ERDAL1745
111 şiiri kayıtlı

SİRKE TADINDA

ERDAL1745
  5,0 / 14 kişi ·17 beğenme · 11 yorum · 1298 okunma
Mehmet onbaşı-Grup Ötüken
SİRKE TADINDA

SİRKE TADINDA



Ahali kendini Alim sanıyor,
Bende diyeceğim bir söz efendim.
Her duyduğuna da hemen kanıyor,
Şahit oldum hemde,kaç kez efendim.

Kulaktan kulağa haber işitmiş,
Demem o ki hayli zoruna gitmiş,
Böyle budalalar çeşit çeşitmiş,
Adamım sanır da,tam yoz efendim.

Vatanı, bayrağı,milleti bilmez,
Belkide bilmesi işine gelmez,
Rahatı yerinde umrunda olmaz,
Beyindeki tarla hep boz efendim.

Gururla doğrulan başa bir bakın,
Başına dikilen taşa bir bakın,
Tevellütü nedir yaşa bir bakın,
Yiğitler göçüyor çok tez efendim.

Şehit düşse bile kocası,oğlu
Bir lokma ekmeği olmasa yağlı,
Karnı aç olsa da,DEVLET’e bağlı,
Erkek olan yapmaz,çok naz efendim.

Sahip çıkamazsak can özümüze,
Hem kızanımıza,hem kızımıza,
Kar ile buz yağar,çok yazımıza,
Bunu bir kenara sen yaz efendim.....

Erdal SARIGÖZ
5-Ocak--2017
İSTANBUL

Dostlardan;
-------------------
Erdal hocam der sen de durma böyle
Durmakla hallolmaz sıkıntı öyle
Aç ağzını bir kaç kelime söyle
Ne deyim ne desem çok az efendim ,,,,, murat meral
Şiiri Değerlendirin
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİRKE TADINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?

SİRKE TADINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ
17 Mayıs 2017 Çarşamba 14:54:52

Emeğini kutlamak güzel bir şey, Çok güzel dizelerdi .
Kutlarım…
……………………………….. Saygı ve Selamlar…
Nurefşan. , 5 puan verdi
27 Ocak 2017 Cuma 20:17:39
Maşallah maşallah çok ama çok güzeldi. imrenerek okudum.
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
28 Ocak 2017 Cumartesi 00:09:49
Çok teşekkür ederim,
Nilüfer Sultan , 5 puan verdi
16 Ocak 2017 Pazartesi 04:26:49
Selam olsun cümlenize. .
Yazan parmaklarınıza gönülden dökülen inci gibi kelimelerinize güzel yüreğinize sonsuz sevgiler ...
Selam dua ile..
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
18 Ocak 2017 Çarşamba 18:40:01
Çok Teşekkür ederim Nilüfer Hanım,
Saygılarımlaa.......
Deniz Giritli , 5 puan verdi
8 Ocak 2017 Pazar 22:32:31
Beyinlerindeki tarlayı nadasa bırakırız bizde.
Tek aşk VATAN ..Gerisi teferruat.
Ellerinize sağlık Harikaydı Müzik de çok yakışmış.
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
9 Ocak 2017 Pazartesi 17:05:25
Çok teşekkürler ederim Deniz hanım.
Saygılarımlaaa.............
vahap ünsal , 5 puan verdi
6 Ocak 2017 Cuma 22:12:14
ÇOK GÜZELDİ ŞİİR HOCAM HAREKETLİ VE DE KEYİFLİ BİR MÜZİKLE YAKIŞMIŞ SAYFAYA ,YÜREĞİNE EMEĞİNE SAĞLIK ERDAL HOCAM SELAM VE SAYGILARIMLA...
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
7 Ocak 2017 Cumartesi 02:36:04
Çok teşekkür ederim kıymetli hemşerim
Üstadımm,
Hayırlı akşamlarrrr....
Murat Meral , etkili yorum yaptı.
6 Ocak 2017 Cuma 02:46:59
Erdal hocam der sen de durma böyle
Durmakla hallolmaz sıkıntı öyle
Aç ağzını bir kaç kekime söyle
Ne deyim ne desem çok az efendim ,,,,, murat meral

Yüreğine sağlık sevgili Erdal hocam tebrikler çok güzel bir şiir okudum
Yoruma birsey demeye gerek var mı?
Her yönüyle Harika şiir di

İlhamın bol olsun Allah'a emanet ol hocam
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
6 Ocak 2017 Cuma 02:52:21
Eyvallah Üstad,
çok teşekkürlerr
Manisalı , 5 puan verdi , etkili yorum yaptı.
6 Ocak 2017 Cuma 00:49:39
Duyarlı yüreğine sağlık ablam Yaradan sonumuzu hayırlara vesile eylesin O'ndan başka sığınacak kucağımız duamız yok

Sevgiler selamlar sağlıkla kal ablam
HASAN ÇAPRAZ , 5 puan verdi
5 Ocak 2017 Perşembe 22:06:52
harika yazmışsın be üstad iyi akşamlar
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
5 Ocak 2017 Perşembe 22:22:24
Eyvallah Üstad,
Hoşgeldin sayfama,
Hayırlı Akşamlar
ARİF BARAN , 5 puan verdi , etkili yorum yaptı.
5 Ocak 2017 Perşembe 21:56:01
Sevgilşi kardeşim bazı şiirler vardır ki insan özenir keşke ben yazsaydım diye işte bu şiir öyle şiirlerden bşirisi akşam akşam şiir ve duygu seli doldurdun yüregime kalemine ömrüne bereket Ozan Erdal'ım bu şiir güne düşmeli mutlaka gözlerinden muhabbetle öptüm var olsun o kocaman yüregin selam ve dualarla Ayakta alkışlandın kardeşim
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
5 Ocak 2017 Perşembe 22:22:14
Eyvallah Abim,
O övgülerin hepsini hak eden sizlersiniz,
BEn sizlerden esinlenerek şiir yazmaya başladım,
SAYGILARIMLA SAYIN ABİM
Bülent Yilmaz , 5 puan verdi
5 Ocak 2017 Perşembe 21:43:01
Duyarlı şiiriniz den dolayi tebrik ediyorum sizi kaleminiz daim olsun
Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Şiirin sahibiERDAL1745 , şiirin sahibi
5 Ocak 2017 Perşembe 22:22:01
Çok teşekkürler ederim, Hayırlı Akşamlarr
SUAT0618 , 5 puan verdi
5 Ocak 2017 Perşembe 21:41:03
Kalemin dert gönlün keder görmesin üstad yuregine sağlık olsun
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.