1
Yorum
7
Beğeni
0,0
Puan
781
Okunma

İntizar
Böyle feci bir çağa nasıl düşmüşüz, nasıl?
Bu kaçıncı serzeniş gönlüm, kaçıncı fasıl?
Görmüyor Müslümanlar şu çağın ötesini,
"Oku!" diye haykıran Kur’an’ın gür sesini.
Bir gözyaşı dökecek yok Filistin yasına,
Akbabalar aylardır toplanmış sofrasına.
Coni’nin, Sam Amca’nın davası yüce Aksa;
Kumdan başı çıkarsak, gözler oraya baksa!
Bir şehvet potasında erir de hokkabazlar,
Nice tahsil geçirmiş, eğitimli yobazlar!
Aşifte pabucundan abıhayat içilir,
Hürmet, namus ne varsa üzerinden geçilir.
Köşede anneannem dövüp durur dizini,
"Nerede kaybettik," biz, "şanlı ecdat izini?
"Bir zibidi revaçta, bir serseri kahraman;
Kendi derdine düşmüş, ağlıyor garip iman.
Sahrada yansa biri, biri Çin’de üşürdü;
Ey kızım, tek saçına kim namahrem düşürdü?
Üstümüzde ahları gecelerin, sabahın;
Korkarım dokunacak Gayretullah’a ahın!
Madem ki Yüce Kitap küfletilir bir rafta,
Şeytanın biri imam, öbür şeytansa safta!
Her zerremiz günahkâr, sahte gözyaşımız da;
Cehennemi boyladık şu gençlik yaşımızda.
Omuzda iki melek, yaz gitsin günahları!
Ey dertli kalem, haykır ebedî eyvahları!
S. Aygün Tüfekçi
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.