- 469 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK ZOR İMİŞ...
Yeni bir aşka yelken açmanın zorluklarını.
Tarihin bilge çözerlik gücü olanlar tarafından çokça tartışılıp yazılmıştır.
Biz sadece fırtına ekip biçmeden önce.
Ruhumuzun ilgiye alakaya salan
ve o pes etme ettirmeme boşluğunu,az biraz destek cümlelerle ışıklandırmakla başladık.
Direk açık hava ve güneş soluk olan yürek yalnızlığına iyi gelmeye bilir de.
Aradaki rüzgarın tersliğini de hesap etmekte fikir etiketine iki sıfır daha atman demektir.
Evet,nedense;konu beden diğer bedene teslimiyet aracı olan aşk olunca. İnsanın ilk aklına gelen şey belli.
belki pişman; Beli ki de yaşanması gerekti tesellisi ile telleyip süslediği o yaşadıklarının yarasını nereye bırakacağı
evet! evet!...
ve, onu hangi kuytu köşe saklayıp da, kimsenin görmemesi meşgul eder.
Çünkü, yük devenin sırasına göre pay etmek zaman alır.Aradaki boşluğu iki astar macun çektikten sonra. Yağla boyama işine geçilir.
aaaaaah bembeyaz!olduk mu günahsız ?
Günahın bana sevabı ona şimdilik.
Sarhoşluğun sebeplerini o duvardan bu duvar sektir dur!
Lakin, Rakı şişede. Terslik ise bardak tutan elde var;Kefilsiz huzura ermenin çokça yolunu bilinin adına.
Ben beni bağlar ve çözelik dışında; Çıkış imana zimmetlenir de ve hepsini götürmek kaderciliği kabul etmenin resmiyetidir .
Keza bacak arasına kuyuruk sıkıştıranın; mahsun olduğu nerede görülmüş.
Zaten fukaralığa aday olan, düşünce sistemini çökertiğinin yedi emin ebesidir...
Tek gerçek yıkılmış omuzlara
heeeeeey aşk bu ada bizim!..
Kaş, diş sırasına göre mutluluk celladı o. Ve, sen, bizler toparlanma beklentisi içindeyiz.
Çağ ise ben kısmetimi kaptım; sen ne halat edersen et çağı.
he vallaha!...ettikte
Ayrıca ayıbın sigortası askeri ücrete de tam olmasa da kafa kafaya tokuşur.Acıma dı ki? acımadı...
Ağır saklısı dilime inat meşhur mart demişken..
ve anlamına hemde daha uygun.Ve uyan topuk yosması düşlerde koşan da benim.
Oy Ooooy! yamacında ölem ben. Kıyı da, dulda da gör bende bizi.
Bir o kadar da genişçe sever sevişik.Ve geyik, ayak olmanın keyfindeyiz...
Amaaaaaaaaaaa!...Adil, adile tekerlemesine bire bir uyansa.Bizim kırmızı paçulu yengenin yol yolağı kapalı.Bunun yanı sıra düz duvar rekortmeni o yarda var.
işte ben bu noktada:Başa dönüp çal! poşa Mehmet çal! çal da. davulu zurnayı. Elli yaşın sümük salayası içinde toy gelin olan var.
bizim Sivas ilin de. heeee he!demekteyim...
Galiba bundan sonraki şiirlerim zinaya zürriyet olacak gibi...:))))
04-03-2016
ist
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.