Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nilüfer Aksu
Nilüfer Aksu

Ey !

Yorum

Ey !

( 17 kişi )

8

Yorum

38

Beğeni

5,0

Puan

171

Okunma

Ey !

Ey !

"...ve kayığına bindi
yanına bir anlam aldı açıldı."

~Özdemir Asaf



Anlamak
anlaşılmak,ey !
Çırpınmadığın yerde
değil miydi ? Yuva
~
Onların göğünde
kuşlara yer yok
üzülürsün demedim mi
demedim mi
kayıtsızlık
değil seveni
düşmanı bile öldürür,ey !
~



Bir duruş
bir duyuş
bir bakış
bir görüş
bir anlayış
bir seziş
barındıran bir hâl,ey !
~
Vuslata beş
ölüme ramak kala
kırılırsa bir turna
ve göğün
ve denizin
canı da acır



Demedim mi,ey...!

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (17)

5.0

100% (17)

Ey ! Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Ey ! şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Etkili Yorum
howlin wolff
howlin wolff, @vortexgazininoglu
24.6.2026 20:27:02
ey deyınce bu sııre ey şiiri de eşlik etsın





Bu böyle kimin gittiği? Sen dur ey!
Belki de ellerimiz mi? biraz ince, biraz da çok kelimeli!
Bu sanki niye durduğumuz mu?
Ay, pencere, göz! Siz git ey!
Kim bilir neyi saldığımız bu da, yalnızlığımız gel
Yırtıcı kuşları mı gözlerimizin, onlar mı bu sürüylen
Yoksa onlar mı işte seninle sevişme biçiminde
Oysa sevgimiz yerde, kara sevda sen uç ey!
Sen usul, ben yavaş, kime yaraşır bu sessizlik
Kim biner bu gemiye insandan kıyılar yapılırken
Yetmez mi dalgası vursundu azıcık gözlerimize
Gözlerin gözlerime, siz bak ey!
Su sen de olmasan insan çıldıracak mı
Hiç yoktan bir yerlere mi gidecek belki
Olsun neresi olursa, git karanlık ama git
Gecemizde duranı sen kal ey!
Benim bu çok elli, bu çok gözlü delişmen
Çok bildim sana yaraşır olmayı günlerce
Şunu sevdim, şuna özendim, şununla yetindim sonunda
Ben miyim şimdi nerede, ben çok ey!

Selda Erşahin
Selda Erşahin, @seldaersahin
24.6.2026 20:09:10
Vuslata beş
ölüme ramak kala
kırılırsa bir turna
ve göğün
ve denizin
canı da acır.
Çok güzel 👏👏👏
Mehmet DEMİR
Mehmet DEMİR, @mehmetdemir1
24.6.2026 19:15:22
5 puan verdi
tebrik ediyorum gönlünüze sağlık ve selam
Mavi Masal72
Mavi Masal72, @mavimasal72
24.6.2026 16:34:23
5 puan verdi
Ne güzeldin şiir..Tebrik ederim şairem :)
Âşık Yârenî
Âşık Yârenî, @sikyren
24.6.2026 15:21:20
O halde eksiğiniz nedir?
hosoglu
hosoglu, @hosoglu
24.6.2026 15:02:39
5 puan verdi
Aşkın yolu mantık dışı
Hep hayale dalar kişi
Unutturur yazı-kışı
Aşk ağlatır demedim mi?

Aşk tutkudur, başa bela
Çıkmaz sokak bir tabela
Yorulsan da vermez mola
Aşk ağlatır demedim mi?
ASIKLUZUMSUZ
ASIKLUZUMSUZ, @asikluzumsuz
24.6.2026 14:53:30
5 puan verdi
Merhaba değerli dost kalem
Şiir güzeldi, her zaman ki tat ve deminde
Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasız
Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal
Etkili Yorum
Sevtap Kaya Nurgönül
Sevtap Kaya Nurgönül, @sevtap-kaya-nurgonul
24.6.2026 14:27:07
Hem de çok fena acır ey!
Harikaydı 👏👏
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL