indiriyor çatıyı
Bastığımız topraklar çöküyor her bir milimde

Şairin bir görevide toplumu yönlendirmektir diye düşünüyorum şiir olarakta işlevsel olarakta çok hoş.Ellerinize sağlık.Yüreğiniz var olsun.
HATAYLI
HATAYLI, @hatayli
10.2.2010 23:27:52
Gözü kara her fikrin rüzgarına kapılmalı mı sizce ?
Asude duyguları yerlerde süründürmek mi, niye ?
Dökülüyor yaprakları güllerin, sıradan darbelerle
Tayfunlar başımıza indiriyor çatıyı
Bastığımız topraklar çöküyor her bir milimde

Şairin bir görevide toplumu yönlendirmektir diye düşünüyorum şiir olarakta işlevsel olarakta çok hoş.Ellerinize sağlık.
Hikmet Özkul
Hikmet Özkul, @hikmetozkul
10.2.2010 23:25:59
5 puan verdi
sevgili arkadaşım sadece şiirlerdemi.? son günlerde nereye kafanı çevirsen terbiyesizlik ve saygısızlık almış başını gidiyor. hele hele son dönem çevrilen flimler tamamıyla küfür, yarının güvencesi gençlerimize neler bıraktığımızı bir kez daha gözden geçirsek diyorum ve duyarlı yüreğine, sonsuz sevgi ve saygılar sunuyorum.
Şadiye gürbüz(zaralıcan
Şadiye gürbüz(zaralıcan, @sadiye-gurbuz-zaralican
10.2.2010 23:20:28
canım arkadaşım güzel manidar bir eser okudum sayfanda yüreğine saglık kalemin varolsun saygılarımla
zaralıcan
Ali Ekber Hırlak
Ali Ekber Hırlak, @aliekberhirlak
10.2.2010 23:13:29
Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....

yüreğine sağlık gönül dostu güzel dizeler dökülmüş,sevgilerimle..
Fedai Güven
Fedai Güven, @fedaiguven
10.2.2010 23:10:15
5 puan verdi
Harika olmuş düşündüren ve farklı bir Uslübta kutluyor saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Tam puanım sizindir.
mert7560
mert7560, @mert7560
10.2.2010 23:09:23
güzel şiirlerinize tebrikler yüreten...
UNALAN
UNALAN, @unalan
10.2.2010 23:01:18
5 puan verdi
Kutlarım dost şairimin örnek teşkil edecek güzel dizelerini, yazan duyarlı yüreğe sağlık, saygı ve sevgi ile...
KuRŞuN K@LeM
KuRŞuN K@LeM , @kursunk-lem
10.2.2010 23:00:00
Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....

yüreğinize sağlık çok guzel bir şiir sevgimle tebriklerr
Şükran AY
Şükran AY, @sukranay
10.2.2010 22:49:59
5 puan verdi

Ne kaldı şimdi elde,mahremiyet nerde ?
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk, sevgi, tümceler, dejenere


Düşüncelerine katılmamak ne mümkün sevgili arkadaşım.Yerden göğe kadar haklısın.
Anlamlı mesajıyla eli kalem tutanlara ışık niteliğinde çok değerli bir eserdi.
Teşekkürler ediyorum paylaşım için.
Sevgi ve saygılarımla.

GELENDE
GELENDE, @gelende
10.2.2010 22:48:50
5 puan verdi
YÜREĞİNİZE SAGLIK..
SİZE KATILMAMAK ELDE DEGİL..SEVGİ VE SELAMALR..
NURTEN CAN
NURTEN CAN, @nurten-can
10.2.2010 22:48:37
5 puan verdi

Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....
Gerçekten şairler dikkat etmeli,yeni nesillere örnek olmak adına ve her yönden teşekkürler kutlarım,selamlar.
lodos
lodos, @lodos
10.2.2010 22:46:56
5 puan verdi
Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce

şiir duygudur o an hissettiklerimizin kaleme yansımasıdır ama kırıcı rencide edici olumsuz olmamalı yürek sesinin yansıması olumsuzluktan uzak topluma yön verici yanlışı kurallar çerçevesinde anlatıp uyarıcı yol gösterici olmalı diyorum güzel bir anlatım olan şiirinizdede aynı tema işlenmiş duyarlı davranmışsınız yürekten kutlarım selamlar saygılar..
hicbitmez
hicbitmez, @hicbitmez
10.2.2010 22:29:01
5 puan verdi
Seviye olmalı her şekilde şiirlerde

evet bencede okundugun da bir kelime insani igrendirmemeli.
cok güzeldi.yüregine saglik sevgili hazan.
sonsuz sevgimle
Murat Çakır (şeker29)
Murat Çakır (şeker29), @muratcakir-seker29-
10.2.2010 22:24:19
yüreğinize sağlık severek okudum güzel bir şiirdi...
aşık komani
aşık komani, @asikkomani
10.2.2010 22:22:52
5 puan verdi
AYNA ELİNDE...
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

ŞİİR DUYGUDUR, HİSTİR ,RUHTUR. SEVİYELİCE OLMALI ÖLÇÜLER DE. GENÇ NESİLLERE ÖRNEK OLMALI KESİNLİKLE. DÜŞÜNCELER DE, İFADELER DE.SÖZÜM MÜSTEHÇEN ŞİİRLER YAZANLARA SADECE...

--------------------------------------------------------------------------------



Hüzünler, kederler, sevinçler bir bütündür önce
Zaman zaman teknik hatalar olsa bile
İçselliğin kendini dizelerle anlatmasıdır öncelikle
Seviye olmalı her şekilde şiirlerde
En pak hissiyatın dahilinde



Gözü kara her fikrin rüzgarına kapılmalı mı sizce ?
Asude duyguları yerlerde süründürmek mi, niye ?
Dökülüyor yaprakları güllerin, sıradan darbelerle
Tayfunlar başımıza indiriyor çatıyı
Bastığımız topraklar çöküyor her bir milimde



Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce



Ne kaldı şimdi elde,mahremiyet nerde ?
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk, sevgi, tümceler, dejenere



Özgürlük değil kesinlikle !
Örneği görülecek yetişen gençlerde
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....


HAZAN
2010
dogruları yazmışın şair arkadaşım vallahi bizde sevda şiirleriyazıyoruz ama tozacını kaçırmıyoz herhalde mükemmel harika konu işlemişin değerli şairem kutlarim eserini yüreğin var ola saygılarla,,,
AYSE 09
AYSE 09, @ayse09
10.2.2010 22:09:31
canımsın harika bir anlatımdı
evet yeni nesile nne bırakıyoruz ne bırakacağız hiçte güzel örnekler yok
kutlarım yazan kalemi saygı ve dualarımla
HakanKurtaran
HakanKurtaran, @hakankurtaran
10.2.2010 22:01:39
5 puan verdi
Bu bir teorem değil, ispat gerçekte
O zaman suç kimde ?
Ayna elinde....
=============================

Bence suç aynada,
Nasıl isterse öyle göstermeli bakana.
Yürekten Tebrikler .
Saygılar
GencOgretmen23
GencOgretmen23, @gencogretmen23
10.2.2010 22:00:48
Yüreğinize sağlık !

Ne yazık ki günümüzde özgün şiirler yazmak adına / yada / sırf kendi duygularını ve süperegolarını tatmin edecek diye kelimelerin boynuna ilmiği geçiriyorlar . . .

Duyarlı şiiriniz için özel bir teşekkür ediyorum . . .

Saygılarımla . . .
sevgidamlalarim
sevgidamlalarim, @sevgidamlalarim
10.2.2010 21:59:46
5 puan verdi
güzel dizeler manidar anlamları ldukca büyük tebrikler sevgidamlalarımı bırakıyrum sevgiler...
Elif Masal
Elif Masal, @elif-masal
10.2.2010 21:58:58
5 puan verdi

Ne kaldı şimdi elde,mahremiyet nerde ?
Yalın kılıç utandırıyor ifadelerde
Yüreğin çerağı yanıyor zaman geçtikçe
Yazık olan ehl-i aşkın safiyeti de
Aşk, sevgi, tümceler dejenere

şiiri okurken kendi şirlerim geldi gözümün önüne bir an ,bazen bende çok yükleniyorum gibime geliyor olumsuz cümlelerle...çok haklı bir ithamdı şiir..dozunda olmalı herşey. ve ben böylesi güzel bir düşünce için sizi canı gönülden kutluyorum. selam ve sevgilerimle arkadaşım varol daima...
Aykut KARAGÜLMEZ
Aykut KARAGÜLMEZ, @aykutkaragulmez
10.2.2010 21:54:23
5 puan verdi
Kaç mevsimin çiçekleri soluyor elimizde ?
Böyle mi örnek olunacak yeni nesillere ?
Kabahat onlarda değil, kabataslak örneklerde
Kuş bakışı düşünen türlü zihniyette
Saatler alacakaranlığa götürülüyor bencilce

Bravo ne kadar doğru söylemişsiniz. Biz yeni nesile nasıl örnek olursak, onu toplayacağız ve topluyoru. güzel şiirinizi kutlarım.Saygılarımla
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL